SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
#metooquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog een half uurtje en dan vind ik het ook gescheten
hier ookquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:10 schreef LTVDK het volgende:
Het is hier gewoon strakblauw en zonnig hoor
Alle credits naar Fles.quote:
quote:De gemeente Moerdijk is geen doorsneegemeente als het om niet ontplofte explosieven gaat. Heel de gemeente is namelijk aangemerkt als ‘verdacht gebied’ omdat er zo hard gevochten is in 40-45.
Hier nu eindelijk ook.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:10 schreef LTVDK het volgende:
Het is hier gewoon strakblauw en zonnig hoor
jaquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:16 schreef CherryLips het volgende:
M'n eieren hangen in het water met de punt omlaag. Kan nog wel he?
ik kies er dan meestal voor om ze niet meer te etenquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:16 schreef CherryLips het volgende:
moeten op hun zij liggenquote:
Zolang ze niet gaan drijven kan het nog welquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:16 schreef CherryLips het volgende:
Voordeel is dat ze dan niet meer rammelenquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:16 schreef CherryLips het volgende:
M'n eierstokken hangen in het water met de punt omlaag. Kan nog wel he?
Meestal zijn ze nog wel langer dan dat houdbaar hoor, maar makkelijke manier om te testen is door ze in het water te leggenquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:24 schreef Karzai het volgende:
Zal er eens op letten. Maar ik vertrouw op de hh datum
Ga je dan met de bezem achter ze aan?quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:25 schreef Karzai het volgende:
Nog een half uurtje in de zon zitten en dan de klanten de winkel uit jagen.
Wordt omgeroepen en dan maan ik ze naar de kassaquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je dan met de bezem achter ze aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |