Vrees er ook voor..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:03 schreef 3rr0r het volgende:
Sjarrel gaat met de ego boost Max eraf tikken morgen
ja hebben we net gezienquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:06 schreef Mylene het volgende:
FINISH (Q3) - Leclerc troeft Verstappen af! De Monegask is een tiende rapper dan de Nederlander en verovert poleposition voor de Grand Prix van Bahrein. Verstappen eindigt nog wel als tweede, Carlos Sainz completeert de top drie.
6 tiende. En ja, niet voluit gaan in kwalificatie kan zeker een strategie zijn als men de auto nog niet volledig onder controle heeft.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, het is zeker strategie om een seconde achter de top te kwalificeren
Geldt Mercedes al als middenveld?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:06 schreef MoreDakka het volgende:
Gat tussen top en middenveld lijkt net zo groot of groter dan vorig jaar
De nieuwe potjecreme die gaat zitten soppen op een coureur.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:06 schreef Mylene het volgende:
FINISH (Q3) - Leclerc troeft Verstappen af! De Monegask is een tiende rapper dan de Nederlander en verovert poleposition voor de Grand Prix van Bahrein. Verstappen eindigt nog wel als tweede, Carlos Sainz completeert de top drie.
In z'n laatste run mistte hij gelijk z'n rempunt bij Bocht 1.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:07 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Damn Russell een seconde langzamer dan HAMDie zag ik niet ankomen.
Waars krijgen we een Leclerc die in de eerste lap crasht door de spanning, en de befaamde +10s pitstop zoals traditie is bij Ferrariquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:05 schreef Tijn het volgende:
Ik gun het Sainz meer dan Leclerc, maar ach. Ik denk nog steeds dat Ferrari het moeilijk gaat krijgen dit tijdens de race te verzilveren.
9e van de 20, ja dusquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geldt Mercedes al als middenveld?
En als ze er morgen niet bij zitten doen ze dat zeker ook weer expresquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
6 tiende. En ja, niet voluit gaan in kwalificatie kan zeker een strategie zijn als men de auto nog niet volledig onder controle heeft.
Vorig jaar startte hij niet als 2equote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:05 schreef _UserName_ het volgende:
Vorig jaar waren we hier blij mee, wat mij betreft is het dus nu ook prima.
Welke Karel (Charles of Carlos)?quote:
Nee, daarom zeg ik ook dat we dat na morgen kunnen zeggen. Wel een beetje opletten hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:08 schreef Sked het volgende:
[..]
En als ze er morgen niet bij zitten doen ze dat zeker ook weer expres
Frankrijk vindt dat België bij hun hoort.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:08 schreef Tinos85 het volgende:
Waar staat er een Franse vlag op de pet van Verstappen?
Ik doel er dan ook op dat hij in de top 3 start tussen de ferrariesquote:
Hij heeft een extra snelheid die Sainz niet heeft, maar lang niet altijd.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:08 schreef -XOR- het volgende:
Wel mooi dat Sjarrel de ietwat overschatte Sainz alsnog aftroeft.
Doe ik, het is gewoon weinig geloofwaardig dat ze nu nog zouden inhouden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, daarom zeg ik ook dat we dat na morgen kunnen zeggen. Wel een beetje opletten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |