SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:27 schreef mschol het volgende:
[..]
in bescherming van het beestje krijg je er geen
Het is meer een croissant tijdstipquote:
Heb je nu niks te eten?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Afbakbroodjes vergeten te kopen. Wat een faal
sommige nemen zonder problemen een frikandel tot zich in de ochtendquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is meer een croissant tijdstip
dat snap ik ja. niet even snel naar de super toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik had me verheugd op een lekker broodje met dik boter en jam
Nee, dan is het moment wel voorbijquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat snap ik ja. niet even snel naar de super toch?
Wat heb je besteld?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:33 schreef mschol het volgende:
vanaf 10 uur kan ik mn bestelling bij de bakker halen
Even naar de super is meestal sneller dan wachten tot de oven warm is en het broodje is afgebakkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dan is het moment wel voorbij
Waarom kom je er dan ook zo vroeg uitquote:
Allemaal vervelende vogels buitenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom kom je er dan ook zo vroeg uit
Geen zin om al naar buiten te gaanquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even naar de super is meestal sneller dan wachten tot de oven warm is en het broodje is afgebakken
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Allemaal vervelende vogels buiten
Op de bbq ermeequote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Allemaal vervelende vogels buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |