Toch nietquote:
Ik heb op Tobias gestemd maar vooral omdat ik 100% anti Grace benquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:34 schreef Lonneke1983 het volgende:
Op wie zal ik stemmen om te blijven Tobi of Grace?
Of dat Nawel terug komtquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:34 schreef Krambo het volgende:
Ik hoop (tegen beter weten in) op een of andere twist vanavond.
Dat iemand geld uit de pot mag pakken in ruil voor een vrijwillige exit of zoiets
Ach jee, dat ziet er toch niet uitquote:
volgens mij wel maar bij Nouwel was het meer passendquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach jee, dat ziet er toch niet uit
Is dat niet het pak wat Nawel ook een paar keer aanhad?
Heeft Nawel laten hangen zei Nouchquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach jee, dat ziet er toch niet uit
Is dat niet het pak wat Nawel ook een paar keer aanhad?
Bewust voor gekozen, ze draagt graag wat groter en wijder kleding.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:39 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij heeft Nouch ook geen normale kleding bij der, dan die joggingpakken en grote wijde dingen
En dan naait Grace Tobi want die wil moneyquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:34 schreef Krambo het volgende:
Ik hoop (tegen beter weten in) op een of andere twist vanavond.
Dat iemand geld uit de pot mag pakken in ruil voor een vrijwillige exit of zoiets
Ja dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bewust voor gekozen, ze draagt graag wat groter en wijder kleding.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |