Ja,quote:
je hebt daar weinig andere gespreksstof meer denk ik, En ze zette hem niet te kakken waar anderen bijzaten, maar ze zaten gewoon samen op de bank.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je een keer klaar bent met dat soort grapjes van Grace .
Grace der grapjes zijn niet altijd leuk, los van wat je dan ook van Toby vindt, ik vind dat zo makkelijk om iedere keer daar grappen over te maken . Niet okay.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja,
hij was beledigd dat Grace weer moest lachen om zijn voeten, Is het nu genoeg, met zo'n badinerende stem, ik zeur toch ook niet over jouw voeten heel de tijd en toen "Heb je wel gezien wat voor klauwen jij hebt"
en toen Grace haar mond hield en tegen de leuning ging liggen was het weer, het was een grapje...
ik krijg steeds meer het idee dat er een klein steekje los is aan nouchine,quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:45 schreef Italy1404 het volgende:
Dat Nouchine überhaupt twijfelt over haar keuze. Ga je schamen na alles wat Salar voor je gedaan heeft. Twijfelmiep.
ze maken daar allemaal grapjes over banale zaken, boeren, winden laten, enz. Ik vind dan grapjes maken over iemands voeten niet echt vreemd. En Grees is inderdaad niet altijd grappig, en Tobi ook niet . Al vinden ze zelf van wel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grace der grapjes zijn niet altijd leuk, los van wat je dan ook van Toby vindt, ik vind dat zo makkelijk om iedere keer daar grappen over te maken . Niet okay.
Ja maar ik kan me wel voorstellen dat bepaalde grappen niet leuk zijn ,zoals bijv zijn voeten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:47 schreef Verida het volgende:
[..]
ze maken daar allemaal grapjes over banale zaken, boeren, winden laten, enz. Ik vind dan grapjes maken over iemands voeten niet echt vreemd. En Grees is inderdaad niet altijd grappig, en Tobi ook niet . Al vinden ze zelf van wel.
qua tijd zijn die 24 uur al omquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:43 schreef Tascha071 het volgende:
Wanneer zijn die 24 uur van Kris en noch dan over. Of zijn ze al in de dbk geweest. Weet iemand dit?
het gaat mij ook niet over de grappen die grace al dan niet maakt. Het gaat mij om de reactie van Tobias.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar ik kan me wel voorstellen dat bepaalde grappen niet leuk zijn ,zoals bijv zijn voeten.
Niet alles is altijd grappig en/of grappig bedoeld .
quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je een keer klaar bent met dat soort grapjes van Grace .
En daar wordt zo'n heisa van gemaakt.....tingers hebben we nu al honderd keer gehoord.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja,
hij was beledigd dat Grace weer moest lachen om zijn voeten, Is het nu genoeg, met zo'n badinerende stem, ik zeur toch ook niet over jouw voeten heel de tijd en toen "Heb je wel gezien wat voor klauwen jij hebt"
en toen Grace haar mond hield en tegen de leuning ging liggen was het weer, het was een grapje...
En vooral niet na zovaak herhaald te zijn...quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar ik kan me wel voorstellen dat bepaalde grappen niet leuk zijn ,zoals bijv zijn voeten.
Niet alles is altijd grappig en/of grappig bedoeld .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Grace is aan het vertellenquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:58 schreef rinardo het volgende:
Stream 2 gang beelden terwijl er niemand is, gaat er nog wat gebeuren?
Alleen voor zichzelf.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:57 schreef zodeju het volgende:
Wat me opviel is dat iedereen ook iets voor de groep had gekozen. Grace kruiden Kristoff wasmiddel Tobias Kaas maar bij Nouch zag ik alleen dat beertje maar geen dingen voor de groep.
Heb ik wat gemist of heeft ze alleen dingen voor haarzelf uitgezocht??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |