ik geloof niet dat iemand echt dacht dat we hem wel ff zouden ophalen hoor.dat was gisteren ook het gevoel in het stadion om mij heen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Huh, mensen lachen ons uit nadat we kinderlijk eenvoudig zijn uitgeschakeld in een toernooi waarover we het afgelopen halve jaar zeiden dat we met gemak zouden winnen![]()
![]()
wtf hoe kan dit?
Nee?quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:33 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ik geloof niet dat iemand echt dacht dat we hem wel ff zouden ophalen hoor.dat was gisteren ook het gevoel in het stadion om mij heen.
Dat we de kwartfinale konden halen was realistisch, en vanaf daar zie je weer verder.
heb je de stukjes wel gelezen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee?
https://ajax.supporters.n(...)ons-League-winnen%27
https://www.soccernews.nl(...)mpions-league-winnen
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=395302
https://m.fcupdate.nl/voe(...)mpions-league-titel/
https://www.ad.nl/nederla(...)ker-winnen~a15ee712/
https://www.hartvannederl(...)-titel-ajax-niet-uit
dit is precies waarom iedereen het prachtig vindt als Ajax op z'n bek gaat. Die misplaatste arrogante grote bek altijd
Hier op het forum meerdere keren gelezen dat ajax statistisch gezien "gewoon" bij de top 4 moet eindigen en dat Bayern, City en PSG dan ook wel te doen zijnquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:47 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
heb je de stukjes wel gelezen?
- 2 spelers die ambitie hebbenmqar ook tegelijkertijd zeggen dat Ajax geen favoriet is
- aad de mos
- een databureau die puur kijkt naar de statistieken
- 2 analisten, wat ze officieel niet eens zijn volgens mij, die aangeven dat ze ver kunnen komen en als het echt gek loopt zomaar per ongeluk de titel kunnen winnen na een 4-0 overwinning op dortmund.
Zijn wij nou zo slim of is de rest gewoon zo dom?
Onder de supporters leefde echt totaal niet het idee dat die cup werd opgehaald hoor. Dus dat achterlijke geblaat kan ook de kast weer in.
Dat dacht inderdaad vrijwel niemand, sterker nog precies dit is al benoemd toen dat iedereen weer ging zeggen 'dat Ajax wel even zou winnen' terwijl dat helemaal niet de tendens was. Zo voorspelbaar.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:47 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
heb je de stukjes wel gelezen?
- 2 spelers die ambitie hebbenmqar ook tegelijkertijd zeggen dat Ajax geen favoriet is
- aad de mos
- een databureau die puur kijkt naar de statistieken
- 2 analisten, wat ze officieel niet eens zijn volgens mij, die aangeven dat ze ver kunnen komen en als het echt gek loopt zomaar per ongeluk de titel kunnen winnen na een 4-0 overwinning op dortmund.
Zijn wij nou zo slim of is de rest gewoon zo dom?
Onder de supporters leefde echt totaal niet het idee dat die cup werd opgehaald hoor. Dus dat achterlijke geblaat kan ook de kast weer in.
dat kan. Dat eerste is niks aan gelogen, 1 van je linkjes bevestigt dat gewoon. En op een goeie dag kan alles. Of zijn we 2019 alweer vergeten?quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hier op het forum meerdere keren gelezen dat ajax statistisch gezien "gewoon" bij de top 4 moet eindigen en dat Bayern, City en PSG dan ook wel te doen zijn
Ik had het ook niet over jouw post.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:55 schreef Caland het volgende:
Jongens, er was toch wel aan mijn post af te lezen dat ik een beetje chargeerde nietwaar.
Ziener.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is echt altijd hetzelfde, één iemand roept wat (vooral supporters van andere clubs eigenlijk ik noem een @:elan) en als Ajax dan verliest (wat een reële optie is tegen deze clubs in een KO match) dan komt iedereen weer roepen 'ahahha ze dachten al dat ze de CL hadden gewonnen' wat echt niemand denkt.
Nouja dit soort typisch Amsterdamse tweetjes maken het natuurlijk wel extra leuk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat dacht inderdaad vrijwel niemand, sterker nog precies dit is al benoemd toen dat iedereen weer ging zeggen 'dat Ajax wel even zou winnen' terwijl dat helemaal niet de tendens was. Zo voorspelbaar.
Maar Aad de Mos heeft een voorspelling gedaan ofzo.
Vooral heel erg dom want dit kan alleen maar als een boemerang terugkomen. Ze waren ook woedend gister daarover.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja dit soort typisch Amsterdamse tweetjes maken het natuurlijk wel extra leuk.
[ twitter ]
Ik heb geen zin en tijd om allemaal userposts te gaan zoeken en quoten, maar je kan niet zeggen dat na de groepsfase en de loting van benfica de topics van ajax en CL niet vol stonden met "Wordt een makkie" "We gaan psv eens laten zien hoe je benfica moet pakken"quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat dacht inderdaad vrijwel niemand, sterker nog precies dit is al benoemd toen dat iedereen weer ging zeggen 'dat Ajax wel even zou winnen' terwijl dat helemaal niet de tendens was. Zo voorspelbaar.
Maar Aad de Mos heeft een voorspelling gedaan ofzo.
Ik heb zelfs al Tirana geboekt maat.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral heel erg dom want dit kan alleen maar als een boemerang terugkomen. Ze waren ook woedend gister daarover.
Maar het is onzin om te stellen dat iedereen wel even dacht dat Ajax door zou walsen ofzo. Denk dat ik in het Feyenoord topic vaker heb gelezen dat hullie dat cupje wel even als eerste winnen.
Oh ja geen tijd en zin dus we moeten het maar voor waarheid aannemen. Maar er zullen ongetwijfeld ook supporters zijn die er wat (te) makkelijk over dachten, dat was zeker niet de algemene tendens. En zo'n post over PSV is toch banter joh, alsof dat andersom niet zou worden gepost.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb geen zin en tijd om allemaal userposts te gaan zoeken en quoten, maar je kan niet zeggen dat na de groepsfase en de loting van benfica de topics van ajax en CL niet vol stonden met "Wordt een makkie" "We gaan psv eens laten zien hoe je benfica moet pakken"
lekker croky cup ophalenquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al Tirana geboekt maat.
Wel met annuleren uiteraard.
Heerlijke reisjes, kan iedereen de conference liek aanraden.quote:
Dit is wel waarquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:03 schreef Caland het volgende:
Heerlijke reisjes, kan iedereen de conference liek aanra
terecht. Als je (zo goed als) in de kwartfinale staat moet je al plannenquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al Tirana geboekt maat.
Wel met annuleren uiteraard.
Die is praktisch dan ook al binnen. Je moet statistisch gezien gewoon in de top 4 komen en dan zijn Marseille, Leicester en Roma ook wel te pakken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:00 schreef maxi-mus het volgende:
Maar het is onzin om te stellen dat iedereen wel even dacht dat Ajax door zou walsen ofzo. Denk dat ik in het Feyenoord topic vaker heb gelezen dat hullie dat cupje wel even als eerste winnen.
Is er al bekend wie er in zijn plaats bij de vierde man gaat lopen janken?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Arne Slot positief getest op corona. Twijfelachtig of hij zondag erbij is.
Normaal zou je zeggen zijn assistent Pusic maar die is ook positief getest. Feyenoord heeft derhalve een heel groot probleem aan de lijn.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is er al bekend wie er in zijn plaats bij de vierde man gaat lopen janken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |