SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP-XOXO-
Ik doe niet aan groepsdenken.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit jij eigenlijk al op dat Trump-Baudet-Poetin social media kanaal?
When one door closes enzo.quote:
Het is ok, don't apologizequote:
Welke shampoo gebruik je?quote:Op zondag 13 maart 2022 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
When one door closes enzo.
McDonalds zou ik persoonlijk niet echt een gemis vinden btw.
And also, I make one mean apple pie, dus dan ga ik dat wel vreten
[..]
Het is ok, don't apologize
Maar m'n versgewassen haren blijf ik graag besnuffelen
Goeie instellingquote:Op zondag 13 maart 2022 23:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik doe niet aan groepsdenken.
Syossquote:
Iedereen aan Dqod's hapwarme appeltaartjequote:Op zondag 13 maart 2022 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
When one door closes enzo.
McDonalds zou ik persoonlijk niet echt een gemis vinden btw.
And also, I make one mean apple pie, dus dan ga ik dat wel vreten
[..]
Het is ok, don't apologize
Maar m'n versgewassen haren blijf ik graag besnuffelen
Er is me serieus wel eens gezegd door een collega dat ik die dingen gewoon moest gaan verkopen. Vond ik echt wel een tof compliment.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen aan Dqod's hapwarme appeltaartje
Ik was hierover aan het nadenken maar eigenlijk is een boek lezen al een vorm van groepsdenken en wat denk je van alle wijze en eloquente woorden die we hier wel niet bezigen jegens elkander.quote:
Lezen of op andere wijze informatie tot je nemen is niet het probleem. Het gaat om de conclusies die je trektquote:Op zondag 13 maart 2022 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was hierover aan het nadenken maar eigenlijk is een boek lezen al een vorm van groepsdenken en wat denk je van alle wijze en eloquente woorden die we hier wel niet bezigen jegens elkander.
Vandaar dus ook alleen maar als conditioner, want kokosquote:
Anti ombouw.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:20 schreef datismijnmening het volgende:
JK Rowling is weer trending. Wonder why
JK Rowling is zoiets als de Eva Braun van deze tijd maar dan als schrijfster van domme kinderboekjes.quote:
Gastquote:Op zondag 13 maart 2022 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
JK Rowling is zoiets als de Eva Braun van deze tijd maar dan als schrijfster van domme kinderboekjes.
geen idee,waarom?quote:Op zondag 13 maart 2022 23:20 schreef datismijnmening het volgende:
JK Rowling is weer trending. Wonder why
Omdat ze vindt dat transvrouwen niet thuishoren in vrouwensport, gevangenissen, kleedkamers en blijf van mijn lijf huizen. En dat er zoiets bestaat als een biologisch geslacht.quote:
quote:
Dat is toch gewoon zoquote:Op zondag 13 maart 2022 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat ze vindt dat transvrouwen niet thuishoren in vrouwensport, gevangenissen, kleedkamers en blijf van mijn lijf huizen. En dat er zoiets bestaat als een biologisch geslacht.
En dat is transphobic
oh lets agree to not agreequote:Op zondag 13 maart 2022 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat ze vindt dat transvrouwen niet thuishoren in vrouwensport, gevangenissen, kleedkamers en blijf van mijn lijf huizen. En dat er zoiets bestaat als een biologisch geslacht.
En dat is transphobic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |