quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gast.Weinig lui met matige gezondheid in je omgeving zeker?
Maar aan ieder de keuze, toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen die dat überhaupt gedaan hebben
op je sokken door het huis lopen en te laat merken dat er ergens water ligtquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of sokken, irriteer me daar ook helemaal kapot aan.
Huuuuuquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op je sokken door het huis lopen en te laat merken dat er ergens water ligt
It ain't wrongquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zou de oplossing zijn als die zouden verdwijnen
Water?? Je bedoelt vocht dat je huisdier heeft achter gelaten...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mannen die sokken ergens anders voor gebruiken dan de voeten, helemaal een hekel aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen huisdier hebben helpt wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Water?? Je bedoelt vocht dat je huisdier heeft achter gelaten...![]()
![]()
dat zou hier knap zijn zonder huisdierenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Water?? Je bedoelt vocht dat je huisdier heeft achter gelaten...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen die sokken ergens anders voor gebruiken dan de voeten, helemaal een hekel aan.
Daar had Dn Sjef geen last van..quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen huisdier hebben helpt wel.![]()
Ik mis de haarballen niet.
Werkt met aids ook zo goed, schijt aan condooms, bepaald je toch lekker zelfquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja hoor ik hou je niet tegen, als mij dan ook de keuze wordt gelaten
Ik heb weer drie weessokken liggen. Geen idee waar hun tweeling is gebleven.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of sokken, irriteer me daar ook helemaal kapot aan.
over irritatie gesprokenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb weer drie weessokken liggen. Geen idee waar hun tweeling is gebleven.
Letterlijk?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werkt met aids ook zo goed, schijt aan condooms, bepaald je toch lekker zelf
Naast de e-reader.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb weer drie weessokken liggen. Geen idee waar hun tweeling is gebleven.
Jezelf bepalen is wel het veiligst.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werkt met aids ook zo goed, schijt aan condooms, bepaald je toch lekker zelf
misschien minder belastingen in belgie?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:58 schreef LTVDK het volgende:
Blijft bijzonder dat tickets vanaf Brussel met een overstap op Schiphol een paar honderd euro goedkoper zijn
Wacht watquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Too soon.
De dag van de verloren ereader zit nog vers in het geheugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |