het accentueert haar minste mooie puntenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Pak van grace is mooi mar dat het zo in haar naad zit is lelijk
Leafste.quote:
dat dus, haar platte reet en haar blubberbuikje.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
het accentueert haar minste mooie punten
nee er zijn zoveel kleuren die beter zouden staanquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:28 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus, haar platte reet en haar blubberbuikje.
Ik vind het ook niet echt een kleur die bij haar past.
I'll take itquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nouch is echt te flink voor zo een truitje
ja maar ja maar, Nawel heeft dat ik en zij is mijn grote voorbeeld ....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:28 schreef Ireth het volgende:
Wij zijn klaar voor de aftocht van Nawel![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:29 schreef danilel het volgende:
[..]
Grappig, jouw Fries klinkt als Limburgs
ik vind het wel kunnenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
Afgeprijsd just incasequote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:28 schreef Ireth het volgende:
Wij zijn klaar voor de aftocht van Nawel![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
mogen trots zijn op onze talen en in ere houden!quote:
Productie budget is bijna opquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze houden het er wel in he BB dat magere eten, echt ongelofelijk ja zal wel lekker goedkoop wezen ook
en die wasmuntjes en geen vaatwasser geen van dit van alle hebben ze gehad ik vind dat toch wel beetje vreemd en magertjes hoor voor ze geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |