Mocht je niet naar buiten?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanmiddag lekker naar buiten gekeken
De hele middag?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:22 schreef Deisyy het volgende:
Als ik zou willen zou ik best even naar buiten mogen, maar daar is weinig lol aan in het havengebied, dan kan je beter naar beter kijkenquote:
En wat zag je allemaal?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:22 schreef Deisyy het volgende:
Zon en blauwe luchtquote:
Werk je bij een haven?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zon en blauwe lucht![]()
En water, schepen en kranen.
Hier ook een blauwe lucht, alleen eerst wel wat wolkjes gehadquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zon en blauwe lucht![]()
En water, schepen en kranen.
En het blijft gewoon mooiquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier ook een blauwe lucht, alleen eerst wel wat wolkjes gehad
Dan had je wel mooi uit zich..
Volgende week ieder geval wel..quote:
Ik werk bij een scheepsreparatiebedrijf en dat ligt inderdaad in de Rotterdamse haven. Mooi plekje welquote:
En volgens mij krijgen we nog een paar van die mooie dagen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier ook een blauwe lucht, alleen eerst wel wat wolkjes gehad
Dan had je wel mooi uit zich..
Nice. Ik vind havens altijd mooi.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werk bij een scheepsreparatiebedrijf en dat ligt inderdaad in de Rotterdamse haven. Mooi plekje wel
Sowieso tot t volgend weekend, maar dat kan ook zo maar weer veranderen..quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En volgens mij krijgen we nog een paar van die mooie dagen.
Ik heb inderdaad een mooi uitzicht, ik zal het weleens laten zien.
Ik ben ook echt een watermens, ik woon ook aan het water en als ik op vakantie ga is er meestal ook zee of of zijn minst een meer in de buurt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Nice. Ik vind havens altijd mooi.
Waar ik woon ook veel schepen.
Ik ben dan weer niet iemand die graag op het water zitquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook echt een watermens, ik woon ook aan het water en als ik op vakantie ga is er meestal ook zee of of zijn minst een meer in de buurt.
Daarom nu maar extra van genieten.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sowieso tot t volgend weekend, maar dat kan ook zo maar weer veranderen..
Ik heb zelfs een bootquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben dan weer niet iemand die graag op het water zit![]()
Meer wandelen langs zee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |