¤0,55 per stuk op AliExpressquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:30 schreef suzi1 het volgende:
niks met gloofsbeelden hebben (zoals kruisbelden etc) maar wel roznkranzen uitdelen waarvan ze er 3 had meegenomen
Volgens mij mis je een beetje het puntquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:32 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Dus als je in armoede leeft mag je niet naar een festival? Als zij het geld wint mag ze zelf toch kiezen?
Het is de houding van Grace, het zielig doen., ik heb daar vanaf het begin af aan al moeite mee en dat is steeds erger geworden. Zielig doen over arm zijn en ondertussen wel verhalen vertellen over reizen, hotels etc.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:30 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat zij hierover wordt afgerekend? Ze is toch vanaf het begin al zo? Alsof Tobias' zn geloofloze leven met tuttebel moeder en zn saaie middle class familie zoveel interessants brengt.
kwalijk toch, ze zit dus gewoon nu met droge ogen te vertellen dat ze haar moeder, met kanker, gewoon in geen 3 maanden gezien of gesproken heeft.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:28 schreef Kinga het volgende:
Grace met haar armoede, met haar geloof, moeder met kanker... het totale zielige verhaaltje is compleet. Dit is de postcode loterij niet?! Fuck off.
Grace spoort nietquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:33 schreef Verida het volgende:
[..]
kwalijk toch, ze zit dus gewoon nu met droge ogen te vertellen dat ze haar moeder, met kanker, gewoon in geen 3 maanden gezien of gesproken heeft.
Ja dan hadden ze dat aan haar moeten vragen als je niet mere stemmen kon. Nu hebben ze het in de live gevraagd waarom ze erin moet blijven en kon ze nog haar zegje doen en neem het van me aan kijkers zijn daar gevoelig voorquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:32 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Dus als je in armoede leeft mag je niet naar een festival? Als zij het geld wint mag ze zelf toch kiezen?
Salar is slim, zo speelt hij al die tijd al....met euh echt nee jaaja ehh dat wist ik niet echt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Valt mijn op kristoff voert gesprekken met Salar maar eigenlijk is het kristoff verteld en Salar is alleen maar alles aan het bevestigen een ja knikker echt een gesprek voert hij niet
lekker makkelijk kan die altijd zeggen ik heb dat niet gezegd enzo
Ze ging toch al naar al die festivals, ik heb het niet over de komende..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:32 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
eten laten bezorgen ...reisjes ...koffers vol kleding...dure make upquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Armoede en 'n zieke moeder... maar wel geld hebben voor alle festivals
Reizen en hotels kosten veel geld, dus daar is ze vast arm vanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:33 schreef just me het volgende:
[..]
Het is de houding van Grace, het zielig doen., ik heb daar vanaf het begin af aan al moeite mee en dat is steeds erger geworden. Zielig doen over arm zijn en ondertussen wel verhalen vertellen over reizen, hotels etc.
stoerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:33 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Honestly same. Ik hoop dat Nawel terugkomt en wint gewoon om iedereen hier boos te maken 😈😈😈😈😈
Nawel staat zo naast Geraldinequote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:33 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Honestly same. Ik hoop dat Nawel terugkomt en wint gewoon om iedereen hier boos te maken 😈😈😈😈😈
of dat wordt door haar vriendje betaaldquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Reizen en hotels kosten veel geld, dus daar is ze vast arm van
Jaaaaquote:
Sugardaddyquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:36 schreef just me het volgende:
[..]
of dat wordt door haar vriendje betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |