Moeder is wel zielig natuurlijk restquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:28 schreef Kinga het volgende:
Grace met haar armoede, met haar geloof, moeder met kanker... het totale zielige verhaaltje is compleet. Dit is de postcode loterij niet?! Fuck off.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:20 schreef D. het volgende:
Ik kom me er nog maar even een paar dagen tegenaan bemoeien
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:24 schreef D. het volgende:
Ik volg de stream nauwelijks meer, want iedere poging die ik waag wordt afgestraft:
Of ik hoor Grace 'zingen', of ik hoor Nouch 'praten en lachen', en kan beide niet meer verdragen
Je kan wel zien wie ze willen houden in het spel. Zo krijgt Toby helemaal geen kansquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:28 schreef Kinga het volgende:
Grace met haar armoede, met haar geloof, moeder met kanker... het totale zielige verhaaltje is compleet. Dit is de postcode loterij niet?! Fuck off.
Wat ik niet snap is dat zij hierover wordt afgerekend? Ze is toch vanaf het begin al zo? Alsof Tobias' zn geloofloze leven met tuttebel moeder en zn saaie middle class familie zoveel interessants brengt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:28 schreef Kinga het volgende:
Armoede en 'n zieke moeder... maar wel geld hebben voor alle festivalsquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:28 schreef Kinga het volgende:
Dus als je in armoede leeft mag je niet naar een festival? Als zij het geld wint mag ze zelf toch kiezen?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Armoede en 'n zieke moeder... maar wel geld hebben voor alle festivals
Daarom zielige verhalen, zo zielig is ze nietquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Armoede en 'n zieke moeder... maar wel geld hebben voor alle festivals
Heb alleen Tobias gestemd om van het zingen van Grace af te zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:32 schreef Benny het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat het me niet uitmaakt wie weg gaat
Honestly same. Ik hoop dat Nawel terugkomt en wint gewoon om iedereen hier boos te maken 😈😈😈😈😈quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:32 schreef Benny het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat het me niet uitmaakt wie weg gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |