Die hebben ze zelf bekendgemaaktquote:Op zondag 13 maart 2022 17:24 schreef stervis het volgende:
[..]
Zodat het een mysterieus figuur blijft. Maar de BB van vorig jaar is ook geheim gebleven. Was ook moeilijk te bepalen of het een Nederlander of Vlaming was. Maar nu is het gewoon niet geslaagd.
Neen, klopt. Inderdaad achteraf bekent gemaakt. Ik was mijn bericht aan het aanpassen terwijl je antwoorde.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die van vorig jaar is niet geheim gebleven trouwens .. was een Vlaming.
Helemaal eens.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:26 schreef stervis het volgende:
[..]
Neen, klopt. Inderdaad achteraf bekent gemaakt. Ik was mijn bericht aan het aanpassen terwijl je antwoorde.
Ik wilde zeggen dat het tijdens BB wel een mysterie was, zonder zoveel mislukte vervorming.
Ja.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/michellak1
4 minuten dompelbadje mag ookquote:Op zondag 13 maart 2022 17:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Kristof nog steedsMogen nog wel paar tubes zalf aan laten rukken als je het mij vraagt.
Hahahaha, ik dacht even kijken... gemiddelde video komt niet boven de 1k views, enorm succes.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Kitty 1620 subs
noemt BB een groot succes![]()
Valt inderdaad erg op dat het meer op Nederland is gericht.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:06 schreef Li0nHeart het volgende:
De febo weet niet veel over Vlaanderen he ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |