Prima te zien. Mits je op een tv kijktquote:
Vind de tijden een beetje klein, ook onderin beeld.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima te zien. Mits je op een tv kijkt
Is allemaal F1 zelf. Niet ve provider. Kan het zelf prima volgen op de tv (ook de kleur vd sectoren), maar op een mobieltje of tablet wordt het lastig(er) denk ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind de tijden een beetje klein, ook onderin beeld.
Misschien omdat ze schuin zijn ofzo.
Verder ziet het er redelijk gelikt uit.
Zeg ook nergens dat het door ViaPlay komt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is allemaal F1 zelf. Niet ve provider. Kan het zelf prima volgen op de tv (ook de kleur vd sectoren), maar op een mobieltje of tablet wordt het lastig(er) denk ik.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeg ook nergens dat het door ViaPlay komt.
Overigens wel snel geregeld met m'n abo. Had hem op 200 staan bij Ziggo, toen abo afgesloten en een paar minuten later was er opeens automatisch beeld.
Inloggen op Apple TV ging ook prima en beeldkwaliteit lijkt ook wel goed.
So far so good.
Allebeiquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn maar een paar topics over hoor..
[..]
Die van Leclerc bedoel je?
Op de tablet (Samsung A7) was het goed te zien moet ik zeggen, snap het "gezeur" niet zo, of het moet de beeldkwaliteit zijn?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima te zien. Mits je op een tv kijkt
Als het ding getoond wordt dan![]()
Maar dat is de fout vd F1 zelf.
Ik heb serieus 0 problemen met de beeldkwaliteit. Maar ik heb dus óf enorm geluk (er zijn er gelukkig wel meer die zeggen er geen problemen mee te hebben) óf ik ben niks gewend en herken slechte beeldkwaliteit niet. Ik gok het 1e trouwensquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Op de tablet (Samsung A7) was het goed te zien moet ik zeggen, snap het "gezeur" niet zo, of het moet de beeldkwaliteit zijn?
Data en tracker kijk ik op telefoons, ook zonder problemen.
Als we dat toch eens zouden wetenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:01 schreef PzKpfw het volgende:
Hoe zit het met de race pace van Ferrari en Red Bull?
Ik gok het tweedequote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb serieus 0 problemen met de beeldkwaliteit. Maar ik heb dus óf enorm geluk (er zijn er gelukkig wel meer die zeggen er geen problemen mee te hebben) óf ik ben niks gewend en herken slechte beeldkwaliteit niet. Ik gok het 1e trouwens
RB is een pietsie sneller maar of dat ook betekent dat er ingehaald kan worden....quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:01 schreef PzKpfw het volgende:
Hoe zit het met de race pace van Ferrari en Red Bull?
Je kunt ook wél een beetje vertrouwen in me hebben..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gok het tweede
Ik zag het ook alleen maar omdat een collega aan mij liet zien hoe bedroevend het was gisteren, terwijl ik al even aan de F1TV zat.
Hier ook geen problemen, behalve dat ik veel buffers o de laptop heb maar daar weet ik de oorzaak van. Volgende week tijdens de training eens aan het infuus leggenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb serieus 0 problemen met de beeldkwaliteit. Maar ik heb dus óf enorm geluk (er zijn er gelukkig wel meer die zeggen er geen problemen mee te hebben) óf ik ben niks gewend en herken slechte beeldkwaliteit niet. Ik gok het 1e trouwens
Lewis zat er wel vaker achter toen Max als 2e startte tussen 2 Ferrari'squote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:08 schreef Perox het volgende:
[..]
RB is een pietsie sneller maar of dat ook betekent dat er ingehaald kan worden....
Ik hoop op mooie gevechten tussen Max en Charles en Sainz en Perez.
Als ik de post race interviews kijk: Lewis lijkt haast wel soort opgelucht dat hij niet in de mix zit....
Heb ik niet, want ik zag het net ook even op tv en dat was echt overduidelijk minder dan F1TVquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt ook wél een beetje vertrouwen in me hebben..![]()
Dus omdat JIJ het niet had opgemerkt...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik niet, want ik zag het net ook even op tv en dat was echt overduidelijk minder dan F1TV
En ik denk niet dat ik dat had opgemerkt als ik niet schakelde tussen de twee, want mijn 4k tv was duur genoeg om hier gewoon goed mee om te gaan.
Jij merkte het toch ook niet op -.-quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus omdat JIJ het niet had opgemerkt...
Jij hebt de beeldkwaliteit hier toch niet gezien?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij merkte het toch ook niet op -.-
Ik geloof nooit dat het bij jou beter was dan wat ik via het lineaire kanaal zagquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt de beeldkwaliteit hier toch niet gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:16 schreef Perox het volgende:
Oh wacht ik ben dommie.
Haas F1 Team, Alfa Romeo, Ferrari allemaal goed gepresteerd....Als je F1-team erbij zet, geldt dat voor elk teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je F1-team erbij zet, geldt dat voor elk team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |