SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
15 euroquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:03 schreef CherryLips het volgende:
Kijken wat het tegenwoordig kost bij die vistoko.
Hier vijf euro voor klein bakje met saus.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:03 schreef CherryLips het volgende:
afzetter!quote:
is dat duur?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:07 schreef Karzai het volgende:
weer de cv ketelman, drukvat vervangen, dure maand zo
3000 euro.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:03 schreef CherryLips het volgende:
ja dat is wel een voordeel, al je ramen zijn vervangenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer voordeel aan mijn huurhuis.
Ja ❤️ en nieuwe isolatie tegen het huis aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is wel een voordeel, al je ramen zijn vervangen
Die op donderdag bij m'n ouders in de wijk is het lekkerst.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:06 schreef Ama het volgende:
Maar op woensdagmiddag staat er ook een viskraam bij het winkelcentrum. Volgende week daar maar eens halen. Misschien is die (goedkoper en) lekkerder.
Zit daar geen visboer?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij ons is de markt op dinsdag. Anders geen kibbeling. Alleen meestal denk ik er niet aan.
Hoeveel betaal je daar?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die op donderdag bij m'n ouders in de wijk is het lekkerst.
Geen idee, m'n moeder haalt datquote:
Tien voor een gezinszak klinkt als een prima deal.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, m'n moeder haalt datDacht iets van tien euro voor een flinke gezinszak huehue. Kunnen we met z'n drieën goed van eten. Ik het meeste natuurlijk.
Fietsen met een zak kibbeling in je hand. Rip ikke.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Stom. Ik heb op vijf minuten fietsen één.
Kan je toch gewoon in een tas doen. Ik doe altijd in mijn rugzak.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fietsen met een zak kibbeling in je hand. Rip ikke.
Die vissen worden niet hier op de hei gevangen hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Visboeren op meer dan 500 meter van de kust zijn vaak een beetje meh.
Zie het probleem niet. In verleden in Harderwijk ook wel vis gegeten terwijl ik aan het water zat.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Visboeren op meer dan 500 meter van de kust zijn vaak een beetje meh.
Vipsje moet in de ochtend zwemmen en in de avond op het bordje anders meh.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vissen worden niet hier op de hei gevangen hoor.
Ambassadeursdochters uit elkaar trekken op meer dan 500 meter van Den Bosch is altijd een beetje meh.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:15 schreef CherryLips het volgende:
Wild eten op meer dan 500 meter van de Veluwe is altijd een beetje meh.
Ja dat is toch ook kust?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Zie het probleem niet. In verleden in Harderwijk ook wel vis gegeten terwijl ik aan het water zat.
Hadden we in Noorwegen eens bij een restaurantje vlakbij ons vakantiehuisje. "Hoe laat kunnen we eten?" "Ja wat je wil. nu? Behalve als je forel wilt, dan over 2 uur pasquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vipsje moet in de ochtend zwemmen en in de avond op het bordje anders meh.
Stukken dolfijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zie het probleem niet. Vis vangen ze daar niet hoor.
Speciale heivisquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vissen worden niet hier op de hei gevangen hoor.
Proef je wel hèquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden we in Noorwegen eens bij een restaurantje vlakbij ons vakantiehuisje. "Hoe laat kunnen we eten?" "Ja wat je wil. nu? Behalve als je forel wilt, dan over 2 uur pas"
Dan willen we forel
Reevisquote:
In die tussentijd zo'n trek krijgen dat je je volvreet aan het stokbrood en voorgerechtjes.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden we in Noorwegen eens bij een restaurantje vlakbij ons vakantiehuisje. "Hoe laat kunnen we eten?" "Ja wat je wil. nu? Behalve als je forel wilt, dan over 2 uur pas"
Dan willen we forel
Stokbrood met kruidenboterquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In die tussentijd zo'n trek krijgen dat je je volvreet aan het stokbrood en voorgerechtjes.
Denk dat het vele zitten niet zo best is voor de heupenquote:
Twee stuksquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat voorn heupen heb je eigenlijk?
Nee joh gewoon wat anders gaan doen en 2 uur later terug komenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In die tussentijd zo'n trek krijgen dat je je volvreet aan het stokbrood en voorgerechtjes.
Er zijn dus ook mannen met bolle reten.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen hebben toch juist zo'n bolle kont om veel te kunnen zitten?
Wij als mannen hebben toch een mooie gespierde kont om achter de konijntjes aan te rennen.
Dit vind ik vies en goor.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn dus ook mannen met bolle reten.
Ik kan er heel weinig aan doen dat deze mensen ook bestaan, sorry.quote:
Misschien een eigen eiland voor mannen met bolle konten en vrouwen met platte konten, staat zo ontsierend in het straatbeeld.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan er heel weinig aan doen dat deze mensen ook bestaan, sorry.
Hebben Oemfoefoe's dan hun eigen eiland?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien een eigen eiland voor mannen met bolle konten en vrouwen met platte konten, staat zo ontsierend in het straatbeeld.
mijnes is 11. Net nog nagekeken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:45 schreef Karzai het volgende:
Zo die is weer weg, rubber van het drukvat was helemaal opgelost. moet je om de 7 jaar vervangen die dingen
dan zou ik hem snel vervangen, de mijne was 7 en er slecht aan toequote:
Vieze kontenlandquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben Oemfoefoe's dan hun eigen eiland?
Nee ik bedoel, hij is net nog nagekeken. Door iemand die er kijk op heeft.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan zou ik hem snel vervangen, de mijne was 7 en er slecht aan toe
je leidingen kunnen gaan lekken
ow okayquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, hij is net nog nagekeken. Door iemand die er kijk op heeft.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:53 schreef bitterbal het volgende:
stond net bij stoplicht te wachten. Naast mij een andere vrouw op de fiets.
ineens zon gast naast ons; ja jullie kankerhollanders is mijn wijk. ik heb schijt aan jullie jullie moesten eens weten.
is die gast gewoon een fucking tatta zelf![]()
mijn wijk ook vriend
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen hebben toch juist zo'n bolle kont om veel te kunnen zitten?
Wij als mannen hebben toch een mooie gespierde kont om achter de konijntjes aan te rennen.
en toen? is er gevochten? had je een mes bij je? had hij een pistool?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:53 schreef bitterbal het volgende:
ineens zon gast naast ons; ja jullie kankerhollanders is mijn wijk. ik heb schijt aan jullie jullie moesten eens weten.
mijn wijk ook vriend
nee joh. snel gevlucht op de bitterbrommertquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en toen? is er gevochten? had je een mes bij je? had hij een pistool?
Verreke ook goed?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
als ik honger heb hoop ik toch niet dat je met een konijntje aan komt. Liever een fant ofzo
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. snel gevlucht op de bitterbrommert
oh ja ook lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verreke ook goed?
Die heb ik zo neer zo'n dik roze traag beest.
jij bent import uit den Haag, niks is van jouquote:
In een fatsoenlijk land als Rusland worden zulke mensen gewoon van de straat gehaald en krijgen ze de zorg die ze verdienenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:53 schreef bitterbal het volgende:
mijn wijk ook vriend
wel. ik heb mij gewoon netjes hier ingeschrevenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent import uit den Haag, niks is van jou
Beetje uitgaan van iemand zn kleur,quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:57 schreef bitterbal het volgende:
als het nou een voormalig tot slaaf gemaakte was maar ik was zelfs nog donkerder dan die gast
als import product jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wel. ik heb mij gewoon netjes hier ingeschreven
Maar je bent er niet geboren.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wel. ik heb mij gewoon netjes hier ingeschreven
Ik ga denk ik zonnepanelen op mijn auto leggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:05 schreef UitStraling het volgende:
Treurig en sneu als je daar in de rij gaat staan![]()
https://www.nu.nl/291979/(...)f-van-miljonair.html
Ga jij daar maar eens staan uitdelen. Hebben meer mensen wat aan dan aan jouw wiewelmeningkje, professor.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:05 schreef UitStraling het volgende:
Treurig en sneu als je daar in de rij gaat staan![]()
https://www.nu.nl/291979/(...)f-van-miljonair.html
Die mensen moeten gewoon denken, ik ga niet bedelen, die 50 euro kan ik zelf ook nog wel verdienen in een uurtje in een koekjesinpakfabriekquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij daar maar eens staan uitdelen. Hebben meer mensen wat aan dan aan jouw wiewelmeningkje, professor.
Saharazand.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zonnepanelen op mijn auto leggen.
Bij welke fabriek is dat? Want dan ga ik daar wel in de rij staanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:09 schreef UitStraling het volgende:
die 50 euro kan ik zelf ook nog wel verdienen in een uurtje in een koekjesinpakfabriek
Zou voor de planeet wel een zegen zijn uiteindelijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:12 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Klinkt eigenlijk een beetje hetzelfde als "helaas pindakaas" maar ik ben nu echt een diepvriesloempia aan het opwarmenquote:
Laten we beginnen met die taart zelf.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:12 schreef bitterbal het volgende:
nee dezequote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:32 schreef UitStraling het volgende:
Kopen of niet?
https://www.heartofart.ne(...)bEAQYASABEgIIn_D_BwE
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee deze
https://www.heartofart.net/nl/toms-drag-globe-toms-planet.html
Frida de chihuahuaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee deze
https://www.heartofart.net/nl/toms-drag-globe-toms-planet.html
oh verschrikkelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frida de chihuahua![]()
https://www.heartofart.ne(...)ida-m-109381064.html
ik houd niet zo van goudkleurige spulletjesquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:32 schreef UitStraling het volgende:
Kopen of niet?
https://www.heartofart.ne(...)bEAQYASABEgIIn_D_BwE
Gustav Klimt zijn gouden magnum opus aan de hoofse liefde waar hij zelf niets van snapte.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik houd niet zo van goudkleurige spulletjes
ik zie wel leuke dingenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:39 schreef Karzai het volgende:
nee ik eigenlijk niets op die site dat ik zou willen hebben
Deze wil ik, https://www.heartofart.ne(...)nrise-120658028.htmlquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie wel leuke dingen
hier bv
https://www.heartofart.ne(...)rt/billy-the-artist/
mwoah dat soort dingen hebben we ook bij de kringloopquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie wel leuke dingen
hier bv
https://www.heartofart.ne(...)rt/billy-the-artist/
Dit is zo jaren 90.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze wil ik, https://www.heartofart.ne(...)nrise-120658028.html
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
mwoah dat soort dingen hebben we ook bij de kringloop
terugloeren!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:40 schreef Ama het volgende:
Er staat hier een vrouw in de tuin te loeren.
Wtfquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:40 schreef Ama het volgende:
ja leukquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze wil ik, https://www.heartofart.ne(...)nrise-120658028.html
SCHOP DR IN DE KUTquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:40 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slaapkamer, elke bil en heup kleurt prachtig in dit romantische licht.
Vreemd, staat ze er nog?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet zeker dat ze niet in dit blok woont.
Nou hallo..quote:
Die is heel erg leuk jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:45 schreef bitterbal het volgende:
omg
https://www.heartofart.ne(...)ranje-109381546.html
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok geregeld, nu nog eentje voor aan mijn kant van het bed.
wie slaapt er dan aan de andere kantquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok geregeld, nu nog eentje voor aan mijn kant van het bed.
niemand SLAAPT daarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wie slaapt er dan aan de andere kant
Jij toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wie slaapt er dan aan de andere kant
* zet kastje aan zijn eigen kant.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hoor. Slaap hier aan mijn kant
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* zet kastje aan zijn eigen kant.
misschien gluurde ze wel naar een opening ergens om naar binne te sneakenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ze mijn huis in is gekomen zou dat knap zijn.
bah goor. Niet eens zo'n roombotersnoepje in de vorm van een wafel?quote:
Ik vond het wel raar. Toen ik de straat in kwam fietsen liep ze al langs alle achtertuinen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien gluurde ze wel naar een opening ergens om naar binne te sneaken
Gadvers.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bah goor. Niet eens zo'n roombotersnoepje in de vorm van een wafel?
Weet niet of ik dit jaar vakantie heb. Zal binnenkort eens overleggen. Heb wel vakantie hoor maar heb vorig jaar ook geen vakantie genomen.quote:
ja die gevulde koeken bakken zichzelf niet hequote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:00 schreef Ama het volgende:
En met de winkel is het kut als ik er niet ben. Maar ja zou geen reden moeten zijn.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:01 schreef UitStraling het volgende:
Ruzie aan het maken in andermans gezin omdat ze zelf van die halve suffe waterplanten zijn.
Doe ik ook niet hoor. Ik ben geen bakker he, ik ben winkelbediende.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die gevulde koeken bakken zichzelf niet he
Als iedereen moet komen waarom zou je dan schrikken?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:06 schreef Flory het volgende:
Vriendlief belde rond 11 uur dat iedereen rond 12 uur werd verwacht bij de directeur in zaal huppeldepup.
Oei schrik enzo![]()
![]()
Belde hij net weer, de directeur had zin in een burger, dus er stond daar voor iedereen een Ellis Burger menu met friet
gemeen zegquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:06 schreef Flory het volgende:
Vriendlief belde rond 11 uur dat iedereen rond 12 uur werd verwacht bij de directeur in zaal huppeldepup.
Oei schrik enzo![]()
![]()
Belde hij net weer, de directeur had zin in een burger, dus er stond daar voor iedereen een Ellis Burger menu met friet
Verandering, ontslagen of andere slechte berichten etc...?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Als iedereen moet komen waarom zou je dan schrikken?
'Ja sorry iedereen is bij deze ontslagen, doei'.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:07 schreef Flory het volgende:
[..]
Verandering, ontslagen of andere slechte berichten etc...?
je hebt de laatste berichten van de engelse ferry dienst p&o gemist?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
'Ja sorry iedereen is bij deze ontslagen, doei'.
Zucht...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt de laatste berichten van de engelse ferry dienst p&o gemist?
Oh jezus dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:09 schreef bitterbal het volgende:
daar kregen 800 man ofzo via een video te horen dat ze per direct waren ontslagen gisteren
Heb je wel eens een baan gehad?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
was gisteren ja. de vakbonden hebben de ontslagen medewerkers geadiveerd de schepen niet te verlatenquote:
Tering.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was gisteren ja. de vakbonden hebben de ontslagen medewerkers geadiveerd de schepen niet te verlaten
ja ze willen goedkopere krachten inzetten. Volgens de vakbonden kwam het als een totale verassing voor de mensenquote:
Pffquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze willen goedkopere krachten inzetten. Volgens de vakbonden kwam het als een totale verassing voor de mensen
Als je zelf weinig weet loont het om te luisteren in plaats van te praten.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Mag jij invullen. Ik ga niet met jou in discussie.
Okquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je zelf weinig weet loont het om te luisteren in plaats van te praten.
https://www.ad.nl/werk/ce(...)ur-per-dag~a5933b71/quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:10 schreef bitterbal het volgende:
en tijd terug was er nog die andere ceo die ook via video heel veel mensen had ontslagen. Weet niet meer welk bedrijf dat was
oh ja dezequote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/werk/ce(...)ur-per-dag~a5933b71/
Ik denk dat ik ook maar eens een vak moet gaan leren.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze willen goedkopere krachten inzetten. Volgens de vakbonden kwam het als een totale verassing voor de mensen
omdat de directeur dan waarschijnlijk gaat zeggen dat iedereen ontslagen wordt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Als iedereen moet komen waarom zou je dan schrikken?
geadiveerdquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was gisteren ja. de vakbonden hebben de ontslagen medewerkers geadiveerd de schepen niet te verlaten
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb ook begrepen dat er "beveiligers" aan boord gestuurd waren om het personeel van die boten af te trekken.
Je dacht zeker dat dat twee weken geleden ook zo was, adult cruises.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geadiveerd![]()
Heb ook begrepen dat er "beveiligers" aan boord gestuurd waren om het personeel van die boten af te trekken.
Wacht, dat staat er een beetje raar
ja als mensen weigeren te gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geadiveerd![]()
Wacht, dat staat er een beetje raar
wat een kutnaam voor een zaal trouwens.quote:
Iedereen naakt bij het ontbijtbuffetquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je dacht zeker dat dat twee weken geleden ook zo was, adult cruises.
"Hoii Buda"quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen naakt bij het ontbijtbuffet
heb je deze al besteld?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je dacht zeker dat dat twee weken geleden ook zo was, adult cruises.
Wat een graflelijk ding.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je deze al besteld?
Toppunt van luxe wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je deze al besteld?
Heb jij vaak last van zeker.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
van die vrouwen die ipv een croissantje naar je geslachtsdeel grijpen met zo'n ding
[ afbeelding ]
Full English with bangers.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:18 schreef Flory het volgende:
[..]
"Zozo Buda heeft er zin in zie ik"![]()
Okay ok ik ga al wat anders doen![]()
lekker buiten gaan zitten en fokken danquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:20 schreef Karzai het volgende:
eigenlijk te lekker weer om binnen te zitten en te fokken
Door je dubbele ramen nu?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:22 schreef Ama het volgende:
Poeh bijna elke dag een euro terug voor stroom. Dat is wel lekker.
Nog even een paar uurtjes doorbijtenquote:
Heb om half 5 ook nog een belafspraak staanquote:
Ruilen?quote:
Gewoon een collegaquote:
Wil je hier niet vertellen dat het een leuke vrouwelijke collega is omdat Ballie dan jaloers wordt?quote:
Nee het is gewoon een ventquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil je hier niet vertellen dat het een leuke vrouwelijke collega is omdat Ballie dan jaloers wordt?
Zal vast wel weer een storing komen waardoor de hele handel vastloopt en iedereen weer viesmad isquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Veel mensen die een F1 stream willen bemachtigen. Dat zal zaterdag/zondag ook wel weer zo zijn. Misschien mijn laptop maar in de buurt houden.
Geen idee hoe ze het geregeld hebben als ik eerlijk ben. Wij krijgen wat bronsignalen binnen en die blijven wel goed.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal vast wel weer een storing komen waardoor de hele handel vastloopt en iedereen weer viesmad is
quote:Activist Willem Engel, die woensdag werd aangehouden op verdenking van opruiing, blijft veertien dagen langer vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris van de rechtbank Rotterdam vandaag beslist.
https://nos.nl/artikel/24(...)tot-strafbare-feiten
Lieveheersbeesteitjes in je oog nu.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Er landde een lieveheersbeestje in m'n ooghoek. Kom ook eens buiten.
Absurdquote:
dan doe er maar 2.quote:
dalek ook maar even halen in de stad denk ikquote:
Dat is niet zo handig hequote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb om half 5 ook nog een belafspraak staan
Straks overleven alleen de rijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Energie duur, olie duur, vis duur.
Was dat in 1882?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:32 schreef Ama het volgende:
Volgens mij toen ik nog naast de markt woonde was het 3.50 ofzo.
quote:
Gelukkig, scheelt weer semi opstaan en wegrennenquote:
Is daar iets mis mee?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks overleven alleen de rijken.
Neukeeeenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond de nieuwe buurvrouw op bezoek
quote:
quote:
We kunnen het proces ook een beetje versnellenquote:
Gif in frikadellen en hamburgers verstoppen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We kunnen het proces ook een beetje versnellen
Vind ik ook, gezien de hoeveelheid.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat wel prijzig maar misschien ben ik gierig.
Wil je zo graag van mij af?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We kunnen het proces ook een beetje versnellen
Neennnnquote:
Ik neem dit advies mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit doen met buufjes hoor, als je er de schijt van krijgt woon je ernaast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |