Doet hij niet, hij gaat zich echt niet afsluiten, hij heeft vanmorgen ook al met Kris heel normaal zitten praten.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
liever eerst Grace, wil wel eens zien hoe Toby zich gaat gedragen als zijn mattie weg is en of hij zich echt gaat afsluiten voor de andere 3
Nou dan bof je dat je net het geluid al uit had staan, ik viel er net in, maar echt absurd, knettergek,quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:25 schreef humpty het volgende:
Het is tegenwoordig al zo als Grace op de streams is zet ik het geluid direct al uit
of ze komt met haar zwamverhalen ...leugens over hoe arm ze is... vals zingen
krijsen... gillen ...vieze praat ...negatief gepraat ...hoe geweldig zij en Tobias zijn
Kan er niet meer naar luisteren
Ik zou ook heel opgefokt gaan kijken als ik naast dat gejammer zou moeten zittenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:29 schreef humpty het volgende:
Wat lijkt die Tobias weer opgefokt of heeft hij net gesport?
Bang voor de buitenwereldquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:29 schreef humpty het volgende:
Wat lijkt die Tobias weer opgefokt of heeft hij net gesport?
Dan bloeit ie weer helemaal op om nog effe leuk te doen want hij denkt dan vast dat ie kan winnen , laatste poll die ze gezien hebben stonden Grace en hij bovenaanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
liever eerst Grace, wil wel eens zien hoe Toby zich gaat gedragen als zijn mattie weg is en of hij zich echt gaat afsluiten voor de andere 3
Ik denk ook niet dat zij naar huis gaat vanavondquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:35 schreef humpty het volgende:
Zou dat denk ik ook het mooiste scenario vinden dat Grace weg moet
die denkt echt dat ze gaat winnen
En Kristoff en Salar zullen gewoon tegen Tobias gaan doen
en dat is dan niet de verdienste van Tobias maar van die andere twee jongens
Word zo moe van haar, als ik Tobias was rende ik hard weg nu het nog kanquote:
Rennen? Vluchten, ze laat hem echt niet zo maar gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Word zo moe van haar, als ik Tobias was rende ik hard weg nu het nog kan
Ja ik ook. Maar Tobias vindt het wel leuk dat iemand hem aanbid volgens mij.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Word zo moe van haar, als ik Tobias was rende ik hard weg nu het nog kan
Ik zie het zo gebeuren dat ze hem gaat stalkenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar Tobias vindt het wel leuk dat iemand hem aanbid volgens mij.
Vertel jij het maar, ik kan die stem niet meer horen. MUTEquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:49 schreef engine het volgende:
In welk hoofdstuk van dit verhaal gaan ze neuken?
ze entertaint hem, hij heeft zelf geen tekst, vandaar ook dat ie zegt dat ie het leuk vindt als ze zingt, is zij mooi bezig en hoeft hij niks te doenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
Als ze het geld wint dan heeft ze kans op een wippie want dan blijft hij nog wel even in haar buurt..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:49 schreef engine het volgende:
Dat denk ik ook niet. Ik heb nu al met Tobias te doen,quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Rennen? Vluchten, ze laat hem echt niet zo maar gaan
Zal wel veranderen misschien als hij weer thuis is.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
ppff zal ze dan ook gaan zingenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:49 schreef engine het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |