Ben er zelf eigenlijk nog niet eens uit...
Als die gast in Fight Club zichzelf staat te meppen is cool, Brad Pitt in Snatch die in 1 klap die dude doodslaat (die hele vechtscene), Lock Stock & Two Smoking Barrels met die brandblusser (eigenlijk 2 scenes). Ik vergeet er nog teveel weet ik zeker, insprireer me!
quote:Die is ook erg goed. (Ik had die film getaped en op dat moment hield m'n tape op. 1 jaar frustratie omdat niemand in m'n omgeving het einde kon vertellen SPOILER: en ik maar denken dat hij doodviel
Op maandag 3 februari 2003 23:18 schreef ToXiCitY het volgende:
The Game dat die gast van het gebouw afspringt en door dat glazen dak heen lazert
Verder zitten er in Ulysses' Gaze een aantal geweldige scenes maar die kennen jullie toch niet
William Wallace: Sons of Scotland...I am William Wallace...
Boer # 1: William Wallace is seven feet tall!
William Wallace: Yes I've heard...Kills men by the hundred! And if he were here, he'd consume the English with fireballs from his eyes...And bolts of lightning from his arse...
Alle Schotten: Hahahaha
William Wallace: I AM William Wallace...And I see...A whole army of my countrymen here in defiance of tirrany. You've come to fight as free men, and free men you are...What would you do without freedom? Will ye fight???
Boer # 2: No we will run...and we'll live!
William Wallace: Aight...Fight and you may die, run and you'll live...At least a while! And dying in your beds, many years from now...Would you be willing to trade all the days from this day till that, for once chance, JUST ONE CHANCE, to come back here and tell our enemies...That they may take our lives, but they'll never take...OUR FREEDOM!!!
Alle Schotten: WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
William Wallace: Alba gu brach! (Scotland forever!)
machtig is dat...
quote:
Op maandag 3 februari 2003 23:23 schreef Artificial_M het volgende:
Kan het fout hebben want doe het ff uit mijn hoofd...
William Wallace: Sons of Scotland...I am William Wallace...
Boer # 1: William Wallace is seven feet tall!
William Wallace: Yes I've heard...Kills men by the hundred! And if he were here, he'd consume the English with fireballs from his eyes...And bolts of lightning from his arse...
Alle Schotten: Hahahaha
William Wallace: I AM William Wallace...And I see...A whole army of my countrymen here in defiance of tirrany. You've come to fight as free men, and free men you are...What would you do without freedom? Will ye fight???
Boer # 2: No we will run...and we'll live!
William Wallace: Aight...Fight and you may die, run and you'll live...At least a while! And dying in your beds, many years from now...Would you be willing to trade all the days from this day till that, for once chance, JUST ONE CHANCE, to come back here and tell our enemies...That they may take our lives, but they'll never take...OUR FREEDOM!!!
Alle Schotten: WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
William Wallace: Alba gu brach! (Scotland forever!)machtig is dat...
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 03-02-2003 23:41]
quote:Gister T.V. gekeken toevallig?
Op maandag 3 februari 2003 23:33 schreef Tijn het volgende:
Het finale-gevecht in The Karate Kid natuurlijk.
Het gedeelte in Platoon waar ze onder de voet worden gelopen door "Charlie". Ze moeten sprinten voor hun leven om in een Huey te kunnen stappen en zo te kunnen vluchten. Eén zo'n kerel redt het dan niet en sneuvelt in actie. Op de achtegrond hoor je Adagio For The Strings van Samuel Barber. Het moment is tevens op de hoes van de video te zien, dat die kerel dus langzamerhand sterft.
Het moment dat Dith Pran en Sydney verenigd worden aan het eind van The Killing Fields. Je hoort dan Imagine van John Lennon.
quote:Jep, maar kvond het al een briljante film uiteraard.
Op maandag 3 februari 2003 23:33 schreef GHansie2 het volgende:[..]
Gister T.V. gekeken toevallig?
[edit] twas trouwens eergisteren
Eigenlijk is deze film ook te erg! Te realistisch, te brut, staat ook op de cover van de film.
"I could have been somebody."
[Dit bericht is gewijzigd door GHansie2 op 03-02-2003 23:40]
Zoek maar op Kaazaa... je gaat schrikken!
ow openings scene ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |