toob is weer zielig.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:44 schreef humpty het volgende:
Tobias ziet sterretjes als hij op staat...als je de mijne maar niet ziet zegt Kristoff
Tobias gaat omkleden en dan de sauna in naar Grace
Liever geen beelden daarvan BB
Een spiegel.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:44 schreef spapaars het volgende:
Er is er 1 echt aan het poetsen, onze Nawel.
leuk he, dat ze zo'n lol hebbenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:48 schreef spapaars het volgende:
En wie is er weer aan het spelen? Juist!!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:48 schreef spapaars het volgende:
En wie is er weer aan het spelen? Juist!!!
[ afbeelding ]
ik haak ook af bij die twee.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:52 schreef humpty het volgende:
Nee he de sauna ...duo saai en saaier![]()
tijd om iets leukers te gaan doen
Hier hetzelfde. En met zo weinig bewoners ontkom je er ook niet meer aan.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:48 schreef Cupfighter het volgende:
Ik kijk niet zoveel meer, ik heb echt moeite met Grace, kan dat mens echt niet uitstaan erger me dood aan haar, kan die kop gewoon niet meer teveel zien
opdat wij haar nooit vergetenquote:
Dat doet ze toch helemaal zelf. Net als Kris helemaal zelf de keuken heeft gedaan.quote:
tja doet ze altijd als ze genomineerd staat, zieltjes winnen, de rest van de week doet ze geen flikkerquote:
Sarcasme leave.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat doet ze toch helemaal zelf. Net als Kris helemaal zelf de keuken heeft gedaan.
Grees ligt al heel de morgen in de sauna, die heeft alleen vanmorgen koffie gemalen en een gedicht gemaakt, en mens erger je niet gespeeld
nouch is ook zo lui als de neten, die hangt ook maar een beetje
Maar nawel zal haar zenuwen wegpoetsen denk ik, dan gaat de tijd wat sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |