maar ze doen het stiekem tochquote:
Dat 'ie maar uitkijkt daarmee met z'n witte broekquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:01 schreef humpty het volgende:
Salar moet een scheet laten en gaat netjes naar buiten
grace zei gisteren al dat ze van kristof walgdequote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:05 schreef Rhosyn het volgende:
Grace doet lelijk tegen Kristof? Niet openlijk maar Kristof voelt het.
Als Grace blijft gaat hij met haar praten want zo kan je niet samen leven.
Ik weet niet precies wat Kristof bedoelt eigenlijk.
Als die chagrijn tobi weg is, zal ze anders doen, let maar op.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:05 schreef Rhosyn het volgende:
Grace doet lelijk tegen Kristof? Niet openlijk maar Kristof voelt het.
Als Grace blijft gaat hij met haar praten want zo kan je niet samen leven.
Ik weet niet precies wat Kristof bedoelt eigenlijk.
dan is ze eigenlijk helemaal sneuquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Als die chagrijn tobi weg is, zal ze anders doen, let maar op.
ik heb schijnbaar echt iets gemist dan... ook steeds dat gelul over hoe tactisch hij was in het spel... wat dan in godsnaam?!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
grace zei gisteren al dat ze van kristof walgde
niksquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
ik heb schijnbaar echt iets gemist dan... ook steeds dat gelul over hoe tactisch hij was in het spel... wat dan in godsnaam?!
ze zei tegen Tobias dat het een bustiere is... hij vond het maar niks dacht ikquote:
dit is toch ook niksquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:09 schreef just me het volgende:
[..]
ze zei tegen Tobias dat het een bustiere is... hij vond het maar niks dacht ik
dan gaat ze heel erg op nouss hangen denk ik zoquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Als die chagrijn tobi weg is, zal ze anders doen, let maar op.
echt helemaal niets, leuk voor 'n meisje van 16quote:
Julio zei het toen ook. Ik snapte er toen al niks van... Dat al die mensen eerst eens naar zichzelf kijken. Sowieso die groep van de groene kamer toen. Was puur een verzameling mensen die nergens anders aansluiting vonden. Echt zo'n huilie buitenstaander groepje werd dat met Nawel als president.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks
zit tussen de oren van Tobias
en Grace gaat er in mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |