Het feit dat ik nu via gpr zelf kan luisteren ipv TuneIn is al heel wat. Die hele site knalde er net uitquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja het werkt nu voor geen meter meer, bij de vrije trainingen ging het wel. Mogen wel wat meer capaciteit inkopen.
Dat was vorig jaar toch ook al?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:24 schreef Perox het volgende:
Oh F1TV gaat lekker door zonder reclame nu. Beter dan vorig jaar dus.
Is er reclame op Viaplay?
Ja, beetje welquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:24 schreef MoreDakka het volgende:
Aston Martin wel heel slecht, was dat verwacht?
Nog niks gezien aan reclame. Itt Ziggo altijd.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:24 schreef Perox het volgende:
Nope, nog niet iig. Gewoon door naar de studio.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:24 schreef Perox het volgende:
Nouja.. volgens mij werd verwacht dat Q2 toch wel mogelijk zou moeten zijn met 1 auto.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:24 schreef MoreDakka het volgende:
Aston Martin wel heel slecht, was dat verwacht?
Er is nog nooit reclame geweest op F1TV.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:24 schreef Perox het volgende:
Kan ook de tractie van de achterkant zijn, die erg belangrijk is in Bahrein bij het uitkomen van de bochten. Dat ontwerp is vaak wel identiek bij de Ferrari teams.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:23 schreef PzKpfw het volgende:
Kunnen we al de voorzichtige conclusie trekken dat Ferrari dit seizoen misschien wel het sterkste motorblok levert?
Neequote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:24 schreef Perox het volgende:
Ah dat bedoel je, ja dat vond ik wel altijd stomquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:25 schreef Perox het volgende:
[..]
Oh dat komt natuurlijk omdat ik nu op Engels luister en niet meer naar Mol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |