Maak nou maar open. Begint benauwd te worden in dat doosjequote:Op donderdag 17 maart 2022 22:51 schreef Haags het volgende:
Man man man.
Bellen ze om 22.45 in de avond aan om een pakketje te bezorgen.
Niks mis met een goede pannekoek op zijn tijdquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toch leuk, varen en pannekoeken eten.
die kinderen zijn wel een nadeel ja
in de zomer vaart die langs met van die berenorenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar jaar terug gedaan, was nog best leuk ook
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak nou maar open. Begint benauwd te worden in dat doosje
Jij wilde die 5 gram ¯\_(ツ)_/¯quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:51 schreef Haags het volgende:
Man man man.
Bellen ze om 22.45 in de avond aan om een pakketje te bezorgen.
Verschilt, soms elke week en soms 1 keer in de maandquote:
nee dat laatste is niet zo afgesproken :pquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis met een goede pannekoek op zijn tijd![]()
Anders ga je bij Fred lunchen. Jij kiest, zij betaald
Smoothquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gaan wij een keertje met de pannenkoekenboot
Het is voor mijn chick. Daar begin ik niet aan. Dan is WW3 sneller begonnen dan de Russen hem starten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak nou maar open. Begint benauwd te worden in dat doosje
Lekker hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verschilt, soms elke week en soms 1 keer in de maand
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is voor mijn chick. Daar begin ik niet aan. Dan is WW3 sneller begonnen dan de Russen hem starten.
Dat wil ik ook.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik moet iets proberen om eindelijk eens gebruik te maken van zijn bubbelbad
nounou nouquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Macaroni met een waterstofbom voor Haagsie
Goed dat je ze herkentquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:54 schreef bitterbal het volgende:
ik had vandaag russisch sprekende gasten
Ja voor een tientje kun je er 2 dagen goed van eten, dat is haast goedkoper dan zelf kokenquote:
Hoe wist je dat ze geen Oekraïens spraken?quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:54 schreef bitterbal het volgende:
ik had vandaag russisch sprekende gasten
Zo groot is dat bad vast nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:55 schreef Ama het volgende:
[..]
We gaan gewoon gezellig met z'n allen.
Dat is wel cheap. Hier is het 13 euro voor een simpele menu. Ik ga denk ik volgende week even weer eens halen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor een tientje kun je er 2 dagen goed van eten, dat is haast goedkoper dan zelf koken
ja geen idee. klonk echt russischquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ze geen Oekraïens spraken?
Zeg je nu dat ik dik ben.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo groot is dat bad vast niet
Oekraïens lijkt veel meer op Pools dan op Russisch. Behalve dat ze ook het Cyrillische schrift gebruiken, maar daar voel je auditief dus niks van.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ze geen Oekraïens spraken?
ja dat scheelt ook zoveel die 2 talenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee. klonk echt russisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |