Rusell zal huilend in slaap vallen na zon gat met zn teamgenoot. Zelfs Albon rijdt Latifi zoek, was vaak redelijk close met Russell.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:24 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
That's some dangerous driving.
Wel treurig dat bottas in een alfa, Kmag in een haas en Fernando in een alpine boven Russell God staan.
Ja vooral dat dus, ik sta er altijd weer van versteld in deze sport.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:25 schreef mikieu het volgende:
Gaaf hoor, toch bijzonder dat de RB en Ferrari zo dicht op elkaar zitten na zo’n lange tijd onafhankelijk van elkaar te ontwikkelen.
Denk wel, dat de RB meer potentie heeft. Alleen al op strategie wordt het een makkie
dat wordt nu gecompenseerdquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het probleem van Bottas is nog altijd dat hij beter kan kwalificeren dan racen
Stiekem blijf ik het wel jammer vinden dat we weer (zoals het nu lijkt) twee teams hebben die om de podium plaatsen strijden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:25 schreef mikieu het volgende:
Gaaf hoor, toch bijzonder dat de RB en Ferrari zo dicht op elkaar zitten na zo’n lange tijd onafhankelijk van elkaar te ontwikkelen.
Denk wel, dat de RB meer potentie heeft. Alleen al op strategie wordt het een makkie
Nee toch? En sowieso is Q2 nu anders omdat ze niet meer op de band hoeven te rijden waarmee ze startenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:24 schreef VacaLoca het volgende:
Wel vreemd dat de baan langzamer was in Q3
Ik hoop en verwacht nog wel dat Mercedes het gat zal dichten en we een strijd met 3 teams krijgen dat zou geweldig zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Stiekem blijf ik het wel jammer vinden dat we weer (zoals het nu lijkt) twee teams hebben die om de podium plaatsen strijden.
Het zou toch tof zijn als Renault, AM of welk ander "middenveld" team er ook bij zou zitten
Ik weet niet of dat nog steeds zo is. Maar sowieso zijn volgens mij de meeste auto's nog boven het minimaal toegestane gewicht.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:27 schreef Anton91 het volgende:
Maar volgens mij heeft RB ook de zwaarste auto toch? Dus als ze dat weten te reduceren kunnen ze ook nog snelheid vinden.
Mercedes komt echt er nog wel bij hoorquote:
Hij bereidt zich voor op zijn acteercarrière.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:29 schreef Peterselieman het volgende:
ah, het welbekende prijzen van het team door #44
"He pushed me off"quote:
Dat is verleden tijd.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"He pushed me off"
"That's some dangerous driving"
"Ahhh these guys..."
Ja, genieten met Hamilton.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is verleden tijd.
Zag je hem net niet blij zijn met zijn kwali?
Gisteren ook al.
Ik verwacht dat Mercedes nog wel aan gaat sluitenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Stiekem blijf ik het wel jammer vinden dat we weer (zoals het nu lijkt) twee teams hebben die om de podium plaatsen strijden.
Het zou toch tof zijn als Renault, AM of welk ander "middenveld" team er ook bij zou zitten
Haas dus gewoon een seconde sneller met een auto die 2-3 seconde langzamer zou zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Als je het zo bekijkt is het gat in Bahrein tussen Merc en RB vergelijkbaar met 2021, en we weten allemaal wat er gebeurde toen Mercedes op stoom kwam.
Snelste tijd van Mercedes was wel in Q2quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Als je het zo bekijkt is het gat in Bahrein tussen Merc en RB vergelijkbaar met 2021, en we weten allemaal wat er gebeurde toen Mercedes op stoom kwam.
Ja true, dat verwacht ik eerlijk gezegd ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Snelste tijd van Mercedes was wel in Q2
Vorig jaar was Max ruim sneller in de kwalificatie inderdaad, maar was het verschil in de race eigenlijk helemaal niet zo groot. Denk dat morgen het beeld anders wordt van Mercedes vs Red Bull
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |