Eerste wedstrijd van het jaarquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
pullie![]()
Wel heerlijk weer vanmiddag. Nog getraind in het zonnetje?
Fijn!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyyhelemaal prima!
Ik moest even wennen aan het liedje van S10 maar het is helemaal niet verkeerd. Zelfs de oehoehoee's en dadadada's wennen al.
quote:
De eerste, yay! En ook goed geroeid en geschreeuwd?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd van het jaar![]()
Deze was 2 jaar niet doorgegaan dus echt wel leuk weer op de Amstel![]()
Ik heb me wel de halve week kapot moeten bellen om overal invallers te vinden wegens alle coronagevallen
eyyyquote:
yep. Was heerlijk! Echt even nodig gehad. Dat moe en duf en lusteloos gevoel in mijn hoofd is in elk geval weg.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn!Je was even weg toch? Was het leuk?
Liedje van S10 vind ik mooiGaat niet winnen, maar ik denk dat het met een goede presentatie en live-zang wel top 10 zou kunnen worden
Ruim meer dan ooit hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
De eerste, yay! En ook goed geroeid en geschreeuwd?
Maar wat.....veel coronagevallen? toch nog?
Die al oude Harryquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heyeyeyo.
Daylight come and me wanna go home
oh joh dat klinkt niet helemaal goed. Ondanks de prikken en boosters.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ruim meer dan ooit hoor
Ze vallen echt bij bosjes, niet letterlijk want de symptomen vallen mee maar ja je mag toch niet even komen sporten dan natuurlijk. Dus de helft van de ploegen moesten met een invaller varen en er waren ook achten waarbij er 5 griep of corona hadden dus dan houd het op
Koeneloenquote:
Nee die schreven we dan maar weer uitquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh joh dat klinkt niet helemaal goed. Ondanks de prikken en boosters.
5 invallers zoeken lijkt me wel heel lastig
Is ie dood?quote:
yep! Terug in ons kikkerlandje. Met heerlijk zonnetje vanmiddag.quote:
quote:
Denk dat het nu meer overeenkomt met een "gewone" griep? Hoewel 70.000 per dag wel veel is.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die schreven we dan maar weer uit![]()
Maar goed nog steeds zo'n 70.000 gevallen per dag dus dat gaat nog steeds best rap
Hoe was het?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
yep! Terug in ons kikkerlandje. Met heerlijk zonnetje vanmiddag.
Het was heerlijk! Zalig weer, prachtig eiland. Veel gehiked. Ik voel mijn spieren wel. Er zitten weinig vlakke stukken op dat eiland. Vooral autorijden was een bijzonder ervaring. Wegen met 20% bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe was het?
Heb geen reisverslagen gezien
Nicequote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het was heerlijk! Zalig weer, prachtig eiland. Veel gehiked. Ik voel mijn spieren wel. Er zitten weinig vlakke stukken op dat eiland. Vooral autorijden was een bijzonder ervaring. Wegen met 20% bijvoorbeeld.
Genoten in elk geval. Smaakt naar meer
Iets in het vooruitzicht?quote:
Hier ook. Wellicht nog iets spontaans met de meivakantiequote:
Kan ookquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier ook. Wellicht nog iets spontaans met de meivakantie
Als ik vrijgezel was zou ik veeellll meer spontane dingen doenquote:
en pas gaan slapen als je alle sterren hebt gezienquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik vrijgezel was zou ik veeellll meer spontane dingen doen
Preciesquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
en pas gaan slapen als je alle sterren hebt gezien
Het wordt steeds grappiger voor Chelskiquote:
quote:
Ondertussen is de CR7 weer lekker bezigquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt steeds grappiger voor Chelski
Shirtsponser is weg (maar 47 mln per jaar) en Hyundai is ook gestopt.
De ratten verlaten het zinkende schip, snel
Blijft een eng mannetjequote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ondertussen is de CR7 weer lekker bezig
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
TT klopt niet, kijk maar
[ afbeelding ]
Fijn dat je het leuk hebt gehad!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
yep. Was heerlijk! Echt even nodig gehad. Dat moe en duf en lusteloos gevoel in mijn hoofd is in elk geval weg.
Ik denk zeker top 10 op de een of ander manier. Ontzettend benieuwd naar de staging. Hopelijk geen krumpers of dalende lichtballen.
ja...ik zal het nooit vergeten die chaosquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat je het leuk hebt gehad!Vakantie kan inderdaad zo heerlijk je hoofd leegmaken!
Ja de staging is altijd een beetje een dingetje bij onsHele chaos in de rehearsal topics
Jobiquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat je het leuk hebt gehad!Vakantie kan inderdaad zo heerlijk je hoofd leegmaken!
Ja de staging is altijd een beetje een dingetje bij onsHele chaos in de rehearsal topics
Zijn standbeeld was weggehaald. Was blijkbaar hoop gedoe over omdat het niet goed leek of zoiets.quote:
Ja dat was geen goede gelijkenis ... schopt er vandaag wel weer 3 inquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zijn standbeeld was weggehaald. Was blijkbaar hoop gedoe over omdat het niet goed leek of zoiets.
Helaas geen kaartjes voor dinsdag kunnen krijgen. Ging even wat mis met de tablet, waardoor weer in de wachtrij moest aansluiten. Anders was het gelukt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was geen goede gelijkenis ... schopt er vandaag wel weer 3 in
Ben je al aan het oefenen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
Dit moet je kunnen
[ afbeelding ]
of dit
[ afbeelding ]
Als we nu maar winnenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Helaas geen kaartjes voor dinsdag kunnen krijgen. Ging even wat mis met de tablet, waardoor weer in de wachtrij moest aansluiten. Anders was het gelukt.
Ik ben er niet gerust op. Tegen die twee laagvliegers met veel geluk winst eruit weten te slepen. Pfff.quote:
Ja Benfica deed het ook niet goedquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben er niet gerust op. Tegen die twee laagvliegers met veel geluk winst eruit weten te slepen. Pfff.
Dat is tenminste nog iets.quote:
WTH EEN BREAKDANCERquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja...ik zal het nooit vergeten die chaos
Koeniquote:
Hai S10quote:
jaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WTH EEN BREAKDANCER![]()
(toen in dat Waylon topic in 2018, wat een rollercoaster was dat)
het blijft wél in je hoofd zitten.quote:
Lijkt die vriend van mascara klodder welquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, wat lief, een vrouw die parkeert
[ afbeelding ]
Was ook meteen de laatste voor vandaag
Je was me net voorquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lijkt die vriend van mascara klodder wel
Wie kloddert er met mascara?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ken je die ?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaen over zijn kleding toen
![]()
En bij de eerste rehearsals van Duncan: een bal? Er is een bal? Bal! Problemen met een bal! Er zijn problemen met een bal. Welke bal?![]()
Ik heb toegekeken hoe hij inparkeerde bij oma nijn toenquote:
Echte fan gespotquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
het blijft wél in je hoofd zitten.
Ik ben nu al die reaction video's aan het bingen
Wahhhh ja die panterjasquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaHij postte eerst een foto van een panterjas en toen wij helemaal in paniek van "Dat is toch niet zijn outfit? Neeeee. En die zonnebril moet af, anders zien we zijn mooie blauwe ogen en dé wenkbrauw niet!" Toen wisten we niet dat we een halfuur later die jas helemaal niet meer erg zouden vinden, want er kwam nog veel ergers aan
![]()
Oh ja de heisa om de bal ookEn dagenlang theorieën bedenken over wat die doorzichtige kubus met de vingerafdrukken erop kon betekenen
WiWibloggs was positiefquote:
Oh dan moet het wel erg zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb toegekeken hoe hij inparkeerde bij oma nijn toen
Ja je denkt eenmaal aan die repetities en de herinneringen stromen binnenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wahhhh ja die panterjas![]()
Oh ja die kubus met die vingerafdrukken![]()
Ik kan hen sowieso wel goed hebben de laatste jarenquote:
ja heerlijk is datquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je denkt eenmaal aan die repetities en de herinneringen stromen binnen
[..]
ja he. Alleen die vrouw, ben dr naam kwijt. Die er vaak als een sjagrijn er bij zit.quote:Ik kan hen sowieso wel goed hebben de laatste jaren
Dat was toch altijd op zondag?quote:
Suzanne, de WiWitchquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja heerlijk is dat
[..]
ja he. Alleen die vrouw, ben dr naam kwijt. Die er vaak als een sjagrijn er bij zit.
Ik vond Andy ook weer positief. Matt kwam wat gematigd over. En hij gooide geen fles naar zijn kat
jaaa de WiWitchquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Suzanne, de WiWitchZus van William. Vorig jaar omgedoopt tot de "Cyster" omdat ze het de hele tijd op de livestream over haar cyste had.
Ja Matt die geen fles gooide viel me ook tegenMisschien vindt hij Nederlands gewoon niet zo'n mooie taal
Heb je al kinderen dan ?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
"Je moet over baksels praten zoals je over je kinderen zou praten. En daarvan zeg je ook nooit "ze zijn mislukt".'
Deze ga ik erin houden voor als ik weer ga bakken
Ik hoest toevallig nogal watquote:
Bij wijze van sprekenquote:
Haha thanksquote:
Staan ze niet in de rij voor je deurquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha thanksEerst maar eens een vent vinden om die kinderen mee te maken
Aangezien ik nu m'n voorbereidingsprogramma voor London-Edinburgh-London aan het herschrijven ben, hoeveel weken na Corona kun je weer serieus sporten en hoeveel weken achteruitgang in de conditie bereken jij bij je sporters?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ruim meer dan ooit hoor
Ze vallen echt bij bosjes, niet letterlijk want de symptomen vallen mee maar ja je mag toch niet even komen sporten dan natuurlijk. Dus de helft van de ploegen moesten met een invaller varen en er waren ook achten waarbij er 5 griep of corona hadden dus dan houd het op
Gewoon vaker naar de Ardennen komen, dan raak je er aan gewendquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het was heerlijk! Zalig weer, prachtig eiland. Veel gehiked. Ik voel mijn spieren wel. Er zitten weinig vlakke stukken op dat eiland. Vooral autorijden was een bijzonder ervaring. Wegen met 20% bijvoorbeeld.
* Aoibhin gaat even checkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staan ze niet in de rij voor je deur
Hai! ha ja dat zal best. Ik moet bekennen dat ik maar eén keer in de Ardennen ben geweest, twee jaar geleden, voor dagje speleologie.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:29 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Gewoon vaker naar de Ardennen komen, dan raak je er aan gewend.
Daar zijn meer weggetes waar ze de stucadoor en niet de asfalteerder oproepen.
Moet je toch vaker heen gaan, er zijn heel wat mooie plekjes in de Ardennen. En heb je je rugzak met kampeerspullen bij je, dan kun je zelfs bivakken op officiële bivakplaatsen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hai! ha ja dat zal best. Ik moet bekennen dat ik maar eén keer in de Ardennen ben geweest, twee jaar geleden, voor dagje speleologie.
Was het een misbaksel?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Heel Holland bakt was niet goed om naar te kijken
Oh dat varieert echt enorm. Had er vandaag een inzitten op de wedstrijd die gewoon nog vorige week positief was. Topfit hoor. Maar ook af en toe verminderde belastbaarheid en tot aan drie weken halve trainingen laten doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:28 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Aangezien ik nu m'n voorbereidingsprogramma voor London-Edinburgh-London aan het herschrijven ben, hoeveel weken na Corona kun je weer serieus sporten en hoeveel weken achteruitgang in de conditie bereken jij bij je sporters?
Saai of heb je nu trek in taart?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Ik zapp een rondje en zie dan Koeman bij Hoge Boomen zitten en denk leuk , ik heb nog tegen hem gevoetbald, maar waarom laat je je in met die gast en dat programma ... en zap door want ik trek die Jeroen van de Boom echt nietquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Wij zijn heel sweet!quote:
quote:
Is dat voor niet Russen ook al een dingetje?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie je jachten en villa's al veilig weggeborgen?
* Aoibhin voelt zich ineens een stuk lichterquote:
De jachten wel , de villas staan al savequote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb nogquote:
quote:
Je weet maar nooit hequote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dat voor niet Russen ook al een dingetje?
Spanje is nog niet op jacht?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
De jachten wel , de villas staan al save
Zo goed opgeborgen dat ik ze zelf niet meer kan vindenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
Geheel in stijlquote:
helaasch...dit is goed spul, ik ben er zuinig opquote:
Hmm, das niet handig.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Zo goed opgeborgen dat ik ze zelf niet meer kan vinden
Dat waren best gemene mensen soms, die kozakkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb dan misschien kozakken bloed van mn moeders kant , maar dat weten ze daar nog niet
Putin ook een Kozak?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat waren best gemene mensen soms, die kozakken
Dat waren geen lieverdjes ...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
OK, dan is mijn planning zelfs wat aan de conservatieve kant. Afgelopen zaterdag merkte ik al dat het mis was doordat ik net buiten tijd binnen kwam op de 300 van Wemeldinge.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat varieert echt enorm. Had er vandaag een inzitten op de wedstrijd die gewoon nog vorige week positief was. Topfit hoor. Maar ook af en toe verminderde belastbaarheid en tot aan drie weken halve trainingen laten doen.
Niet van te voren te zeggen maar deze variant is we milder wat dat betreft
Dat kan ik toch niet zien zo met mondkapjequote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
Is dit die van jou Chufi?
[ afbeelding ]
dit zijn rare fotos.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Prima vliegtuigje.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Oekraïners zijn kozakken, of voelen zich daarmee verbonden. Dat staat ook in de tekst van hun volkslied.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Straks is het zelfs voor jouw Ruts een dingetjequote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dat voor niet Russen ook al een dingetje?
Ja in de tekst van ons volkslied staan ook van dat soort dingen. Daar heb ik weinig mee.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oekraïners zijn kozakken, of voelen zich daarmee verbonden. Dat staat ook in de tekst van hun volkslied.
Koen komt toch van de andere kant van de wereldquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Straks is het zelfs voor jouw Ruts een dingetje
Waar kom ik vandaan?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Koen komt toch van de andere kant van de wereld
waar kom je vandaanquote:
Damn! Intrigerend ditquote:
Waar de smurfenhuisjes staan.quote:
Ik ben de weg kwijtquote:
Hooguit m'n pa, m'n ma komt oorspronkelijk uit Zaandam qua geboorte. En ik uit Dordrechtquote:
Kijk dat Kozakken bloed hier is hier ook ver te zoeken kwa generaties ... zal wel ergens uit de periode van Tsaar Peter stammen dat er hier russen kwamenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hooguit m'n pa, m'n ma komt oorspronkelijk uit Zaandam qua geboorte. En ik uit Dordrecht
Heb je daar wel contact mee?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Nu heb ik er alleen nog een halfbroer wonen en een oudtante, verder ken ik er niet echt iemand
Sinds whatsapp wel wat meer, groepsapp met m'n halfzus en 2 halfbroersquote:
dat ligt een klein beetje in een andere richtingquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Scheelde niet veel of m'n grootouders waren van Zaandam naar Zuid Afrika verhuisd ipv Dordrecht.
Mijn opa werkte bij een melkfabriek en die wilden internationaal gaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat ligt een klein beetje in een andere richting
Was je ons dan wel tegengekomen uiteindelijk?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Scheelde niet veel of m'n grootouders waren van Zaandam naar Zuid Afrika verhuisd ipv Dordrecht.
Lastig als mijn ouders elkaar al nooit waren tegengekomenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was je ons dan wel tegengekomen uiteindelijk?
Soort van Ik Vertrek. Was het al rond dan, of strandde het in de planningsfase.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn opa werkte bij een melkfabriek en die wilden internationaal gaan.
Het is dat mijn oma een huismus was
Hoe hebben jouw ouders elkaar leren kennen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Familie van m'n moeder komt uit Twente. M'n opa sprak ook aardig Twents
Hier ook niet hequote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lastig als mijn ouders elkaar al nooit waren tegengekomen
Zwarten waren in Zuid-Afrika destijds niet echt populair
Mijn moeder werkte destijds op de HTS in Dordrecht, mijn pa kwam er studerenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoe hebben jouw ouders elkaar leren kennen?
Echte verdere details weet ik nietquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Soort van Ik Vertrek. Was het al rond dan, of strandde het in de planningsfase.
Is ook wel een flinke stap om dat te doen.
Ze leeft nog wel ?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Echte verdere details weet ik niet
Hoef ik ook niet meer aan m'n moeder te vragen
Dan weten ze juist de details van het vroege verleden te herinnerenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup, maar aan het afglijden, dementie
ah dat is moeilijkquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vreselijkquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
Yep, probeer zo veel mogelijk leuke dingen met d'r te doenquote:
Hee das mijn plaatjequote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
TT klopt niet, kijk maar
[ afbeelding ]
Newcastle ligt ook onder vuur na vandaagquote:
Die ik postte komt hier van fok, aanklagen de boelquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee das mijn plaatje
Dit is mijn originele
[ afbeelding ]
Das toch arabisch geld of ligt dat anders? Vitesse zal ook wel komenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Newcastle ligt ook onder vuur na vandaag
Mijne blijft nog steeds leuker. Had hem een jaar of langer terug hier gepost. Speciaal voor Prishquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ik postte komt hier van fok, aanklagen de boel
De eigenaar van Newcastle heeft vandaag 81 mensen laten executeren in zijn land.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch arabisch geld of ligt dat anders? Vitesse zal ook wel komen
Vitesse is ook al bezig ja. Staat in de verkoop, is alleen geen ruk waardquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch arabisch geld of ligt dat anders? Vitesse zal ook wel komen
T is echt dat ik hem toevallig tegen kwam vandaagquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijne blijft nog steeds leuker. Had hem een jaar of langer terug hier gepost. Speciaal voor Prishnatuurlijk
Ach als 40 plusser was je mijn plaatje toch allang weer vergeten.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is echt dat ik hem toevallig tegen kwam vandaag
oops ja ... waar gaat dat heen ... en wat moet een kameel op een kinderboerderij ?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De eigenaar van Newcastle heeft vandaag 81 mensen laten executeren in zijn land.
Sowhee, was hij dat persoonlijk?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De eigenaar van Newcastle heeft vandaag 81 mensen laten executeren in zijn land.
Het wordt vooral tijd om eens na te denken hoeveel vreemd en waarschijnlijk niet altijd even schoon geld je wil hebben in het voetbal.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
oops ja ... waar gaat dat heen ... en wat moet een kameel op een kinderboerderij ?
Mja in de spagaat nu toch, Saoedi Arabië hoort bij de 'goeden'quote:
Ik twijfel ....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja in de spagaat nu toch, Saoedi Arabië hoort bij de 'goeden'
whut?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, het is een dictatuur, dus maakt het nog heel veel uit?quote:
Door de olie. Zonder olie zou het toch echt anders zijn gok ik.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja in de spagaat nu toch, Saoedi Arabië hoort bij de 'goeden'
https://www.ad.nl/buitenl(...)oren-satan~a9974359/quote:
Dat is Newcastle toch helemaal niet? dit is Newcastlequote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, het is een dictatuur, dus maakt het nog heel veel uit?
[..]
Door de olie. Zonder olie zou het toch echt anders zijn gok ik.
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)oren-satan~a9974359/
Uh ja?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is Newcastle toch helemaal niet? dit is Newcastle
[ afbeelding ]
Mja ook geen garantie, neem Iranquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, het is een dictatuur, dus maakt het nog heel veel uit?
[..]
Door de olie. Zonder olie zou het toch echt anders zijn gok ik.
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)oren-satan~a9974359/
Dat was voor de overnamequote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is Newcastle toch helemaal niet? dit is Newcastle
[ afbeelding ]
Zit een stuk minder olie toch?quote:
Minder olie en verder nauwelijks verschil, nauwelijks vrouwenrechten en politieke vrijheid.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit een stuk minder olie toch?
En je kan natuurlijk ook te ver gaan.
Ze lijken ook best op elkaar ja. En volgens mij liggen ze elkaar weer niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Minder olie en verder nauwelijks verschil, nauwelijks vrouwenrechten en politieke vrijheid.
Maar Iran komt vooral Israel slechter uit lijkt het
Yep, moet je nagaan hoe belangrijk die olie isquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:19 schreef Koen66 het volgende:
Saoedi Arabië is bewezen veel erger in het supporten van terroristische groepjes
Is de VS nou echt het land van de goede mensen? Of stiekem toch niet zo?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:20 schreef Prisha het volgende:
De goeien, de slechterikken...soms zie je het verschil niet eens meer.
nee natuurlijk niet. Maar dat geldt voor bijna elk land.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is de VS nou echt het land van de goede mensen? Of stiekem toch niet zo?
Sjiieten versus soennieten hé, water en vuurquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze lijken ook best op elkaar ja. En volgens mij liggen ze elkaar weer niet.
Israel haten ze allemaal daar.
[..]
Yep, moet je nagaan hoe belangrijk die olie is
Dat is wel het beeld soms he, USA good, Russia bad.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet. Maar dat geldt voor bijna elk land.
De vijand van mijn vijand is mijn vriend?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sjiieten versus soennieten hé, water en vuur
En SA heeft (vermoedelijk onder druk van Trump) Israël erkend. Kunnen ze gezellig samen Iran haten
Ijslandquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:25 schreef drakin het volgende:
Het vredigste land op aarde:
https://www.welingelichte(...)e-land-op-aarde.html
Ik heb hier mijn twijfels bijquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:25 schreef drakin het volgende:
Het vredigste land op aarde:
https://www.welingelichte(...)e-land-op-aarde.html
welk?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb hier mijn twijfels bij
Denk dat er een ander land op 1 moet.
Fryslân is geen officieel land meerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar wonen vikingen en vermoorden ze missionarissenquote:
Ah daar is mijn zus geweest. Ze was zwaar onder de indrukquote:
Ik heb ook getwijfeld over Belgiëquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe voelde die halve seconde?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb ook getwijfeld over België
Staat hoog op mijn lijstjequote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah daar is mijn zus geweest. Ze was zwaar onder de indruk
quote:Tot de 17e eeuw was Bhutan het toneel van elkaar bestrijdende stammen en vorstendommen.
Nietesquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar wonen vikingen en vermoorden ze missionarissen
Reserve Tibet is hetquote:
Religiequote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Géén idee joh zo goed ken ik die regio ook niet
Bestaat er Wikipedia.ru?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:43 schreef chufi het volgende:
Ja je kan daar je eigen waarheid invoeren
Nee, vastleggen dus die naamquote:
Of het bestaat wel, maar is geboycot als je in een westers land woontquote:
Sterktequote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat je die ook zo weer kwijt bent.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:52 schreef drakin het volgende:
https://www.transip.nl/bestel-domein/check/
Heel wat extensies beschikbaar als je wikipedia invult, maar er zit geen .ru tussen
Ik ookquote:
chufi is gonequote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:52 schreef drakin het volgende:
https://www.transip.nl/bestel-domein/check/
Heel wat extensies beschikbaar als je wikipedia invult, maar er zit geen .ru tussen
Ach heb me ermee verzoend intussen. Hoop dat ze nog jaren leeft hoor maar het moet wel voor haar meerwaarde hebbenquote:
Das waar ?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:57 schreef Domnivoor het volgende:
Hier was ik vandaag weer eens:
[ afbeelding ]
Haarzuilensquote:
Daar is het altijd mooiquote:
Die herinner ik me nog wel. Was een van mijn favorieten dat jaar.quote:
Ja ik vind hem ook heel leuk!quote:Op zondag 13 maart 2022 00:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die herinner ik me nog wel. Was een van mijn favorieten dat jaar.
Ja. Ik hoop dat dat zo blijft.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar is het altijd mooiLief dorpje ook
Y truste kerelquote:Op zondag 13 maart 2022 00:12 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn batterij is leeg dus bedtijd. Een fijne avond nog!
Ik ook! Heerlijk knus sfeertje daarquote:
Trusten!quote:Op zondag 13 maart 2022 00:12 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn batterij is leeg dus bedtijd. Een fijne avond nog!
Voor je het weet zit je weer bij de volgende!quote:
Ga jij het controleren?quote:Op zondag 13 maart 2022 00:17 schreef chufi het volgende:
Morgen wordt het iig weer vroeger licht , zo rond 7:05
Over een paar uur dusquote:Op zondag 13 maart 2022 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik word wakker wanner ik wakker wordt .. time wil tell
Ik ook, voor mijn doen lang in be d gelegen was er om 6.15 pas uitquote:
Voor mij doen is dat uitslapenquote:Op zondag 13 maart 2022 08:00 schreef gebrokenglas het volgende:
6.15 pas, dat is laat ja. Maar het is weekend hoor, niet te moeilijk doen.
Hey Chanel, hoe lang moet je nog wachten tot je weer oma wordt/ Ben even de datum vergeten?quote:
Hey Meneer Tong. Hoe gaat het?quote:
Verwachte afleverdatum is 24 Maart...quote:Op zondag 13 maart 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel, hoe lang moet je nog wachten tot je weer oma wordt/ Ben even de datum vergeten?
Goed geslapenquote:
Afleverdatumquote:Op zondag 13 maart 2022 08:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Verwachte afleverdatum is 24 Maart...
maar het mag van zoon iets langer duren (Fleur was ook 5/6 dagen te laat) want de badkamer boven is nog niet klaar en dan moet ze beneden liggen.
Als het scenario hetzelfde wordt als vorige keer nemen ze niet meer de gok naar het zkh te gaan en bevalt ze thuis, alleen zoon ziet dat niet zitten die heeft liever dat ze veilig naar het zkh gaat.
Mooi zo,quote:
Rozen, blokken, marmotten en ossen schijnen goed te kunnen slapenquote:
Katten ookquote:Op zondag 13 maart 2022 09:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Rozen, blokken, marmotten en ossen schijnen goed te kunnen slapen
Morguhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |