meer blindedarm..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:15 schreef Hieraldo het volgende:
nawel is weg, het voelt net of ik mijn lever mis
Ja tuurlijk, hij had gehoopt al in de finale te staan als Salar zou vertrekken. Sneaky bastard. Hij zegt wat anders, maar de waarheid is van zijn gezicht af te lezen.quote:
Echt? Ik zie eerder een meerderheid van single 60+ mannen die kijkt en juist Grace wil houden om hun pleziertje te hebben. Het uiterlijk van Tobias is leuk. Maar uh, dat is ook allesquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:15 schreef Kinga het volgende:
Salar in de finale, dat lijkt me duidelijk. Maar tobias vs grace kan nog spannend worden. Puur om de bakvisjes die op Tobi stemmen...
En zo is het.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, hij had gehoopt al in de finale te staan als Salar zou vertrekken. Sneaky bastard. Hij zegt wat anders, maar de waarheid is van zijn gezicht af te lezen.
Een keertje een Belgisch biertje proberenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Proost op vertrek Nawel[ afbeelding ]
Told you so vanochtend...no worries...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zie een feestje hier Nawel eruit. Toch wel goed nieuws na deze werkdag.
Of weet ook precies hoe het gaat. Hij is niet achterlijk.....twee belgen twee nederlanders. Man vrouw man vrouw.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:16 schreef Angel79 het volgende:
Tobi niet blij dat salar er nog is aan zijn sjagerijnige kop te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |