quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorryTot een paar jaar geleden moest ik niks van kwark hebben en tegenwoordig is het mijn ontbijt, gewoon pure volle kwark zonder flauwekulletjes er in
In de verte altijd wel... maar nooit de behoefte gehad om te gaan kijken...quote:
Het is die van Isey Skyr (gewoon bij de appie en jumbo hier)quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil dat ook![]()
Wij hebben hier alleen de normale smaken.
Zorgen voor een flat-rate/vaste totaalprijs, bouwvakkers per uur doe je eigenlijk alleen bij noodklussenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:40 schreef kwiwi het volgende:
Iemand nog enig idee waar ik op moet letten als ik een klusjesman inhuur voor badkamer renovering, vloeren eruit halen en leggen, en schilderen?
We kregen nu bijvoorbeeld offerte voor badkamer met Pauschal/Flat-rate voor het werk, maar vervolgens stond er ook in dat het uiteindelijke werk in rekening gebracht wordt. Dan kun je er natuurlijk donder op zeggen dat het nooit in jouw voordeel uitvalt. In mijn optiek is het óf flate-rate, óf per uur, maar niet ineens per uur als je meer werk hebt dan bedacht bij het opstellen van een flat-rate.
@:Lospedrosa, heb jij misschien nog tips? Jullie hebben volgens mij een mooi huis
daar heb ik eerste seizoen ook van gekekenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
In de verte altijd wel... maar nooit de behoefte gehad om te gaan kijken...
Heb wel sinds kort Outlander 1e seizoen gekeken... (Zware serie...)
[ afbeelding ]
En het is ook nog eens volle maanquote:
Hm, ik zal er eens op lettenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is die van Isey Skyr (gewoon bij de appie en jumbo hier)
Oh en de quark van Crisp met koekkruimels is ook lekker. Kan je dan een soort van kwarktaart van fabriceren. Klinkt goor maar is lekker.
Vind de wreedheden wel erg 'In Your Face'... vind je niet?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar heb ik eerste seizoen ook van gekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Ah ja… volgens mij komt daar binnenkort ook weer een nieuw seizoen van. Heb de boeken ook gelezen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
In de verte altijd wel... maar nooit de behoefte gehad om te gaan kijken...
Heb wel sinds kort Outlander 1e seizoen gekeken... (Zware serie...)
[ afbeelding ]
Dat is ze altijd al, dus lijkt me geen goede graadmeter ...quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel morgenochtend pas. Eens kijken of Ballie er opstandig van wordt.
Was vannacht wel al onrustig jaquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah… verklaart mijn kutterige slapeloosheid weer
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vind de wreedheden wel erg 'In Your Face'... vind je niet?mja is ech al heel lang dat ik die heb gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kleine salpicon spuwende snackjes.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja geloof niet dat ik van die draakjes krijg
Haha ja... zal 2014 zijn geweest.... (Maar nieuw voor mij!)quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja is ech al heel lang dat ik die heb gezien
Beetje huilen naar de maan en dan verder slapenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan een paar dagen ervoor, tijdens en erna.
Ik heb het echt bijna standaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |