Hier ook de zon nu ineens. Fijn zo achter het glas, het warmt meteen een stuk opquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier is de zon er volop, wat goed uitkomt want ik heb een logeetje sinds gisteren, die 4 keer per dag uit wil, hij blijft 10 dagen en dan is dit weer wel fijn.
Ja, grijs en nat buiten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Stuur die zon eens deze kant op, hier geen zon en maar 10 graden
Lekker hè, we hebben het zo nodig, een beetje warmte en zon, net zelfs een tijdje buiten gezeten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier ook de zon nu ineens. Fijn zo achter het glas, het warmt meteen een stuk op![]()
Ahhh is dat het lieve kleine hondje waar je wel eens een foto van geplaatst hebt?
Wajooquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:42 schreef chufi het volgende:
Echt stoffig tot op grote hoogten
[ afbeelding ]
Ze mogen daar wel een keer zuigenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan ookquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag hopen van niet, ik heb mijn auto vorige week door de wasstraat gehaaldquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:01 schreef chufi het volgende:
Denk niet dat het bij ons zo erg zal worden
Meer worteltjes eten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
Complex probleem met mijn ogen.
Dat wordt outdoor boogschieten.
Mijn irissen zijn beschadigd. Dat verklaart de lichtgevoeligheid.quote:
Morgen is de grootste kans.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:01 schreef chufi het volgende:
Denk niet dat het bij ons zo erg zal worden
Dat is balen Saar.. Enig idee wat de oorzaak is ?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mijn irissen zijn beschadigd. Dat verklaart de lichtgevoeligheid.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik hoop dat er iets aan te doen is, sterkte!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |