Overnight sim met 50 man, calculaties met andere 50, morgen in vt3 testen, q1 punten op de i, q2 beetje detailwerk en q1 vol vooraan melden.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je met dat gehobbel?
Want ze zijn al enorm vaak in die situatie geweest inderdaad!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn want Leclerc en Sainz gaan op zeker choken als het er echt op aankomt.
Sainz zekers, die was ooit teamgenoot van Verstappenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn want Leclerc en Sainz gaan op zeker choken als het er echt op aankomt.
Ja, of nietquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Overnight sim met 50 man, calculaties met andere 50, morgen in vt3 testen, q1 punten op de i, q2 beetje detailwerk en q1 vol vooraan melden.
Standaard verhaal van MER
Daarom juist. Het zijn geen Hamiltons die dit al honderd keer hebben meegemaakt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Want ze zijn al enorm vaak in die situatie geweest inderdaad!
Dat we dit jaar maar vaak een jankende Hamilton mogen horen. Heel vaak, heel veel, dikwijls, frequent, herhaaldelijk, meerdermaals, continu en alsmaar. Laat maar hoooooorenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik schakel net in en ik hoor gelijk Hamilton klagen...
En anders wel Fer zelf, niet de beste tactieken getoond de laatste jarenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vind beiden gewoon niet van het niveau Verstappen en Hamilton. En Ferrari vervalt doorgaans toch weer in paniek als er echt druk op komt, sinds de dagen van Schumacher.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dus iedereen die voor het eerst in een situatie komt, gaat zeker choken? Oké..
Er zijn geen camerabeelden van vliegende headsets, dus het zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoe is de gemoedstoestand van Toto? Of hoort bij zijn mindgames?
Ik zou het tof vinden. Meer teams die vooraan mee kunnen strijden. Heerlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:44 schreef Marcoss het volgende:
Ferrari zat er natuurlijk vorig jaar op vrijdag en zaterdag ook wel goed bij, maar konden dat niet doortrekken op zondag. Benieuwd of dat nu wel lukt, het oogt in ieder geval sterk
Hoe sync je dat danquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:45 schreef _UserName_ het volgende:
F1TVpro + GPradio perfect gesynct is goed te doen moet ik zeggen, erg fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |