SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
zei je nou rode panda's?quote:Op zondag 13 maart 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
@:bitterbal, kies maar alvast uit aan welke kant van het bed je wil slapen, dat valt nog wel te regelen.
En aan welke kant de kraan eigenlijk hoort te zitten op het keukenbladquote:Op zondag 13 maart 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
@:bitterbal, kies maar alvast uit aan welke kant van het bed je wil slapen, dat valt nog wel te regelen.
quote:Op zondag 13 maart 2022 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wekker staat al aan jouw kant van het bed
Staat er al jaren.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wekker staat al aan jouw kant van het bed
ja we gaan trouwenquote:Op zondag 13 maart 2022 10:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wordt het nog eens wat met GRMBL en jou?
Nektasje, bontkraagje en op vrijdag een witte jurk aan?quote:Op zondag 13 maart 2022 10:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien als die een cursus gladboi met Marokkaanse looks doet?
oeeeeeeeehquote:Op zondag 13 maart 2022 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kies de huwelijksnachtkleur maar uit alvast.
https://i.imgur.com/omsLy5R.jpg
Natte droom van bitterbal dit.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ze de hele nacht aan het spelen met de remote in plaats van met LTquote:Op zondag 13 maart 2022 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En GRMBL maar friemelen om de startmotor te vinden en jij de hele tijd alleen maar staren naar de ledjesquote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En GRMBL maar friemelen om de startmotor te vinden en jij de hele tijd alleen maar staren naar de ledjes
quote:Op zondag 13 maart 2022 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is ze de hele nacht aan het spelen met de remote in plaats van met LT
quote:Op zondag 13 maart 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En GRMBL maar friemelen om de startmotor te vinden en jij de hele tijd alleen maar staren naar de ledjes
Nooit gedacht dat LT een Aziaat was ook.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me wel leuk als ze een keer bezoek krijgen en ze zitten samen in hun rode panda-onesie op de bank.
quote:Op zondag 13 maart 2022 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me wel leuk als ze een keer bezoek krijgen en ze zitten samen in hun rode panda-onesie op de bank.
Die vijf knoopjes bij haar heb ik binnen 0,02 secondjes los.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
wat dan?quote:Op zondag 13 maart 2022 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zag Ballie trouwens in de NS-reclame voorbij komen op TV laatst.
ik zie het nietquote:Op zondag 13 maart 2022 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanaf seconde 31 kom je even voorbij lopen.
neequote:Op zondag 13 maart 2022 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou dat vestje zien kopen hier hoor.
ja mooi jasje maar mijn telefoon kan hem niet vindenquote:Op zondag 13 maart 2022 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je wel goed staan.
Misschien bij de Aldi of de Action?quote:Op zondag 13 maart 2022 10:29 schreef bitterbal het volgende:
j
[..]
ja mooi jasje maar mijn telefoon kan hem niet vinden
quote:Op zondag 13 maart 2022 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien bij de Aldi of de Action?
Oh dat filmpje had ik nog niet aangekliktquote:Op zondag 13 maart 2022 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er beweegt links onder in het beeld iemand in die lijkenzak
ah ja daar zie je hetquote:Op zondag 13 maart 2022 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat filmpje had ik nog niet aangeklikt
Pfffff en niet even van "kriebel aan m'n neus" ook of zoquote:
zag net op 9gag ook een filmpje van allemaal bodybags in een pickup truck. Lag er 1 te roken met zijn hoofd uit die zakquote:Op zondag 13 maart 2022 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pfffff en niet even van "kriebel aan m'n neus" ook of zo
quote:Op zondag 13 maart 2022 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag net op 9gag ook een filmpje van allemaal bodybags in een pickup truck. Lag er 1 te roken met zijn hoofd uit die zak
Heb je nog thuistesten?quote:Op zondag 13 maart 2022 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn ouders allebei positief getest. Die zijn hier vrijdag nog even geweest dus misschien ben ik ook aan de beurt nu.
ze hebben het over dooien, en hebben vervolgens iets op de achtergrond wat op geborgen lichamen lijkt waar vervolgens iemand krampachtig het stuk plastic probeert vast te houden.quote:
zijn je ouders ziek?quote:Op zondag 13 maart 2022 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meer dan genoeg van die dingen.
Zou ik ook doen als ik toch al dood was.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag net op 9gag ook een filmpje van allemaal bodybags in een pickup truck. Lag er 1 te roken met zijn hoofd uit die zak
ja ik zou dan ook weer een peuk opsteken jaquote:Op zondag 13 maart 2022 10:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik toch al dood was.
hmm hoop dat ze ze snel weer beter voelenquote:Op zondag 13 maart 2022 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader had er wel last van die lag op bed, m’n moeder wat verkouden maar ging wel.
Ja ik ben benieuwd; en ook benieuwd of ik het dan nu echt gekregen heb.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm hoop dat ze ze snel weer beter voelen
quote:Op zondag 13 maart 2022 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee
Was onderweg naar Liesje maar ga bij het instappen in de trein zo lelijk door m'n enkel dat ik in Apeldoorn omdraai. Man man man. Godverdomme
oh shit flesquote:Op zondag 13 maart 2022 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee
Was onderweg naar Liesje maar ga bij het instappen in de trein zo lelijk door m'n enkel dat ik in Apeldoorn omdraai. Man man man. Godverdomme
quote:Op zondag 13 maart 2022 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee
Snel koelen met een koud biertje.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee
Dat klinkt erg pijnlijk.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee
ah leukquote:Op zondag 13 maart 2022 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stap vanmiddag op de trein naar mijn mijn vaderKnuffelen met het hondje
quote:Op zondag 13 maart 2022 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie je nu op een krukje voor de wasmachine zitten.
quote:Op zondag 13 maart 2022 11:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het was gezellig met je te wandelen
O, goed ideequote:Op zondag 13 maart 2022 11:26 schreef bitterbal het volgende:
ik ga nu buitenhof kijken met die ambassadeur
Ja, woon vlakbij station. Stukje strompelen moet lukkenquote:
Balen zeg. Hoe is het gebeurd?quote:Op zondag 13 maart 2022 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, woon vlakbij station. Stukje strompelen moet lukken
quote:Op zondag 13 maart 2022 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, woon vlakbij station. Stukje strompelen moet lukken
zelf gevangen?quote:Op zondag 13 maart 2022 11:45 schreef UitStraling het volgende:
We eten dus zwaan.
https://i.imgur.com/TrS0KIv.jpg
Perronrand was 3 cm lager dan de rest van het perron blijkbaar. Dus ik ging half half staan en whoops.quote:
Been omhoog en bieren dan maar.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Perronrand was 3 cm lager dan de rest van het perron blijkbaar. Dus ik ging half half staan en whoops.
quote:Op zondag 13 maart 2022 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Perronrand was 3 cm lager dan de rest van het perron blijkbaar. Dus ik ging half half staan en whoops.
Dan maar die rooiequote:Op zondag 13 maart 2022 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is alweer weg, het brood is op, zal ik erachteraan springen?
Door mijn neefje gered uit Odessa, heerlijk specimen is dat, slim ook en tot voor drie weken geleden helemaal dol op Rusland, gaat wat leuke discussie opleveren vanmiddag met wijntjes klappen.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is die rooie de catch of the day?
Kan ik nog ergens op de boot stappen?quote:Op zondag 13 maart 2022 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door mijn neefje gered uit Odessa, heerlijk specimen is dat, slim ook en tot voor drie weken geleden helemaal dol op Rusland, gaat wat leuke discussie opleveren vanmiddag met wijntjes klappen.
Komt eraan beige Nubische prinses, koekje erbij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 maart 2022 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt eraan beige Nubische prinses, koekje erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja lekker
Oud-Heusden.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik nog ergens op de boot stappen?
Dat is toch dat station met allemaal stomme randjes?quote:Op zondag 13 maart 2022 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar hebben we er ongeveer 370 van in Nederland ja.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch dat station met allemaal stomme randjes?
quote:Op zondag 13 maart 2022 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
@:mschol:
[ afbeelding ]
De write na 1 TB maar afgebroken, de verify komt op 5 % daarvan al met allerlei errors. Mooie stukjes klikovulling dus.
Wat gaat het weer goed vandaag.
Schnap ikquote:Op zondag 13 maart 2022 12:04 schreef bitterbal het volgende:
is wel kut hoor zo moe zijn op je vrije dag
Nou ja, ik was dus al een case begonnen wegens niet leveren. Nou zijn ze dus wel geleverd. Kan ik nou een nieuwe case over dezelfde dingen beginnen?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
geld uiteraard terugproberen tekrijgen via paypal (of hoe je ook betaald hebt)
Is het glas al gemaakt?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:07 schreef mschol het volgende:
gister balkon half schoon gemaakt, partij teringzooi onder de vlonders(volle 12l emmer aan aarde en stof en andere rommel)
zo de andere helft maar doen
vrijdag hebben ze nieuwe eringezetquote:
ga je iets doen met het balkon?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
vrijdag hebben ze nieuwe eringezet
vandaar dat ik nu dacht, laat ik gelijk alle resterende glasstukjes enzo even opvegen
fatsoeneren?quote:
Hele hoop verpakking, weinig inhoudquote:Op zondag 13 maart 2022 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
Tijd om te acclimatiseren
poffer lekker weer
[ afbeelding ]
dit maar eens dunnetjes over doen
Nee, dit is een Nederlandse journaliste die stevig interviewen verward met bekvechten.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dit de Russische propaganda show?
Paxmanquote:Op zondag 13 maart 2022 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien moet ze even wat materiaal bekijken van Emily Maitlis of Jeremy Paxman.
npo1 met buitenhof waar de Russische ambassadeur te gast isquote:
ja dat is vrij slechtquote:Op zondag 13 maart 2022 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, leuk voor haar maar niet erg professioneel.
quote:Op zondag 13 maart 2022 12:36 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat die vent dadelijk het Kremlin gaat bellen en zeggen "joeh Poetje, stoppen maar met die oorlog want er zit me hier toch een kwaad wijf"
Denk dat je iets anders goed moet kunnen om op die stoel te mogen zitten.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende:
Misschien kan ze wel heel goed koken?
haar engels is wel goedquote:Op zondag 13 maart 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende:
Misschien kan ze wel heel goed koken?
Dat is waar, maar dat gelul van die ambassadeur is ook wel hemeltergend natuurlijk.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, leuk voor haar maar niet erg professioneel.
ja bizar dit maar goed wat moet die doenquote:Op zondag 13 maart 2022 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat gelul van die ambassadeur is ook wel hemeltergend natuurlijk.
Had je nog zelfde verhaal vanuit die Rus gekregen. Heeft weinig zin om zo iemand daar neer te zetten voor een interview.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Had hier Rob Trip, Clairy Polak, Harmke Pijper of Jeroen Pauw neergezet.
Niet komen?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bizar dit maar goed wat moet die doen
Ja tuurlijk. Het gelul van Prince Andrew was ook hemeltergend, maar kijk dat interview even terug voor het verschilquote:Op zondag 13 maart 2022 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat gelul van die ambassadeur is ook wel hemeltergend natuurlijk.
Know your enemy, vanuit onze bril en standpunt bezien snappen en kennen we de boel echt wel.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Een goed journalistiek interview gaat niet alleen maar om je eigen gelijk krijgen.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je nog zelfde verhaal vanuit die Rus gekregen. Heeft weinig zin om zo iemand daar neer te zetten voor een interview.
Komt Baudet hierna om het te duiden?
Er komt vast wel een samenvatting. Ben bang dat ik hier nu alleen maar plaatsvervangende schaamte aan oploopquote:Op zondag 13 maart 2022 12:41 schreef UitStraling het volgende:
Ze gaat helemaal los en stuurt hem weg
Dat heb ik niet gezien. Wie was daar de interviewer?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Het gelul van Prince Andrew was ook hemeltergend, maar kijk dat interview even terug voor het verschil
Emily Maitlisquote:Op zondag 13 maart 2022 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien. Wie was daar de interviewer?
Ja, dit was niet best. Aan de andere kant lijkt me het niet heel verstandig de leugens van Rusland zonder commentaar uit te zenden alsof het een gelijkwaardige duiding van de gang van zaken is.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Een goed journalistiek interview gaat niet alleen maar om je eigen gelijk krijgen.
Ja, ook gewoon samen bij Bitterbal thuis.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:44 schreef gianni61 het volgende:
zijn jullie allemaal samen tv aan het kijken?
Die heeft het straks druk met toezien of het stemmentellen voor de gemeenteraadsverkiezingen wel eerlijk verlopenquote:Op zondag 13 maart 2022 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je nog zelfde verhaal vanuit die Rus gekregen. Heeft weinig zin om zo iemand daar neer te zetten voor een interview.
Komt Baudet hierna om het te duiden?
Heb je DE kans om in de keuken van de propagandamachine van het Kremlin te kijken zit je daar op een linksdraaiende vibrator ingesmeerd met sambalquote:Op zondag 13 maart 2022 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, dit was Buitenhof zeeeeer onwaardig
Dat zegt toch ook niemand?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dit was niet best. Aan de andere kant lijkt me het niet heel verstandig de leugens van Rusland zonder commentaar uit te zenden alsof het een gelijkwaardige duiding van de gang van zaken is.
Had je een avocado in je onderbroek?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:45 schreef LTVDK het volgende:
Wat worden hier nou weer voor vreemde dingen over mij verkondigt
Zou Trumplover Dimmy ook voor Baudet zijn ja?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heeft het straks druk met toezien of het stemmentellen voor de gemeenteraadsverkiezingen wel eerlijk verlopen
Cracker met hagelslag erbij.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ook gewoon samen bij Bitterbal thuis.
Waarom zou ik dat nou weer doenquote:Op zondag 13 maart 2022 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je een avocado in je onderbroek?
dan kunnen jullie toch ook gewoon met elkaar praten..quote:Op zondag 13 maart 2022 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ook gewoon samen bij Bitterbal thuis.
Weet ik veel, daar hadden ze het in het begin over.quote:
Volgens de stemwijzer FvD of Bij1quote:Op zondag 13 maart 2022 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou Trumplover Dimmy ook voor Baudet zijn ja?
Maar ik zie niet zo goed hoe je een journalistiek interview kunt hebben met iemand die zulke onzin verkondigt.quote:
Oh bij mij stond die nog op de eerste pagina open, was aan de wandelquote:Op zondag 13 maart 2022 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel, daar hadden ze het in het begin over.
Okee die mensen mogen ook bestaan. Keerzijde van de vrijheid denk ik weleensquote:
niet tegen de muur?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee die mensen mogen ook bestaan. Keerzijde van de vrijheid denk ik weleens
Die vindt zijn baantje vast wel dikke prima. Ff 10 minuutjes zo’n Nederlandse chick helemaal gek krijgen en dan weer lekker naar je vila een vodka drinken. Wie doet je wat.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
dat die man is gekomenen dan zeggen dat het een actrice is. Zou die dat nou zelf ook geloven?
Zou wel iets voor mij zijn, ik zou wel mijn kaartje achterlaten met een knipoog voor Maaike.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die vindt zijn baantje vast wel dikke prima. Ff 10 minuutjes zo’n Nederlandse chick helemaal gek krijgen en dan weer lekker naar je vila een vodka drinken. Wie doet je wat.
kan het mij niet voorstellen eigenlijkquote:Op zondag 13 maart 2022 12:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die vindt zijn baantje vast wel dikke prima. Ff 10 minuutjes zo’n Nederlandse chick helemaal gek krijgen en dan weer lekker naar je vila een vodka drinken. Wie doet je wat.
Ik vind jouw rol als in stand houder en redder van internettend Nederland wel leuker eigenlijkquote:Op zondag 13 maart 2022 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou wel iets voor mij zijn, ik zou wel mijn kaartje achterlaten met een knipoog voor Maaike.
Boze meisjes
Die gast trek ik ook enorm slecht. Irritant postuur, irritant accent en praat veel poep.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:54 schreef bitterbal het volgende:
die bruls is ook een aandachtzoeker hoor
Eet graag kroketten en frikadellen en pindarotsjes ook denk ik.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:54 schreef bitterbal het volgende:
die bruls is ook een aandachtzoeker hoor
ja maar dat snap ik welquote:Op zondag 13 maart 2022 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet graag kroketten en frikadellen en pindarotsjes ook denk ik.
Ja maar dat levert slechts roem achter de schermen op.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind jouw rol als in stand houder en redder van internettend Nederland wel leuker eigenlijk
Doet mij ook altijd een beetje denken aan die Belgische minister van volksgezondheid.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij zou wel gezellig kunnen vergaderen met Ton Elias.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
je wil kunnen meepraten?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:57 schreef Ygritte het volgende:
Diederik trek ik eigenlijk ook niet. Waarom kijk ik hier eigenlijk überhaupt naar…..
Niet iedereen shines bright like a diamondquote:Op zondag 13 maart 2022 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat levert slechts roem achter de schermen op.
quote:Op zondag 13 maart 2022 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maarquote:Op zondag 13 maart 2022 13:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet iedereen shines bright like a diamond
Dus met welk account zit die hier in het topic?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen er nog veel zijn.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus met welk account zit die hier in het topic?
Misschien zit de helft van de Tweede Kamer hier wel, ze posten niet allemaal mee maar lurken wel de hele dag meequote:
Nee dat is niet aardig om te zeggen tegen de mensenquote:
Nou vast niet in KSCquote:Op zondag 13 maart 2022 13:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zit de helft van de Tweede Kamer hier wel, ze posten niet allemaal mee maar lurken wel de hele dag mee
Waarom niet? Lijkt me juist dé plekquote:
Kritische vragen stellen, antwoorden weerleggen met sterke argumenten en je vooral niet zo laten meeslepen door je eigen emoties. Grondbeginselen van goede journalistiekquote:Op zondag 13 maart 2022 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ik zie niet zo goed hoe je een journalistiek interview kunt hebben met iemand die zulke onzin verkondigt.
Dit beschrijft Bruls helemaal.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kritische vragen stellen, antwoorden weerleggen met sterke argumenten en je vooral niet zo laten meeslepen door je eigen emoties. Grondbeginselen van goede journalistiek
1 recensiequote:Op zondag 13 maart 2022 13:18 schreef UitStraling het volgende:
Aanrader voor degene die wat meer wil weten van de huidige wereld om zich heen.
https://www.bol.com/nl/nl(...)4_12.13.ProductTitle
quote:. Inspiratiebron voor extreem-rechts oa. Feniks, een
Schild & Vriend-kloon. Neo-fascisme voor de 21ste eeuw.
quote:Op zondag 13 maart 2022 13:18 schreef UitStraling het volgende:
Eehm, denk dat ze daar wel anders over denken in Oekraīnequote:All the political systems of the modern age have been the products of three distinct ideologies: the first, and oldest, is liberal democracy; the second is Marxism; and the third is fascism. The latter two have long since failed and passed out of the pages of history
Waarom raadt je het aan?quote:Op zondag 13 maart 2022 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fascistischer dan Mein Kampf maar daar hebben we dan ook mee te maken.
Ze liet zich inderdaad teveel meeslepen door emoties, maar ik denk dat je met die twee eerste dingen niet heel ver komt bij zo'n man. Hij is in staat te beweren en te herhalen dat één plus één drie is in Rusland. Ik kan me voorstellen dat een journalist wel aan het publiek wil laten blijken dat het geen gewoon interview is waarbij argumenten een rol spelen.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kritische vragen stellen, antwoorden weerleggen met sterke argumenten en je vooral niet zo laten meeslepen door je eigen emoties. Grondbeginselen van goede journalistiek
Geloof dat ze in de trein de verwarming nog aan hebbenquote:Op zondag 13 maart 2022 13:25 schreef mschol het volgende:
[..]
nog niet, al kan ik wel de balkondeur openhouden
Om de huidige ellende te kunnen duiden heb je er weinig aan om vanuit de ik modus te redeneren, daarvoor zul je de beweegreden van de andere kant moeten doorgronden ofwel simpelweg luisteren en lezen, Dugin heeft een enorme invloed op Poetin.quote:
Hij wilde heel Europa annexeren toch? Baudet heeft daar ook uren mee geluncht een tijd geleden.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:18 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n figuur gaat pas praten nadat je hem een maand heb lopen waterboarden op Urkquote:Op zondag 13 maart 2022 13:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze liet zich inderdaad teveel meeslepen door emoties, maar ik denk dat je met die twee eerste dingen niet heel ver komt bij zo'n man. Hij is in staat te beweren en te herhalen dat één plus één drie is in Rusland. Ik kan me voorstellen dat een journalist wel aan het publiek wil laten blijken dat het geen gewoon interview is waarbij argumenten een rol spelen.
Baudet en Dugin zijn wel dikke politieke vriendjes ja, zijn term boreaal komt ook van hem.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij wilde heel Europa annexeren toch? Baudet heeft daar ook uren mee geluncht een tijd geleden.
Absoluut. En dan laat je de feiten spreken en gaat hij af. Maar dat gekibbel sloeg de plank volledig mis. Goede intenties, slechte uitvoeringquote:Op zondag 13 maart 2022 13:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze liet zich inderdaad teveel meeslepen door emoties, maar ik denk dat je met die twee eerste dingen niet heel ver komt bij zo'n man. Hij is in staat te beweren en te herhalen dat één plus één drie is in Rusland. Ik kan me voorstellen dat een journalist wel aan het publiek wil laten blijken dat het geen gewoon interview is waarbij argumenten een rol spelen.
Het zou me niets verbazen als ze pro-Rusland zijn daar.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n figuur gaat pas praten nadat je hem een maand heb lopen waterboarden op Urk
Dat is een beetje het probleem tegenwoordig. De feiten zouden moeten spreken, maar een deel van de bevolking denkt daarna dat die Rus ook wel iets zinnigs te melden had.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Absoluut. En dan laat je de feiten spreken en gaat hij af. Maar dat gekibbel sloeg de plank volledig mis. Goede intenties, slechte uitvoering
En die heeft ze nu wel overtuigd?quote:Op zondag 13 maart 2022 13:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem tegenwoordig. De feiten zouden moeten spreken, maar een deel van de bevolking denkt daarna dat die Rus ook wel iets zinnigs te melden had.
Hmm okéquote:Op zondag 13 maart 2022 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kaassoufleetjes en mini frikandelletjes
nee dat nog nietquote:Op zondag 13 maart 2022 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op een krukje voor de airfryer?
Ik vermoed dat ze haar nu willen kaalscheren?quote:Op zondag 13 maart 2022 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En die heeft ze nu wel overtuigd?
Ja tijd dat die bewolking een beetje opschiet zodat ik zo de playstation aan kan gooienquote:Op zondag 13 maart 2022 13:40 schreef bitterbal het volgende:
Er schijnt teveel daglicht op mijn scherm voor game of thrones
Zoietsquote:Op zondag 13 maart 2022 13:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze haar nu willen kaalscheren?
*insert incel die gordijnen dicht doet gifquote:Op zondag 13 maart 2022 13:40 schreef bitterbal het volgende:
Er schijnt teveel daglicht op mijn scherm voor game of thrones
Ik zal het onthoudenquote:Op zondag 13 maart 2022 13:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Fles je moet in Deventer op dat grote kroegenplein naar Jasmins kroeg/lunchroom. Wat een strakke truitjes en mooie meiden daar joh.
Voet kapoet.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Fles je moet in Deventer op dat grote kroegenplein naar Jasmins kroeg/lunchroom. Wat een strakke truitjes en mooie meiden daar joh.
Maximaal 20 minuten.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe lang moet dat koelen eigenlijk? Mijn voet is vrij blauw nu.
Oh nou, Ik heb wat er nog van over was nu weer in een sok en een schoen gestopt. We zien het wel.quote:
Wil je een nieuwe?👀quote:Op zondag 13 maart 2022 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, Ik heb wat er nog van over was nu weer in een sok en een schoen gestopt. We zien het wel.
Nou kan geen kwaadquote:
ik ga voor je op zoekquote:Op zondag 13 maart 2022 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou kan geen kwaadHeb je maat 43?
Wel rechts he
Ja waarschijnlijk heb je er niks aanquote:Op zondag 13 maart 2022 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja moeten morgen maar even kijken hoe het met je voet gaat
Matig.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Kan je zus alweer goed lopen na haar springkussenongeluk?
Een To Øl - Mine is bigger than yours.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
eens kijken of er nog een lekker speciaalbiertje op temperatuur is.
Gaat ook niet om kwantiteit maar om kwaliteitquote:Op zondag 13 maart 2022 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hele hoop verpakking, weinig inhoudMaar ziet er lekker uit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |