abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204142201
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 19:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]
Max moet een tikkie geduldiger zijn maar dat zal wel weer moeilijk worden.

:D

Hopelijk tetsen ze elkaar er niet vanaf en zien we uiteindelijk Hammie weer #blessed #still I rise naar de winst rijden.
Denk wel dat Max met Leclerc anders omgaat in de 1e ronde dan bij Lewis vorig jaar, in ieder geval aan het begin van het seizoen nog
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 maart 2022 @ 19:58:22 #152
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_204142230
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 19:55 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Denk wel dat Max met Leclerc anders omgaat in de 1e ronde dan bij Lewis vorig jaar, in ieder geval aan het begin van het seizoen nog
Het wordt hoe dan ook een leuke race verwacht ik. Lach me dood als Bottas Hamilton eraf tikt :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 19 maart 2022 @ 19:58:50 #153
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_204142234
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 19:53 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Hoe zijn jullie bevindingen over F1tv? Als je daarmee op tv wil kijken is een smart tv nodig neem ik aan? Alternatief is op laptop kijken?
F1 / Ervaring F1TV (officieel tv kanaal van Formula1.com) #3
pi_204142242
quote:
Hoe zijn jullie bevindingen over F1tv? Als je daarmee op tv wil kijken is een smart tv nodig neem ik aan? Alternatief is op laptop kijken?
Als je een Chromecast ( en ik denk ook apple tv?) hebt dan kan je op tv kijken.
Kwaliteit is tot nu toe wisselvallig.
Engels commentaar, mwah.
Bij mij startte de stream pas terwijl er al 4 min van de q1 gespeeld was.
Je hebt geen voorbeschouwing of iets, maar dat is een persoonlijke voorkeur.
pi_204142280
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 19:59 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Engels commentaar, mwah.
Er was wel een voor en na beschouwing hoor.
pi_204142420
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 20:02 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Er was wel een voor en na beschouwing hoor.
Misschien totaal gemist dan, maar ik klik op kwalificatie, heb tussen 15:45 16:03 naar een "de uitzending begint zo" scherm zitten kijken om daarna met 16 min op de klok te beginnen met een AT die de pits uit rijdt.
pi_204142455
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 20:13 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Misschien totaal gemist dan, maar ik klik op kwalificatie, heb tussen 15:45 16:03 naar een "de uitzending begint zo" scherm zitten kijken om daarna met 16 min op de klok te beginnen met een AT die de pits uit rijdt.
Dat kan het zijn aparte streams voor en na de kwali stream.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 20:18:36 #159
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_204142506
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 20:13 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Je had op de qualifying pre-show moeten klikken.
pi_204142523
quote:

[..]
Verstappen weet dat hij niks hoeft te doen omdat LeClerc meestal toch vroeg of laat op eigen houtje de muur in gaat, en anders weerhoud de traditionele 10+ seconden pitstop van Ferrari hem wel van P1
pi_204142618
quote:

[..]
Die 2 kennende geven ze elkaar geen millimeter.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 20:27:00 #162
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_204142644
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 20:25 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]
Daar hebben ze dan voornamelijk zichzelf mee.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_204142665
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 20:27 schreef daNpy het volgende:

[..]
Daar hebben ze dan voornamelijk zichzelf mee.
Ik denk niet dat ze allebei hun rijstijl gaan veranderen. Zijn allebei haantjes.
pi_204142761
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 20:25 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]
Situatie is nu wel anders (zeker voor Max) dan de vorige keer dat ze tegen elkaar streden. Toen waren ze allebei de uitdagers van Mercedes met een auto die eigenlijk niet snel genoeg was om echt de concurrentie te gaan. Nu is het de wereldkampioen tegen Leclerc die heel graag wil, maar waar de afgelopen jaren flink tegenvielen.

Uiteraard is dat haantjesgedrag er nog steeds, maar denk dat Max er iets anders in staat
  zaterdag 19 maart 2022 @ 20:35:15 #165
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204142775
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 19:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]
Max moet een tikkie geduldiger zijn maar dat zal wel weer moeilijk worden.

:D

Hopelijk tetsen ze elkaar er niet vanaf en zien we uiteindelijk Hammie weer #blessed #still I rise naar de winst rijden.
Amateur dat hij is! :N
Zo wordt hij natuurlijk nooit WDC :{w

Owh, wacht...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 19 maart 2022 @ 20:36:56 #166
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204142813
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 19:59 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Engels commentaar, mwah.
Ook gewoon als je een smart tv hebt en de app installeert.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 20:50:02 #167
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_204143050
quote:
Een HDMI kabel is voldoende.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_204143089
Is er een plek waar we kunnen klagen en jammeren over de ellende die ons ten deel is gevallen met het verlies van Ziggo die de F1 uitzond? Dat ViaPlay is echt zo ongelofelijk dramatisch slecht, al mijn plezier is gewoon keihard weggenomen. De dagen van voorpret naar een nieuw F1 weekend, de frustratie van de onderbroekenlol van Kampheus en Doornbos..de hele gezellige sfeer het is allemaal gewoon WEG. ViaPlay heeft het gewoon gruwelijk hard anaal verkracht, en dan zeg ik het nog netjes.
Ik had via Ziggo de eerste maand 4.99 om te testen maar was er vrijdag al meteen he le maal klaar mee. F1 TV kijkt lekker maar is allemaal in het Engels en toch wat afstandelijker, en die gezellige cafe sfeer van Ziggo is er niet net als het oranje sfeertje in de studio rondom Max zn prestaties. Ik wilde gewoon even KLAGEN dat me dat allemaal door een stel complete debielen uit Noord Europa is ontnomen, zonet nog voorzichtig met het hoofd boven de WC pot die voorbeschouwing gekeken op ViaPlay, maar ik was er LETTERLIJK na 30 seconden al klaar mee. Die vrouw kan gewoon totaal niet presenteren, “en nu zien we Alonso! “En nu zien we fans van Sainz” en nu zien we dat het zonnig weer is in Bahrein!!! Arghhhhh ik moet er alweer van kotsen.
Bah, heb me vaak geirriteerd aan Ziggo maar man man man wat mis ik ze zeg. Gelukkig nog wel savonds een terugblik, maar die voorpret van de voorbeschouwingen en directe nabeschouwingen zijn voorlopig een hele tijd verneukt.:(
  zaterdag 19 maart 2022 @ 21:00:45 #169
307622 Perox
(niet de echte)
pi_204143234
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 20:29 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]
Ik denk niet dat ze allebei hun rijstijl gaan veranderen. Zijn allebei haantjes.

Mooi clippie van vroegah!
  zaterdag 19 maart 2022 @ 21:00:56 #170
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_204143239
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 20:52 schreef Eagles89 het volgende:
Is er een plek waar we kunnen klagen en jammeren over de ellende die ons ten deel is gevallen met het verlies van Ziggo die de F1 uitzond? Dat ViaPlay is echt zo ongelofelijk dramatisch slecht, al mijn plezier is gewoon keihard weggenomen. De dagen van voorpret naar een nieuw F1 weekend, de frustratie van de onderbroekenlol van Kampheus en Doornbos..de hele gezellige sfeer het is allemaal gewoon WEG. ViaPlay heeft het gewoon gruwelijk hard anaal verkracht, en dan zeg ik het nog netjes.
Ik had via Ziggo de eerste maand 4.99 om te testen maar was er vrijdag al meteen he le maal klaar mee. F1 TV kijkt lekker maar is allemaal in het Engels en toch wat afstandelijker, en die gezellige cafe sfeer van Ziggo is er niet net als het oranje sfeertje in de studio rondom Max zn prestaties. Ik wilde gewoon even KLAGEN dat me dat allemaal door een stel complete debielen uit Noord Europa is ontnomen, zonet nog voorzichtig met het hoofd boven de WC pot die voorbeschouwing gekeken op ViaPlay, maar ik was er LETTERLIJK na 30 seconden al klaar mee. Die vrouw kan gewoon totaal niet presenteren, “en nu zien we Alonso! “En nu zien we fans van Sainz” en nu zien we dat het zonnig weer is in Bahrein!!! Arghhhhh ik moet er alweer van kotsen.
Bah, heb me vaak geirriteerd aan Ziggo maar man man man wat mis ik ze zeg. Gelukkig nog wel savonds een terugblik, maar die voorpret van de voorbeschouwingen en directe nabeschouwingen zijn voorlopig een hele tijd verneukt.:(
Ik bespeur een gevoel van fikse teleurstelling en lichte wanhoop _O-
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 19 maart 2022 @ 21:05:44 #171
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_204143348
wat een ellende van die ziggo samenvatting, dat is het gewoon niet, 1 min beelden en 45 min lullen is gewoon nepperij van de kijker!
  zaterdag 19 maart 2022 @ 21:05:49 #172
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204143350
quote:
Zijn maar een paar topics over hoor.. :P
pi_204143359
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 20:34 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Situatie is nu wel anders (zeker voor Max) dan de vorige keer dat ze tegen elkaar streden. Toen waren ze allebei de uitdagers van Mercedes met een auto die eigenlijk niet snel genoeg was om echt de concurrentie te gaan. Nu is het de wereldkampioen tegen Leclerc die heel graag wil, maar waar de afgelopen jaren flink tegenvielen.

Uiteraard is dat haantjesgedrag er nog steeds, maar denk dat Max er iets anders in staat
Hoop het, maar het is nu eenmaal zijn rijstijl. Gaan het morgen zien.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 21:07:05 #174
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_204143378
Diep in m’n hart ben ik stiekem McLaren fan maar dit is nu wel om te janken :-(
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 19 maart 2022 @ 21:07:37 #175
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204143395
quote:
Zijn maar een paar topics over hoor.. :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 21:06 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]
Hoop het, maar het is nu eenmaal zijn rijstijl. Gaan het morgen zien.
Die van Leclerc bedoel je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')