abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 februari 2003 @ 19:14:12 #126
46751 Elephant
Tha Music Man!
pi_8394736
Zo, al een tijdje volg ik deze topic en het wordt dat jullie Nederland eens wakker worden geschud. Ik volg Idols al een tijdje en dat wil zeggen dat het voor mij puur vermaak is. Vermaak in de negatieve zin des woords.
Als ik die gasten zie zingen, merk ik dat er goeie tussen zitten, maar ook ontzettend slechte. Het gaat hier om Idols, prima. Dat Marco Borsato wordt gezien als idool, daar heb ik vrede mee. Hij heeft wellicht de beste band om zich heen, waar iedereen van mag dromen. Als ik me realiseer dat een zekere Jim daar de bühne opspringt (kuitflikkerend van jolijt) en aanzet, dan draai ik me al om. Hij zingt alsof het publiek een bejaardensoos is. Dit gun ik mijn ergste vijand nog niet op een gouden bruiloft. Hij mag dan een "lekkere" jongen zijn, even goeie vrienden. Ga dan in GTST spelen, misschien wordt hij wel de nieuwe Daan Schuurmans (ook al heeft ie er niet in gespeeld). Hij moet vooral zijn mond houden en vooral niet proberen Queen te zingen. Ik vind als je zo'n grootheid wilt zingen, improviseer dan, dans dan en niet zo bewegen als een plank vol met houtwormen.
Ik heb geen favoriet, daar wil ik duidelijk in zijn.
Eat this!
If you don't like my opinion: up yours!
pi_8395668
quote:
Op maandag 10 februari 2003 19:14 schreef Elephant het volgende:
Zo, al een tijdje volg ik deze topic en het wordt dat jullie Nederland eens wakker worden geschud. Als ik me realiseer dat een zekere Jim daar de bühne opspringt (kuitflikkerend van jolijt) en aanzet, dan draai ik me al om. Hij zingt alsof het publiek een bejaardensoos is. Hij moet vooral zijn mond houden en vooral niet proberen Queen te zingen. Ik vind als je zo'n grootheid wilt zingen, improviseer dan, dans dan en niet zo bewegen als een plank vol met houtwormen.
Eat this!
Als ik moet kiezen tussen Jim en Freddy...Ja ach...
Smaken verschillen nou eenmaal..
Fijn dat je Nederland wakker hebt geschud
Talk sense to a fool and he calls you foolish
  maandag 10 februari 2003 @ 19:53:36 #128
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8395713
quote:
Zo, al een tijdje volg ik deze topic en het wordt dat jullie Nederland eens wakker worden geschud. Ik volg Idols al een tijdje en dat wil zeggen dat het voor mij puur vermaak is. Vermaak in de negatieve zin des woords.
Als ik die gasten zie zingen, merk ik dat er goeie tussen zitten, maar ook ontzettend slechte. Het gaat hier om Idols, prima. Dat Marco Borsato wordt gezien als idool, daar heb ik vrede mee. Hij heeft wellicht de beste band om zich heen, waar iedereen van mag dromen. Als ik me realiseer dat een zekere Jim daar de bühne opspringt (kuitflikkerend van jolijt) en aanzet, dan draai ik me al om. Hij zingt alsof het publiek een bejaardensoos is. Dit gun ik mijn ergste vijand nog niet op een gouden bruiloft. Hij mag dan een "lekkere" jongen zijn, even goeie vrienden. Ga dan in GTST spelen, misschien wordt hij wel de nieuwe Daan Schuurmans (ook al heeft ie er niet in gespeeld). Hij moet vooral zijn mond houden en vooral niet proberen Queen te zingen. Ik vind als je zo'n grootheid wilt zingen, improviseer dan, dans dan en niet zo bewegen als een plank vol met houtwormen.
Eat this!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_8395754
quote:
Eat this!
Ik veeg er liever me reet mee af.
pi_8395977
Jim is cool, Jim is goed en Jim is lekker.. en ieeedereen zegt hetzelfde, volgens mij zijn er meer tegenstanders van Jim dan mensen die hem goed vinden, DAT wordt pas irritant, een stuk irritanter dan de zgn. BrEeZaHsLeTjEs.. Volgens mij zijn trouwens veel van de mensen die Jim zo slecht vinden jaloers.. maarja dat zouden ze toch nooit toegeven.
En wat iedereen denkt (dat Jim gaat winnen) weet ik wel zeker van niet. Iemand als Hind of Jamai heeft veel meer fans.
pi_8396016
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:03 schreef Ilse_01 het volgende:
Jim is cool, Jim is goed en Jim is lekker.. en ieeedereen zegt hetzelfde, volgens mij zijn er meer tegenstanders van Jim dan mensen die hem goed vinden, DAT wordt pas irritant, een stuk irritanter dan de zgn. BrEeZaHsLeTjEs.. Volgens mij zijn trouwens veel van de mensen die Jim zo slecht vinden jaloers.. maarja dat zouden ze toch nooit toegeven.
En wat iedereen denkt (dat Jim gaat winnen) weet ik wel zeker van niet. Iemand als Hind of Jamai heeft veel meer fans.
en wie ben jij?

maandag 10 februari 2003 @ 20:09:43 #132
46751 Elephant
Tha Music Man!
pi_8396145
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:03 schreef Ilse_01 het volgende:
Volgens mij zijn trouwens veel van de mensen die Jim zo slecht vinden jaloers.. maarja dat zouden ze toch nooit toegeven.
Jaloers?
Laat me niet lachen. Ik ben nog eerder jaloers op een bronstige eland, die kan nog beter zingen.
pi_8396234
quote:
Eat this!
Nounou.. "Eat this" vind ik wel een erg mooie uitdrukking voor zo'n slap stukje tekst..

Ik vind het zo flauw dat - al zou het slecht klinken - er word gezeurd over dat Jim geen liedje van een goede zanger mag zingen omdat hij het 'slecht' zingt (en daarover verschillen meningen snap je??) .. Onzin. Ze moeten nou eenmaal 'n liedje zingen, of dit nou van Queen, Elvis of Michael Jackson is, of van Jantje Smit of K3, dat maakt echt geen ene bal uit..

En dansen moet je niet 'kunnen', geen een Nederlander kan goed dansen, The Backstreetboys kunnen ook niet dansen, maar met de juiste danspasjes ziet dat er gewoon leuk uit!.. Reken maar dat Jim als hij idool zou zijn straks echt wel danspasjes leert en er een stuk leuker bij loopt dan nu hoor.. Denk nou eens aan z'n leeftijd!!

Nou. "Eat this my friend!"

maandag 10 februari 2003 @ 20:22:13 #134
46751 Elephant
Tha Music Man!
pi_8396519
Marco Borsato of Gordon kan ook niet dansen, maar ze weten het publiek wel te raken. Niet dat ik fan ben van hen. Jamai, of hoe heet die knakker, heeft het in zich. Hij kan een grote worden.
Als we over leeftijd beginnen, zitten we morgen nog hier. Jantje Smit, inmiddels al Jan genoemd, door jou aangehaald, weet het publiek wel te raken en die is nog jonger dan die Jim.

En nu zeg je: er wordT gezeurd over dat Jim geen liedje van een goede zanger mag zingen omdat hij het 'slecht' zingt.

Hij haalt het domweg niet met zijn stem, misschien moet hij zich focussen om Marco Bakker te evenaren, hij wordt ook als een idool gezien...bij het ouder publiek.

Oh ja...ik heb nog een T achter WORD gezet...heitje voor karweitje?

pi_8396722
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:22 schreef Elephant het volgende:
Marco Borsato of Gordon kan ook niet dansen, maar ze weten het publiek wel te raken. Niet dat ik fan ben van hen. Jamai, of hoe heet die knakker, heeft het in zich. Hij kan een grote worden.
Als we over leeftijd beginnen, zitten we morgen nog hier. Jantje Smit, inmiddels al Jan genoemd, door jou aangehaald, weet het publiek wel te raken en die is nog jonger dan die Jim.

En nu zeg je: er wordT gezeurd over dat Jim geen liedje van een goede zanger mag zingen omdat hij het 'slecht' zingt.

Hij haalt het domweg niet met zijn stem, misschien moet hij zich focussen om Marco Bakker te evenaren, hij wordt ook als een idool gezien...bij het ouder publiek.

Oh ja...ik heb nog een T achter WORD gezet...heitje voor karweitje?

Sterke hoor.. die T.. Applaus.. Goede beargumentatie ook

JanTJE Smid is geen idool. Tenminste niet het soort idool wat ze zoeken.
En meningen kunnen verschillen, mij raakd Jim wel (niet dat ik dat nodig vind, vind het gewoon lekker om naar te luisteren Mag dat ook??) En Jamai vindt ik meer 'n presentator of iets, zit niet op 'n Paul de Leeuw de 2e te wachten (Met als enige verschil dat Jamai wel kan zingen) maar dat is mijn mening, en mijn goed recht..

En hij hoeft het van mij ook niet met zijn stem te halen, ik weet of jij de bedoeling van idols snapt, maar het is niet de bedoeling om de liedjes die ze zingen exact hetzelfde te zingen als de artiest..
Ik vind dat lage mooi, jij niet. Kan toch??

Oh ja.. Ik heb overal speciaal nog wat extra foutjes neergezet, kan je weer wat verdienen Veel plezier ermee..

maandag 10 februari 2003 @ 20:32:32 #136
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8396849
ik ga lekker de stelling Iedereen die kritiek heeft op jim is jaloers nogmaals omdraaien

Iedereen die Jim leuk vindt is kinderachtig bezig en zit hem hier op te geilen als een soort god, en daar heeft ie juist een tyfushekel aan, als je hem zelf moet geloven tenminste, maar dat zullen jullie wel niet, want jullie kunnen nog maar een ding zien en dat is Jim voor en Jim na. het wordt tijd dat jullie op jullie leeftijd wat meer back to earth komen!

pi_8396975
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:32 schreef Cybart het volgende:
ik ga lekker de stelling Iedereen die kritiek heeft op jim is jaloers nogmaals omdraaien

Iedereen die Jim leuk vindt is kinderachtig bezig en zit hem hier op te geilen als een soort god, en daar heeft ie juist een tyfushekel aan, als je hem zelf moet geloven tenminste, maar dat zullen jullie wel niet, want jullie kunnen nog maar een ding zien en dat is Jim voor en Jim na. het wordt tijd dat jullie op jullie leeftijd wat meer back to earth komen!

Ik geil niet op Jim.
  maandag 10 februari 2003 @ 20:38:48 #138
46751 Elephant
Tha Music Man!
pi_8397004
quote:

Het is de bedoeling dat hij als een soort God wordt gezien, vandaar ook de titel idols, maar ik weet wat je bedoelt.
Hij wordt opgehemeld met iets wat hij niet kan: zingen.
Als iemand van diepe stemmen houdt moet ie maar eens naar Tom Waits luisteren, kan Jimmie nog iets van leren...
Ik houd ook van diepgang in een stem, maar heb een bloedhekel aan monotone stemmen...
pi_8397048
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:38 schreef Elephant het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat hij als een soort God wordt gezien, vandaar ook de titel idols, maar ik weet wat je bedoelt.
Hij wordt opgehemeld met iets wat hij niet kan: zingen.
Als iemand van diepe stemmen houdt moet ie maar eens naar Tom Waits luisteren, kan Jimmie nog iets van leren...
Ik houd ook van diepgang in een stem, maar heb een bloedhekel aan monotone stemmen...

Met iets wat JIJ vind dat hij niet kan: Zingen

Ik vind daarentegen dat ze alle 5 gewoon goed kunnen zingen.. Anders stonden ze daar niet. (Nee Jim is niet alleen doorgegaan vanwege z'n uiterlijk, als hij echt zo vreselijk klonk had hij geen breezerfans)

pi_8397138
quote:
Zo

*** knip *** te lang verhaal *** knip ***

Eat this!

Zo hee, dat klinkt aardig gefrustreerd... En dat allemaal door een 15-jarig jongetje?

Doet Jim blijkbaar toch nog iets goeds.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_8397183
quote:
Iedereen die Jim leuk vindt is kinderachtig bezig en zit hem hier op te geilen als een soort god, en daar heeft ie juist een tyfushekel aan, als je hem zelf moet geloven tenminste, maar dat zullen jullie wel niet, want jullie kunnen nog maar een ding zien en dat is Jim voor en Jim na.
Heb je lang moeten nadenken over die hele volzin? Je bent nu vast buiten adem.
Sex is like Nokia: Connecting People
  maandag 10 februari 2003 @ 20:47:12 #142
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8397219
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:37 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik geil niet op Jim.

zo kom je wel over
pi_8397250
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:47 schreef Cybart het volgende:

[..]

zo kom je wel over

Zal mij een rot zorg zijn.
  maandag 10 februari 2003 @ 20:48:22 #144
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8397251
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:46 schreef CJ het volgende:

[..]

Heb je lang moeten nadenken over die hele volzin? Je bent nu vast buiten adem.

hehe
da viel wel mee
duurde ongeveer even lang als de toneelopleiding die die vrouw die samen met Rick Engelkes "schitters" in een postkredietreclame heeft genoten!
  maandag 10 februari 2003 @ 20:49:15 #145
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8397275
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:48 schreef schatje het volgende:

[..]

Zal mij een rot zorg zijn.

blijkbaar wel, anders reageer je er niet zo op
pi_8397330
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:49 schreef Cybart het volgende:

[..]

blijkbaar wel, anders reageer je er niet zo op

Denkfout van jou.
  maandag 10 februari 2003 @ 20:52:40 #147
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8397375
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:51 schreef schatje het volgende:

[..]

Denkfout van jou.

ja, die van jou is je jim vereering
en je drang om gelijk te hebben
  maandag 10 februari 2003 @ 20:53:23 #148
46751 Elephant
Tha Music Man!
pi_8397401
Stop nu met wie het laatste woord heeft...

Ik denk dat het me is gelukt: Nederland is wakker!

pi_8397443
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:52 schreef Cybart het volgende:

[..]

ja, die van jou is je jim vereering
en je drang om gelijk te hebben

Slechts aanname van jou.
  maandag 10 februari 2003 @ 20:55:26 #150
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8397457
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:53 schreef Elephant het volgende:
Stop nu met wie het laatste woord heeft...

Ik denk dat het me is gelukt: Nederland is wakker!

sorry maar zonder jou haarscherpe analyse was me dat ook wel gelukt, en dat was ook al lang

dus ga jezelf niet te veel eer geven

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')