Slaap lekkerquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Salar is voor mij de winnaar, maar heb mijn twijfels dat het nu een Belg moet zijn en dan Kristof
Wie ik daar nog het meeste mag is toch echt Tobias. Met genoeg issues die BB nog even aan gewakkerd heeft toen hij met Julio apart moest. Weinig mazzeltjes heeft gehad maar ook nooit genomineerd. Geen pin geen little brother.
ik heb al vanaf het begin het gevoel dat salar bij bb hoort,voor mij is de echte winnaar kristoff mja dat gaat niet gebeurenquote:
Ik heb zelf niet zo veel met Kristof. Salar is mij te gemaakt. Overdreven ook.quote:Op woensdag 16 maart 2022 07:31 schreef duyvisoke het volgende:
[..]
ik heb al vanaf het begin het gevoel dat salar bij bb hoort,voor mij is de echte winnaar kristoff mja dat gaat niet gebeuren
ik vind salar ook toneelspelen ,wordt ook altijd gevraagd door bb om dingen te doen,vandaar dat ik denk dat salar bij bb hoortquote:Op woensdag 16 maart 2022 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet zo veel met Kristof. Salar is mij te gemaakt. Overdreven ook.
Vind eigenl niemand die er in zit echt bijzonder.
Ik heb het meeste met Tobias. Maar ook hij heeft zijn kuren. Hij spreekt wel uit hoe hij het ziet en voelt bv naar Kristof. Dat vind ik dan wel mooi. Maar dat doet Kristof ook
Zou maar zo kunnen en ook dat overdreven I love You BB en zo overdreven blij doen als hiij wat mag doenquote:Op woensdag 16 maart 2022 07:46 schreef duyvisoke het volgende:
[..]
ik vind salar ook toneelspelen ,wordt ook altijd gevraagd door bb om dingen te doen,vandaar dat ik denk dat salar bij bb hoort
nou idd veel voor niets gelezenquote:Op woensdag 16 maart 2022 06:24 schreef Dotteke het volgende:
Ook in de avond en nacht is het de bedoeling dat het over de streams blijft gaan. Voor de terug lezers is dat wel zo fijn.
Kletsen kan gewoon in de SC
Hi..ik ook, weet niet waarom ik dit deed zo vroeg in de morgen..wie weet gebeurt er nog wat zo hier en daar..quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:26 schreef greysbones het volgende:
Zeg
Ik was nog niet zover om de streams aan te slingeren
Dat staat niet in ons contract
Ik zie altijd de heren in de keuken ontbijt makenquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:21 schreef Silves het volgende:
Maken de dames ook wel eens ontbijt in de morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |