kristof nummer 2quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:39 schreef quirina het volgende:
Salar for the win!
Tobi vervelende manipulator blegh
Nouchine mwah..mwah
Grace te schreeuwerig..
jaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:40 schreef Sestra666 het volgende:
oja nous woont niet samen met dago.. dat dacht ik.. ze woont met een paar mensen (of zit dago daar ook tussen)
Das met dago samen gekocht. Hun vrienden wonen bij hen inquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:40 schreef Sestra666 het volgende:
oja nous woont niet samen met dago.. dat dacht ik.. ze woont met een paar mensen (of zit dago daar ook tussen)
komt nogquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:42 schreef Krambo het volgende:
Dus ze hebben filmpjes gezien van familie en vrienden en geen wereldnieuws?
Jammer weer
grace en luisteren is ook geen goede combiquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:42 schreef humpty het volgende:
Grace heeft niet goed naar haar zoon geluisterd en weet nu niet welke opleiding
hij gaat doen
Een of ander studentenkot dacht ik.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:40 schreef Sestra666 het volgende:
typerendquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:42 schreef humpty het volgende:
Grace heeft niet goed naar haar zoon geluisterd en weet nu niet welke opleiding
hij gaat doen
moet ik al een teiltje aangeven ?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:44 schreef greysbones het volgende:
tuurlijk
had grace verwacht dat tobi's vader er zo uitzag
grace graag als volgende eruit!!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:44 schreef greysbones het volgende:
tuurlijk
een hippie zei hij vaak jaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:45 schreef humpty het volgende:
Tobias zijn vader was wel heel netjes zegt Salar
hij dacht dat het een soort hippie was
Tobias heeft weleens gezegd dat zijn vader een echte ruige rocker was
Heeft ze vast in een droom doorgekregen van 'boven'quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:44 schreef greysbones het volgende:
tuurlijk
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:46 schreef Sestra666 het volgende:
ik snap dat niet hoor, zoveel contact met familie dit seizoen.
te laat, sorryquote:
TRAP ER NIET INNNNNNNNNquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:46 schreef zodeju het volgende:
Nu moet ik dus weer uitzending kijken want ben best benieuwd naar de familie van ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |