Ja snap dat wel.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je espri. Dochter laat ook niet testen hoor. Maar het is wel angstig.
quote:
nicequote:Op maandag 14 maart 2022 19:36 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nee dat deze keer niet. Uit eten geweest
Zozo lekker hoorquote:Op maandag 14 maart 2022 19:36 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nee dat deze keer niet. Uit eten geweest
nog prima hoor, geen corona en geen paddenstoel op m'n hoofdquote:
Ai dat is altijd balen, hoop dat je snel geholpen wordt.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog prima hoor, geen corona en geen paddenstoel op m'n hoofd
maar nu moe en geirriteerd (want al een half uur in de wacht bij de belastingdienst)
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:54 schreef Koen66 het volgende:
moeders hou je dochters binnen, Lil Kleine is vrijgelaten
quote:
Ja dat snap ik!quote:Op maandag 14 maart 2022 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat zielig. Kleindochter is nu 4 weken en verkouden. Krijgt mijn dochter tel dat iemand die de baby heeft vast gehad corona heeft. Ze zegt ik ga niet testen is zielig. Ze is wat snotterig.
Zou minder traumatisch zijn dan jn de neus en keel.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik!Zo'n kleintje laten testen is nogal wat. Dan maar het zekere voor het onzekere nemen en goed opletten dat de baby goed uitziekt.
Het ging me ineens dagen een uur geleden dat er laatst volgens mij wel in de dagstart iets over een nieuwe test voor baby's en peuters stond. Maar kan me niet herinneren dat die er al is of dat het nog in de maak is. Ging volgens mij om een soort wangslijm-afname.
Mijn kleinzoon werd getest met een soort lolly, vond hij totaal niet vervelend.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou minder traumatisch zijn dan jn de neus en keel.
Nee dat snap ik 🤣quote:Op maandag 14 maart 2022 20:20 schreef espri het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon werd getest met een soort lolly, vond hij totaal niet vervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |