Oh dat is wel jammer, hoe lang blijf je daar nog?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dit valt nog wel mee
Bewolkt en dus niet echt goed zicht vandaag. Op een mooie dag zit dat vaak ergens in de 80km/h.
Was laatste dag vandaag. Morgen weer naar huis rijden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer, hoe lang blijf je daar nog?
Goede reis morgenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Was laatste dag vandaag. Morgen weer naar huis rijden.
Maar drie hele fijne dagen gehad
Dat is mooiquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Was laatste dag vandaag. Morgen weer naar huis rijden.
Maar drie hele fijne dagen gehad
Kunnen weer 3 jaar vooruitquote:
Goedemorgen Dotquote:Op woensdag 16 maart 2022 06:32 schreef Dotteke het volgende:
Beleef de lente is er weer @:Engine
https://www.vogelbescherm(...)g/lezen/op-naar-2022
De zeearend heeft al 1 ei
[ afbeelding ]
Nee, heb ik niet. Ook al eieren?quote:Op woensdag 16 maart 2022 06:41 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot
Ja leuk
Heb je ook de slechtvalken op het Rijksmuseum gezien?
Nee nog geen eitjes maar wel prachtig uitzichtquote:
O die zijn al best groot zeg, sneu dat papa dood is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 06:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nee nog geen eitjes maar wel prachtig uitzicht
Deze is trouwens ook leuk. Zijn al vijf kuikens. Maar deze worden bijgevoerd omdat het mannetje dood gevonden is.
Bij beleef de lente hopen ze ook nog eitjes bij de bosuilen. Is wel een paartje dat snachts soms de kast bezoekt.
De oudste is 18 dagen en de jongste 13 dagen. Wel grappig om te zien want het verschil is gigantisch. Mini zit ook nog constant tussen zijn broers en zussen te slapenquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die zijn al best groot zeg, sneu dat papa dood is.
Ik moet er aan denken om naar beleef de lente te kijken.
Volgende week is BB afgelopen dan zal het meer die kant op gaan denk ik
Wel goed. Valt mij allemaal nog wel mee. Had erger verwacht.quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:31 schreef engine het volgende:
[..]
De oudste is 18 dagen en de jongste 13 dagen. Wel grappig om te zien want het verschil is gigantisch. Mini zit ook nog constant tussen zijn broers en zussen te slapen
Maar ze zijn gewogen en hebben allemaal een gezond gewicht dus ook het kleintje groeit goed.
Hoe bevalt het modden in BB? Zal wel iets drukker zijn dan CRE
Mooiquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel goed. Valt mij allemaal nog wel mee. Had erger verwacht.
Ja in crea is echt een heel leuk groepje mensen, nooit een onvertogen woord.
Ik heb geen idee, maar dan mag er wat mij betreft wel wat veranderen. Vond het dit keer niet zoveel aanquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:45 schreef engine het volgende:
[..]
Mooi
Ben benieuwd of het weer terug komt. Van mij hoeft het eigenlijk niet meer..liever een nieuw RLS concept dat wel bij deze tijd past.
Is meestal tot 8 uur 's avonds dacht ik.quote:
Ja teveel gericht op de tv uitzending. Nog een keer hetzelfde zou ik niet meer gaan volgen denk ik. Hooguit de eerste maand.quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar dan mag er wat mij betreft wel wat veranderen. Vond het dit keer niet zoveel aan
Te veel SL en we mochten te weinig live meekijken met de spellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |