Ik heb geen idee hoever het BB huis van de bewoonde wereld is.quote:
die tiktokkers die voor de helft niet kekenquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
Tobias zal het huis wel verlaten zaterdag, Nawelfans gaan waarschijnlijk naar Grace.
Bij Tobias is het toch een gevalletje hoogmoed komt voor de val.
Het concept zal wel weer een paar jaar in de ijskast worden gezet en terugkomen als een stageproject over een paar jaar.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:59 schreef lonneberga het volgende:
En laat dit a.u.b de allerlaatste BB ever zijn,het is gewoon klaar
quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
dan maar een nieuwe Utopia
past ook beter bij de tijdsgeest
met niks beginnen
staat op grote parkeerplaats bij de arenaquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:59 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoever het BB huis van de bewoonde wereld is.
Nee hoor, is volgend jaar gewoon weer te zien. En wie weet al eerder.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:59 schreef lonneberga het volgende:
En laat dit a.u.b de allerlaatste BB ever zijn,het is gewoon klaar
nee hoor, begint altijd met oud en nieuwquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, is volgend jaar gewoon weer te zien. En wie weet al eerder.
maar dan niet zo als de laatste keerquote:
Kan zijn dat ze het nu veranderen. Het is wel een uitstekend moment om dit tussen januari en april uit te zenden omdat er dan niet veel op TV is. Je zit na die feest maand op TV echt met een gat.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:02 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nee hoor, begint altijd met oud en nieuw
Die gun ik het geld wel het meestequote:Op donderdag 17 maart 2022 14:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
En de grote winnaar is.....De Muis.
Of gewoon iets nieuws bedenken.. Zo moeilijk is dat toch niet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
dan maar een nieuwe Utopia
past ook beter bij de tijdsgeest
met niks beginnen
ik zou zeggen wie is de mol als RLSquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:05 schreef engine het volgende:
[..]
Of gewoon iets nieuws bedenken.. Zo moeilijk is dat toch niet.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed ga maar eens een kippetje klaarmaken en in de airfryer gooien
Laters
kip zequote:Op donderdag 17 maart 2022 15:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed ga maar eens een kippetje klaarmaken en in de airfryer gooien
Laters
met zoiets ben je wel van het stemmen afquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou zeggen wie is de mol als RLS
moet je wel een groot terrein hebben
moeilijk hequote:Op donderdag 17 maart 2022 15:07 schreef Sestra666 het volgende:
salar: nog 3 weken he?
vertel gewoon dat het volgende week stopt, godsamme
zo irritantquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
moeilijk he
zouden ze vorige week al doen
precies en je zou een strijd kunnen creeren voor wie de mol zou wordenquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:08 schreef Thorelf het volgende:
[..]
met zoiets ben je wel van het stemmen af
????quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:07 schreef greysbones het volgende:
voor degene die hier meeleest en alles op twitter gooit
en er zelf columns over schrijft
check eens of alles wel klopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |