SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:37 schreef Lienekien het volgende:
Nu al? Lijkt wel te kloppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was toch gewoon te lezen op z’n pak?? Vreemd dat de redactie dat over het hoofd gezien heeftquote:
Ik word gesouffleerd door m’n man.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]![]()
![]()
Je kan die slak wel vervangen door een sneller dier, een huisspin of zo.
Nog even teruggekeken op de iPad, maar ik zie het niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:56 schreef Guppy het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon te lezen op z’n pak?? Vreemd dat de redactie dat over het hoofd gezien heeft
Op z’n rug stond t, van boven naar beneden, toen ie wegreed bij de start. Al denk ik dat ze t sowieso wel wisten, maar goedquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nog even teruggekeken op de iPad, maar ik zie het niet.
Ik zet niet op te letten maar ving iets op van rijst. Ricine?quote:
Ah hij zegt arseen na het opzoeken. Had er toevallig onlangs mee te maken gehad qua werk.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zet niet op te letten maar ving iets op van rijst. Ricine?
Werk je voor de FSB?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:52 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ah hij zegt arseen na het opzoeken. Had er toevallig onlangs mee te maken gehad qua werk.
Ja, maar ik wist het antwoord niet dus ging ik even denken welke zuilen met een voornaam erbij me vaaglijk bijstaan.quote:
Nou, wij werken gewoon door hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:33 schreef Cynix ® het volgende:
Laatste aflevering al weer. Begint op 27 mei het zomerseizoen al?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |