nou nee, heel licht. ik merk het wel maar niet zo erg dat ik medicijnen oid neem.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar jij hebt er verder geen last van ?
Heb het gelukkig niet heel erg last van ( klopt het even af )
Ja dat is inderdaad een flinke domper op de feestvreugde. Behalve dat het afschuwelijk is wat er in Oekraine gebeurt denk ik dat er heel veel huishoudens in financiėle nood gaan komen. Doe mij dan ook nog maar een jaartje corona.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat we nu dat gedoe met die mongool van een Poetin ervoor terug krijgen.
Als je me de vraag stelt wat ik liever heb, 2 jaar corona of 2 jaar (of langer) de dreiging van Rusland..
Dan kies ik voor corona.
Dat hoop ik ook.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:43 schreef -Shii- het volgende:
Hopelijk heeft uiteindelijk iemand nog wel Poetin in de hand.
Ah gelukkig maar danquote:Op maandag 14 maart 2022 18:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou nee, heel licht. ik merk het wel maar niet zo erg dat ik medicijnen oid neem.
Heb jij zo'n groot rooster?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee zeker niet! ik heb hier ook een boom staan, en dat waait zo door het rooster snachts
ik zou ook pillen nemen dan
Ik had een soepje van gisteren, en een broodje met gebakken ei. Simple.quote:
Toch wel die met pinda hč?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:44 schreef Schakeltopia het volgende:
maar zat net m&m's te vreton dus heb nog niet zo'n trek
Ik was een bang dat de boom door je rooster waaidequote:Op maandag 14 maart 2022 18:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee die stuifmeel is gewoon verrekte klein
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was een bang dat de boom door je rooster waaide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |