nou zou die ook wel wat kleiner kunnen hahaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:44 schreef maryo55 het volgende:
Wat een verschrikkelijke zeur die Salar. Net of dat het met een pleister niet opvalt
nou heeft ze wel keer gezegd dat ze met dago precies zo is samenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel close, maar op een heel vriendschappelijke manier, ik zie totaal geen aantrekkingskracht tussen die twee, Eerder het gek doen als broer en zus of als vriendjes op de kleuterschool.
salar ging ook weer zeuren.. zalm?? ughquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:07 schreef Verida het volgende:
Ze hebben zalm, pasta en spinazie gekregen voor vanavond, Ze staan niet echt te juichen, hadden denk ik wat anders verwacht![]()
Nu moeten ze ook nog gaan koken
Het is zo'n verwend mormel. En toobje had natuurlijk weer een idee, zalm bakken in ketjapsaus....quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:08 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
salar ging ook weer zeuren.. zalm?? ugh
Zonder creme fraise is die pasta met zalm en spinazi niet te etenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:07 schreef Verida het volgende:
Ze hebben zalm, pasta en spinazie gekregen voor vanavond, Ze staan niet echt te juichen, hadden denk ik wat anders verwacht![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vaseline gebruik ik ook...... als er 'n kring in m'n antieke kastje zit
Zou er ook niet blij mee zijn, lust geen visquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:07 schreef Verida het volgende:
bij mijn voor in de tuin kan je ook de hele dag zitten nu is ook gewoon warm, achter niet daar waai je weg nogquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier staat echt een vieze wind, daar hebben ze geluk ik heb nog niet in de tuin kunnen zitten
Ik zie ze daar bijna de hele dag in de tuin zitten
Ja inderdaad, echt weinig feestjes.. BB heeft 'harder dan ooit' verkeerd geïnterpreteerd, namelijk als 'minder dan ooit, dus zwaarder voor de bewoners'. Wat misschien zo is, maar voor de kijker ook minder boeiend.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:11 schreef Angelique61 het volgende:
Moet eerslijk zeggen, vorig jaar was er meer leukigheid met feestjes, etentje, vindt het nu maar karig allemaal!
ja deze editie is erg goedkoop geweest voor de producers, water gebruiken op de klok, wasmachine net zo ook weinig in gebruik geen vaatwasser.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:11 schreef Angelique61 het volgende:
Moet eerslijk zeggen, vorig jaar was er meer leukigheid met feestjes, etentje, vindt het nu maar karig allemaal!
Ligt er maar net aan hoe je huis staat. Heb jij gelukquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
bij mijn voor in de tuin kan je ook de hele dag zitten nu is ook gewoon warm, achter niet daar waai je weg nog
Ik vond het niet echt karig, het eten, wel eentonig. Maar er was elke dag veel vlees, veel vis, verse groente en er was een overvloed aan kiwi's, mandarijnen en appels. En kiwi's zijn echt niet goedkoop.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja deze editie is erg goedkoop geweest voor de producers, water gebruiken op de klok, wasmachine net zo ook weinig in gebruik geen vaatwasser.
eten is heel BB al karig geweest en dus goedkoop geen frisdrank ze drinken alleen maar water zelfs limonade kon er niet van af, ja en dan die feestjes van een uur met 6 biertjes ofzo wat chipjes en meer niet oja 2 flessen wijn.
ben ik nog iets vergeten?
vergeleken met vorig jaar hebben ze nu vet geld bespaard
Kunnen ze volgend jaar weer lekker uit pakken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja deze editie is erg goedkoop geweest voor de producers, water gebruiken op de klok, wasmachine net zo ook weinig in gebruik geen vaatwasser.
eten is heel BB al karig geweest en dus goedkoop geen frisdrank ze drinken alleen maar water zelfs limonade kon er niet van af, ja en dan die feestjes van een uur met 6 biertjes ofzo wat chipjes en meer niet oja 2 flessen wijn.
ben ik nog iets vergeten?
vergeleken met vorig jaar hebben ze nu vet geld bespaard
Mij niet bellen meer...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kunnen ze volgend jaar weer lekker uit pakken.
ALs er nog een volgende keer komtquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kunnen ze volgend jaar weer lekker uit pakken.
Ben er bang voor, dit is toch een grote flop geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |