Is mij nog altijd onduidelijk of ze dat nu weten. Ik heb ze al wel zaken horen zeggen die er op wijzen van wel, maar daarstraks zij N of G iets over nog 3 weken? Echt duidelijk is het dan misschien toch nog niet.quote:
Hij zal het wel weer vinden dat Kristof iets besloten heeft zonder hem erin te betrekken en schoolmeester speelt.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:36 schreef stervis het volgende:
OOh, er wordt Tobias iets gegund. Ik hoop dat hij dat zelf ook zo ervaart.
Ze zitten nog in de speculeer modus.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:38 schreef stervis het volgende:
[..]
Is mij nog altijd onduidelijk of ze dat nu weten. Ik heb ze al wel zaken horen zeggen die er op wijzen van wel, maar daarstraks zij N of G iets over nog 3 weken? Echt duidelijk is het dan misschien toch nog niet.
quote:Op zondag 13 maart 2022 17:37 schreef Fikkert2 het volgende:
Tobi gaat boodschappen doen, zal toch geen pin te koop zijn deze keer ????
In deze fase zou dat absoluut niet eerlijk zijnquote:Op zondag 13 maart 2022 17:37 schreef Fikkert2 het volgende:
Die koopt er 2.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobi is te correct om een pin te kopen denk ik
Zei ze dat?quote:Op zondag 13 maart 2022 17:50 schreef Sestra666 het volgende:
grace: stuur naar grace giro 555 per direct hahaahahaha
Maak je geen grapjes overquote:
Dan valt er voor ons niks meer te nomineren dus dat lijkt me niet logisch.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:37 schreef Fikkert2 het volgende:
tja, misschien dat wij dan tussen Grace en Salar moeten kiezen wie er mee gaat naar de finale.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:06 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dan valt er voor ons niks meer te nomineren dus dat lijkt me niet logisch.
ja ook niet dat bedrag maar als nieuwe actie ookquote:
Ik vond de quiz niet saai, nu is het wel saai, liggen op de bank.quote:
en een krantje lezenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik vond de quiz niet saai, nu is het wel saai, liggen op de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |