Nicequote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
Net ook bijpassende riem bij de patta's besteld
kan na vandaag wel een nier verkopenquote:
Ben even de weg kwijt. Je had schoenen gekocht en een riem besteld? Wat is er met een pak dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan na vandaag wel een nier verkopen
m'n redding is dat ik wel goed in standaardmaat pakken pas waarbij meestal alleen de mouwen en de pijpen wat ingekort moeten worden.
Ben je niet zo groot, of zijn vallen die pakken groot uit?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan na vandaag wel een nier verkopen
m'n redding is dat ik wel goed in standaardmaat pakken pas waarbij meestal alleen de mouwen en de pijpen wat ingekort moeten worden.
voor bij 't pak voor de trouw van mn zusquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben even de weg kwijt. Je had schoenen gekocht en een riem besteld? Wat is er met een pak dan?
ik heb verhoudingsgewijs korte poten en armenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben je niet zo groot, of zijn vallen die pakken groot uit?
Ah dat kan ook nogquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb verhoudingsgewijs korte poten en armen
A leuk. Je zus gaat trouwen. Feestjuh in het voor uit zicht. Ikquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor bij 't pak voor de trouw van mn zus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar eerst mn eigen feestjunquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A leuk. Je zus gaat trouwen. Feestjuh in het voor uit zicht. Ik
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Bij de benen dus wel iets meer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar een mooie pakje hoor
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
korte poten hequote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij de benen dus wel iets meer..
Maar een mooie pakje hoor
Wat voor feestjuh is dat?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]potverdikkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
straks ben je geen enigma meer
Thinking is difficult, that’s why most people judge
meer krijg je niet te zienquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
potverdikkie
straks ben je geen enigma meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |