abonnement Unibet Coolblue
pi_204129660
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 18:03 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Omdat je interesse hebt in de WOB verzoeken die openbaar gemaakt worden?
Wacht even hoor.. WOB verzoeken die openbaar gemaakt worden??! Holy shit! Dat is echt bijzonder!
pi_204129897
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 18:30 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Wacht even hoor.. WOB verzoeken die openbaar gemaakt worden??! Holy shit! Dat is echt bijzonder!
Zeker, heeft lang geduurd omdat het werd tegengehouden door de ministers.
En nu is me ook duidelijk waarom, ze hebben behoorlijk wat te verbergen.
Ik had niet gedacht dat ze zo ver zouden gaan.
Trollen die betaald worden door de overheid enzo, gaat best ver.
pi_204129907
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 18:49 schreef Candymannetje het volgende:
Trollen die betaald worden door de overheid enzo, gaat best ver.
Waar staat dat precies?
pi_204129998
Alkmaarse wappie trekt de verkiezingsuitslag in twijfel
quote:
’Het lijkt niet onmogelijk dat er onregelmatigheden hebben plaatsgevonden bij het tellen’
Want, zo schrijft hij aan de gemeentesecretaris en -griffier, het zou kunnen dat er iets niet in de haak was. ,,Het lijkt niet onmogelijk dat er onregelmatigheden hebben plaatsgevonden bij het tellen. Ik heb vernomen dat intern er mogelijkheden bestaan te manipuleren. Er hoeft maar iemand te zijn met kwade wil en deze kan het nodige doen. Hoewel ambtenaren een eed hebben afgelegd blijft het mogelijk.

Dat heeft hij uit een bron. ,,Iemand in Amsterdam die dicht bij het vuur zit wist mij dit te vertellen.’’"},{"p":"Hij kan zich niet voorstellen dat de uitslag klopt. Hij en zijn nieuwe partij vielen immers bij de Alkmaarse fakkeltochten goed in de smaak, stelt hij.

En. ,,De nodige landelijke meldingen over onjuistheden geeft mij het gevoel dat er wel eens iets niet correct is verlopen.’

Controle

Gelder wil volledig inzicht krijgen hoe en wat er is gebeurd. ,,Dus ook hoe controle heeft plaatsgevonden bij de stembureaus en bij de gemeente. Dus volledig inzicht.

De politicus voegt toe: ,,Corruptie vindt op vele terreinen plaats, het is niet onmogelijk dat ook hier bepaalde elementen zijn voorgevallen. Graag willen wij dan ook weten wat er mogelijk is bepaalde processen in beeld te krijgen. Belangrijk is ook te weten hoe de veiligheid werd gewaarborgd tijdens de twee dagen op maandag en dinsdag.

Hart voor Vrijheid haalde met 0,8 procent van de stemmen geen zetel binnen. Met nog geen 400 stemmen eindigde de partij op de laatste plaats.

Arjan Gelder: ’Ik heb vernomen dat intern er mogelijkheden bestaan te manipuleren’"
goed, een complot over het stemmen..... zucht.....
nu heb ik zelf geholpen op een stembureau in Alkmaar, met het tellen van de stemmen. Ik zie geen mogelijkheid om te frauderen. de voorzitter hield toezicht. je telt nooit alleen, er is continu iemand bij die je helpt.
nadat we alle stemmen hadden geteld was dit nog altijd een voorlopige uitslag.
alle stembiljetten gingen per koerier naar de gemeente voor nog een telling.

je kunt ook niet met je hele familie op een stembureau komen, je zult als teller worden ingedeeld op een bureau.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204130014
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 18:50 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Waar staat dat precies?
https://twitter.com/i/status/1504464924138872835
  vrijdag 18 maart 2022 @ 18:58:42 #56
111260 Charmian
a little joy
pi_204130022
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 18:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Alkmaarse wappie trekt de verkiezingsuitslag in twijfel
[..]
goed, een complot over het stemmen..... zucht.....
nu heb ik zelf geholpen op een stembureau in Alkmaar, met het tellen van de stemmen. Ik zie geen mogelijkheid om te frauderen. de voorzitter hield toezicht. je telt nooit alleen, er is continu iemand bij die je helpt.
nadat we alle stemmen hadden geteld was dit nog altijd een voorlopige uitslag.
alle stembiljetten gingen per koerier naar de gemeente voor nog een telling.

je kunt ook niet met je hele familie op een stembureau komen, je zult als teller worden ingedeeld op een bureau.
Dat moet toch godsvermoeiend zijn als je zo achterdochtig bent.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_204130047
quote:
Hij zegt juist dat dat niet in de vrijgegeven documenten staat, maar dat hij denkt dat het zo is.
pi_204130096
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 18:49 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zeker, heeft lang geduurd omdat het werd tegengehouden door de ministers.
En nu is me ook duidelijk waarom, ze hebben behoorlijk wat te verbergen.
Ik had niet gedacht dat ze zo ver zouden gaan.
Trollen die betaald worden door de overheid enzo, gaat best ver.
Je weet waar WOB voor staat?

En die andere shit waar OngehoordNederland mee komt, vanuit de WOB-verzoeken en het bestaan van het LIMC en zo.. dat is al jaren bekend hoor. Heeft ook gewoon in de media gestaan. Maar wacht even.. Media=virus en MSM=leugen... Dus eigenlijk is er helemaal geen kut aan de hand toch?
pi_204130125
Ook nog iets spannends trouwens.. de overheid wil reclame voor fastfood verbieden want dat is ongezond en kinderen worden te dik.. Die pedo's hebben liever slanke kindjes natuurlijk, toch? Want wat zou er anders achter moeten zitten. Het is allemaal een beetje te toevallig heh.. en dan ook nog een tekort aan zonnebloemolie en dus worden snacks duurder... Ja mensen.. dat is geen zuivere koffie.
pi_204130129
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:01 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Hij zegt juist dat dat niet in de vrijgegeven documenten staat, maar dat hij denkt dat het zo is.
Op basis van de documenten denkt hij dat.
Hij zegt ook dat hij het eerst niet wilde geloven maar nu toch wel.
pi_204130140
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:10 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Op basis van de documenten denkt hij dat.
Hij zegt ook dat hij het eerst niet wilde geloven maar nu toch wel.
Ja, dus Van Tellingen denkt iets.

Jij doet hier alsof het werkelijk gebeurd is.
pi_204130142
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:06 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Je weet waar WOB voor staat?

En die andere shit waar OngehoordNederland mee komt, vanuit de WOB-verzoeken en het bestaan van het LIMC en zo.. dat is al jaren bekend hoor. Heeft ook gewoon in de media gestaan. Maar wacht even.. Media=virus en MSM=leugen... Dus eigenlijk is er helemaal geen kut aan de hand toch?
Niet alle media, ik ben blij dat er eindelijk een omroep is die een ander geluid laat horen.
pi_204130156
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:11 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Niet alle media, ik ben blij dat er eindelijk een omroep is die een ander geluid laat horen.
Ze komen met "nieuws" van ruim 2 jaar oud. En dat noemt zich "wakker" .. :')
pi_204130158
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:11 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja, dus Van Tellingen denkt iets.

Jij doet hier alsof het werkelijk gebeurd is.
Ja en waarom denkt hij dat?
Op basis van de documenten die zijn vrijgegeven.
Goed het staat er dan niet letterlijk in, daar heb je gelijk in.
pi_204130165
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:12 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ze komen met "nieuws" van ruim 2 jaar oud. En dat noemt zich "wakker" .. :')
Omdat de documenten niet eerder vrijgegeven zijn :P
pi_204130209
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:13 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Omdat de documenten niet eerder vrijgegeven zijn :P
Gelul... Wat ze doen en waarom het is opgericht en met wie ze samenwerken is al lang bekend en gepubliceerd. Weet je bijvoorbeeld ook nog dat ik het over Lexis Nexis had en zo? Ja, je wordt in de gaten gehouden.. niet dankzij de sleepwet hoor.. we doen dit al zeker vanaf 2010.. Welkom! Geloof je me niet? Google is je vriend, doe onderzoek.
pi_204130405
Spannend hoor. De detectives van gestoordnederland zullen niet rusten. Ze zullen er achter komen dat er door de overheid gefinancierde campagnes zijn geweest om burgers over te halen zich te laten vaccineren. Het schijnt zelfs dat bekende Nederlanders door overheidsgeld zijn betaald om vaccineren te promoten.

Maar dit is allemaal nog geheim en zal pas in het eindrapport van BPOC bekend worden gemaakt in 2049.

Overigens zijn er geen andersdenkenden de straat op gegaan vanwege de arrestatie van Willempie. geen fakkeltocht, geen mensen op het marconiplein.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204130537
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:17 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Gelul... Wat ze doen en waarom het is opgericht en met wie ze samenwerken is al lang bekend en gepubliceerd. Weet je bijvoorbeeld ook nog dat ik het over Lexis Nexis had en zo? Ja, je wordt in de gaten gehouden.. niet dankzij de sleepwet hoor.. we doen dit al zeker vanaf 2010.. Welkom! Geloof je me niet? Google is je vriend, doe onderzoek.
Ik heb geen reden om jou niet te geloven.
Lexis Nexis ken ik niet, na een snelle zoek zag ik dat ze oude media berichten bewaren.
Ik zal me er later verder in verdiepen.
pi_204130896
Wat zijn nou toch die wapperigheden.
Je bent lid van een mailing van gestoordnederland, waarin ze een link proberen te verspreiden om WOB trending topic te maken ofzo?

Ohja en Bill Gates natuurlijk. En het WEF. Blijkbaar is dit een hele grote onthulling. zucht.....
Ja joh, samen met de nanochips die uit de lucht zijn gevallen, wat geen saharazand zou zijn. toponthullingen. :')
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204131017
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wat zijn nou toch die wapperigheden.
Je bent lid van een mailing van gestoordnederland, waarin ze een link proberen te verspreiden om WOB trending topic te maken ofzo?

Ohja en Bill Gates natuurlijk. En het WEF. Blijkbaar is dit een hele grote onthulling. zucht.....
Ja joh, samen met de nanochips die uit de lucht zijn gevallen, wat geen saharazand zou zijn. toponthullingen. :')
Ik heb nog niks gelezen over nano chips maar uit de documenten komen toch best wat dingen die ik nog niet wist.
Wel links en rechts wat opgevangen maar ik geloof niet zo maar alles.
Nu worden er toch dingen bevestigd.

Er zullen waarschijnlijk nog wel meer dingen tevoorschijn komen want dit is alleen van 2020.

-edit- ook wel fijn dat dit op NED 1 wordt uitgezonden en niet alleen maar te vinden is op internet.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 20:26:07 #71
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_204131064
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 18:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
’Het lijkt niet onmogelijk dat er onregelmatigheden hebben plaatsgevonden bij het tellen’
Want, zo schrijft hij aan de gemeentesecretaris en -griffier, het zou kunnen dat er iets niet in de haak was. ,,Het lijkt niet onmogelijk dat er onregelmatigheden hebben plaatsgevonden bij het tellen. Ik heb vernomen dat intern er mogelijkheden bestaan te manipuleren. Er hoeft maar iemand te zijn met kwade wil en deze kan het nodige doen. Hoewel ambtenaren een eed hebben afgelegd blijft het mogelijk.

Dat heeft hij uit een bron. ,,Iemand in Amsterdam die dicht bij het vuur zit wist mij dit te vertellen.’’"},{"p":"Hij kan zich niet voorstellen dat de uitslag klopt. Hij en zijn nieuwe partij vielen immers bij de Alkmaarse fakkeltochten goed in de smaak, stelt hij.

En. ,,De nodige landelijke meldingen over onjuistheden geeft mij het gevoel dat er wel eens iets niet correct is verlopen.’

Controle

Gelder wil volledig inzicht krijgen hoe en wat er is gebeurd. ,,Dus ook hoe controle heeft plaatsgevonden bij de stembureaus en bij de gemeente. Dus volledig inzicht.

De politicus voegt toe: ,,Corruptie vindt op vele terreinen plaats, het is niet onmogelijk dat ook hier bepaalde elementen zijn voorgevallen. Graag willen wij dan ook weten wat er mogelijk is bepaalde processen in beeld te krijgen. Belangrijk is ook te weten hoe de veiligheid werd gewaarborgd tijdens de twee dagen op maandag en dinsdag.

Hart voor Vrijheid haalde met 0,8 procent van de stemmen geen zetel binnen. Met nog geen 400 stemmen eindigde de partij op de laatste plaats.

Arjan Gelder: ’Ik heb vernomen dat intern er mogelijkheden bestaan te manipuleren’"
Als er iets goed is gedocumenteerd en vol zit met procedures is het wel de telling van de stemmen. Sterker nog je mag er gewoon zelf bij zijn :D
pi_204131151
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:26 schreef xzaz het volgende:

[..]
Als er iets goed is gedocumenteerd en vol zit met procedures is het wel de telling van de stemmen. Sterker nog je mag er gewoon zelf bij zijn :D
Maar wat nou als al die tellers illusionisten blijken te zijn die betaald worden door de overheid? Dit wordt dmv een WOB-verzoek bekend gemaakt in 2028.
pi_204132956
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:12 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ja en waarom denkt hij dat?
Op basis van de documenten die zijn vrijgegeven.
Goed het staat er dan niet letterlijk in, daar heb je gelijk in.
Het staat er helemaal niet in, mafkees. :D
pi_204132988
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:22 schreef Candymannetje het volgende:
Ik heb nog niks gelezen over nano chips maar uit de documenten komen toch best wat dingen die ik nog niet wist.
Wel links en rechts wat opgevangen maar ik geloof niet zo maar alles.
Nu worden er toch dingen bevestigd.
Is dat zo? Wat voor dingen zijn er nu bevestigd dan? Die je nog niet wist?
pi_204133060
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 22:37 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Het staat er helemaal niet in, mafkees. :D
Jij gelooft het waarschijnlijk pas als de NOS het zegt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')