ze moeten watquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:51 schreef Jockari het volgende:
Gaat die Kristof weer zijn ruiten insmijten door charmezanger te spelen. Zingen kan daar niemand, zoals er vorig jaar geen enkele DJ kon spelen.
Ik heb vorig jaar gekeken ... 1000x beter dan Nederland. In Nederland wat het in het begon ook met onbekenden. Toen was het ook veel beter.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
De Mol is een format die sinds 1998 bestaat in België, en énorm hoge kijkcijfers scoort.
In nederland doen ze dit met bekende NL's, maar in belgië met de gewone mens, vandaar ook het succes in België.
Daag je uit om deze reeks eens te volgen.
ik vond de mol niet meer zoquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar gekeken ... 1000x beter dan Nederland. In Nederland wat het in het begon ook met onbekenden. Toen was het ook veel beter.
Tis maar dat je het weetquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:53 schreef Sestra666 het volgende:
ik had laatst dit deuntje in mijn hoofd, modderfokkers
'tis maar dat je t weet'
quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis maar dat je het weet
Onze Ses vrienden bij de vleet
die hebben we vorig jaar al gehadquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:57 schreef Stargazing het volgende:
In België is er nu de verraders. Pretty much hetzelfde concept als de mol maar dan in tegenstelling tot de mol, wel met bekende mensen.
het zou wonderbaarlijk zijn als hij het niet deedquote:
Heb je in NL ookquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:57 schreef Stargazing het volgende:
In België is er nu de verraders. Pretty much hetzelfde concept als de mol maar dan in tegenstelling tot de mol, wel met bekende mensen.
Hadden we hier ook alquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:57 schreef Stargazing het volgende:
En dat je op voorhand weet wie de verraders zijn. Flauw afgietsel van de Molquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:57 schreef Stargazing het volgende:
nee het is het spel weerwolvenquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
En dat je op voorhand weet wie de verraders zijn. Flauw afgietsel van de Mol
quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
En ik hoor 100x liever kristof dan 1x Krees...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |