Aafke, wat een geile troela was dat. Die luste er wel pap van. Het kon allemaal toen, terwijl dat 2011 was, moet je eens kijken hoe het nu veranderd is en preutser.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:35 schreef humpty het volgende:
[..]
ja er was iemand uit Friesland...Aafke of zo die was volgens mij piercer
aaah aafke ja!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:35 schreef humpty het volgende:
[..]
ja er was iemand uit Friesland...Aafke of zo die was volgens mij piercer
je hebt geen keus hè...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:36 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Ik had het niet getolereerd als vriend
monique was met die gozerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
aaah aafke ja!
even denken wie monique dan ook weer was.
slaapwandelgeheim was ook zo idiot, van joanna
miljonair, beste geheim!
met dr blote kut over de bankrugleuningquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aafke, wat een geile troela was dat. Die luste er wel pap van. Het kon allemaal toen, terwijl dat 2011 was, moet je eens kijken hoe het nu veranderd is en preutser.
Bedoel doe ff de som - de camera's, dat is niet gezond. Ik gun het hun daar niet van, maar het spinnen als iets anders vind ik valsquote:
aafke met haar make-up kop en puistenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
aaah aafke ja!
even denken wie monique dan ook weer was.
slaapwandelgeheim was ook zo idiot, van joanna
miljonair, beste geheim!
Tieten laten hangen voor Philip en gewoon op beeld...the works.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
met dr blote kut over de bankrugleuning
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
met dr blote kut over de bankrugleuning
quote:
ze hebben een poster gezienquote:
Moet ff spelen, bang om Nawel op de kast te jagenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Nouchine van Jantje huilt naar Jantje lacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |