Zie Grace daar al aan tafel zitten...kut pleuris en mag ik aan U tietjes likkenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:13 schreef Verida het volgende:
en dan nu de telefoongesprekken,
allemaal lief en enthousiast en dan die kakstem van de moeder van tobi erbij
ook hier valt de appel niet ver van de boomJe hoort gewoon de hete aardappel in haar strotje zitten
daar heb ik minder moeite meequote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:13 schreef Verida het volgende:
en dan nu de telefoongesprekken,
allemaal lief en enthousiast en dan die kakstem van de moeder van tobi erbij
ook hier valt de appel niet ver van de boomJe hoort gewoon de hete aardappel in haar strotje zitten
oh ja, leonard en Helene....manmanmanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vergeet vooral Leonard en Helene niet
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:15 schreef humpty het volgende:
[..]
Zie Grace daar al aan tafel zitten...kut pleuris en mag ik aan U tietjes likken
Wij gaan het niet meer meemaken, maar ben toch benieuwd hoe hij haar gaat dumpen. Want die gaan never nooit daten buiten het huis.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:15 schreef Verida het volgende:
[..]
oh ja, leonard en Helene....manmanman
Ik zie ook al de kennismaking voor me tussen de moeder van Tobi, Leonard en Helene en dan Grace....Hallo skattie, zal ik even in je tepels knijpen
wetquote:
Grace heeft voor ze in BB kwam gezorgd dat ze veel volgers uit Brazilie kreegquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:16 schreef Benny het volgende:
Grace komt er tot nu toe beter vanaf in de uitzending. Die gaat door
Gewoon blocken op alle social media en whatsappquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wij gaan het niet meer meemaken, maar ben toch benieuwd hoe hij haar gaat dumpen. Want die gaan never nooit daten buiten het huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |