Ik blijf nog wel ff, want een huisje vinden doe je niet zo maar
Maar eigenlijk is het goed nieuws. Dit kan zo niet door gaan en de pijn komt toch wel.
opgelucht is mijn deel
quote:gefeliciteerd
Op dinsdag 4 februari 2003 00:07 schreef zwaaibaai het volgende:
en ja hoor, het hoge woord is er uit! het is over! Eigenlijk woon ik met een goede vriendin samen, en dat is natuurlijk niet goed...Ik blijf nog wel ff, want een huisje vinden doe je niet zo maar
Maar eigenlijk is het goed nieuws. Dit kan zo niet door gaan en de pijn komt toch wel.
opgelucht is mijn deel
( wat toelichting wordt denk wel op prijs gesteld )
En dan, ja wat dan, dan wordt het moeilijk he.
Vele jankbuien later kom ik zelf ook tot de conclusie dat dit niet zo gaat. Je gaat elkaar meer pijn doen dan het goed voor je is. Maar die pijn..... Oh my god..... die is wel heftig!! Errug heftig!!!
We hopen in contact te blijven met elkaar, ook als ik zo meteen een eigen huisje heb ( ik woon nu nog bij haar, omdat een woonruimte zoeken nou eenmaal niet eenvoudig is).
diepe zucht...... het leven is soms zooooooo moeilijk..........
quote:Thanks
Op dinsdag 4 februari 2003 11:05 schreef yavanna het volgende:
Altijd mooi als het in samenspraak zo gaat!
Ik hoop voor je dat je snel een huisje vind dan.
Het lijkt mij vrij moeilijk als je nog samenwoond, suc6 iig!!
quote:Nope daar heb je helemaal gelijk in, het is absoluut niet leuk. Het is erg verwarrend: verstandelijk weet je dat je de goede beslissing gemaakt hebt, maar gevoelsmatig schopt het je erg in de war. Ik hou nog steeds van haar, en dat zal niet weg gaan. Ik vind haar nog steeds leuk en lief en aardig en lekker (
Op dinsdag 4 februari 2003 11:20 schreef Tedda het volgende:
Toch maar succes en sterkte toegewenst.
Is nooit leuk als je moet besluiten een punt achter je relatie te zetten.
quote:Ik slaap nog gewoon in hetzelfde bed als waar zij in slaapt * zwaaibaai soort van gewoonte denk ik, beide hebben er ( nog ) geen bezwaar
Op dinsdag 4 februari 2003 11:47 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Hmmm, gefeli dan maar. Ik bedoel het niet lullig hoor, maar hoe doe je dat dan nu? Slaap je al in de logeerkamer zal ik maar zeggen? En als je over een half jaar nog geen huis hebt, mag je dan nog steeds blijven?
* Tjingtjangtjong tobt vaak over praktische zaken
En over een half jaar moet ik wel echt weg zijn, we hebben het ongeveer drie maanden gegeven. Je moet wel realistisch blijven natuurlijk. Ze is als het ware een huisgenoot
quote:Vriendschappelijke fuck
Op dinsdag 4 februari 2003 12:31 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Ik slaap nog gewoon in hetzelfde bed als waar zij in slaapt * zwaaibaai soort van gewoonte denk ik, beide hebben er ( nog ) geen bezwaar
En over een half jaar moet ik wel echt weg zijn, we hebben het ongeveer drie maanden gegeven. Je moet wel realistisch blijven natuurlijk. Ze is als het ware een huisgenoot
* TrenTs leest het nog 2 keer door
Ahaaa... gefeliciteerd.
Ik kon nog zo hard roepen dat het mijn gewoonte was maar ik mocht er niet bij......
'k snap er helemaal niets van...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |