abonnement Unibet Coolblue
pi_204061408
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2022 10:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, daar hebben we de intelligentie kaart weer. Tja, sorry meid, niet iedereen kan natuurlijk zo'n buitengewoon hoogbegaafd individu zijn als jij. Ik snap dat het wat dat betreft erg hinderlijk is je een weg te moeten banen door de wereld met zoveel domme mensen.
Ik constateer veel emotie in deze post. Een beetje woede, maar ook duidelijk verdriet en onzekerheid.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204061468
  zondag 13 maart 2022 @ 10:45:35 #103
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204061507
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2022 10:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, daar hebben we de intelligentie kaart weer.
Gut, en wie begon daar ook weer precies mee?

quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 18:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mooie stropop. Die zou iemand met zo'n vermeend hoog IQ toch eigenlijk niet nodig moeten hebben.
Huilen dan.
  zondag 13 maart 2022 @ 10:46:39 #104
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204061515
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 10:31 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ze noemde jou niet dom, maar je voorbeeld. We hebben hier een stropop ontwaard waar je tegen argumenteert.
Jij bent het vooral zelf die hier een stropop creëert. Ik zeg namelijk niet dat zij mij dom noemt, maar door mijn redenatie als dusdanig te categoriseren speelt ze wel weer de intelligentie kaart, dat is een inmiddels bekend stokpaardje van @Kijkertje.
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 10:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik constateer veel emotie in deze post. Een beetje woede, maar ook duidelijk verdriet en onzekerheid.
Hihi, ik denk vooral dat je zelf nog wat moet schaven aan je skills betreffende het waarnemen van andermans emotie. Als ik dit zo lees tast je namelijk behoorlijk in het duister.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204061653
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 10:41 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Dumb asses is één woord.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 13 maart 2022 @ 11:15:33 #106
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_204061808
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 10:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dumb asses is één woord.
En meervoud
Feyenoord!!! * Barça
pi_204062334
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_204062359
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 13 maart 2022 @ 12:33:13 #109
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204062523
quote:
Correctie, er is wel degelijk wat gevonden veel was het niet en pas jaren later.

Maar er was wel meer reden toe aangezien Saddam wel degelijk gifgas had gebruikt op zijn eigen volk
Daarvoor was die ook opgeknoopt.

Nou wil ik die oorlog niet goed verklaren want geen enkele oorlog is goed, en zeker de inval in Irak niet, de inval van Irak is een van de ergste oorlogen die de VS gestart is, tot dusver
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Overall beste user 2022 zondag 13 maart 2022 @ 14:36:13 #110
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204063711
Die computerreparateur die alle bestanden op laptops van klanten ging bekijken en doorspelen naar allerlei andere mensen en daarover stond te pochen in de pers is bijna failliet. Blijkbaar wil niemand klant bij hem zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 13 maart 2022 @ 14:40:51 #111
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_204063766
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 12:33 schreef theguyver het volgende:

Maar er was wel meer reden toe aangezien Saddam wel degelijk gifgas had gebruikt op zijn eigen volk
Daarvoor was die ook opgeknoopt.

Saddam had dat gifgas al 20 jaar en had de bonnetjes bewaard.

Feyenoord!!! * Barça
  zondag 13 maart 2022 @ 14:45:35 #112
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204063817
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2022 10:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jij bent het vooral zelf die hier een stropop creëert. Ik zeg namelijk niet dat zij mij dom noemt, maar door mijn redenatie als dusdanig te categoriseren speelt ze wel weer de intelligentie kaart, dat is een inmiddels bekend stokpaardje van @:Kijkertje.
Je strooit heel enthousiast met het woord 'stropop', wat ongetwijfeld door een wirwar van allerlei emoties zal komen en daarom dus ook wel tot op zekere hoogte begrijpelijk is, maar ik raad je aan om toch eens op te zoeken wat dat woord nu precies betekent.

quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 18:53 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Maar dan zijn het toch geen waanideeën? Dat je terughoudend bent met dergelijke ingrepen, soit, maar dat het waanideeën zouden zijn is weer van een heel andere orde. Als jouw zoon zich al van jongs af aan zegt juist veel meer een meisje te voelen, bijvoorbeeld, en jij gaat dat als ouder heel hard ontkennen en net doen alsof dat niet bestaat en beweren dat dat gedachten en gevoelens zijn die niet kloppen dan komt dat al meer in de buurt van kindermishandeling dan wanneer je ouders hebt die dat - weliswaar voorzichtig misschien - willen verkennen en daar open voor staan.
Kun je hier nog op reageren trouwens?
  zondag 13 maart 2022 @ 15:04:48 #113
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204064051
quote:
7s.gif Op zondag 13 maart 2022 14:45 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Je strooit heel enthousiast met het woord 'stropop', wat ongetwijfeld door een wirwar van allerlei emoties zal komen en daarom dus ook wel tot op zekere hoogte begrijpelijk is, maar ik raad je aan om toch eens op te zoeken wat dat woord nu precies betekent.
[..]
Kun je hier nog op reageren trouwens?
Ik weet heel goed wat dat woord betekent, maak je daar maar geen zorgen over. En ja hoor, ik wil best nog even op jouw post reageren:
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 18:53 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Maar dan zijn het toch geen waanideeën? Dat je terughoudend bent met dergelijke ingrepen, soit, maar dat het waanideeën zouden zijn is weer van een heel andere orde. Als jouw zoon zich al van jongs af aan zegt juist veel meer een meisje te voelen, bijvoorbeeld, en jij gaat dat als ouder heel hard ontkennen en net doen alsof dat niet bestaat en beweren dat dat gedachten en gevoelens zijn die niet kloppen dan komt dat al meer in de buurt van kindermishandeling dan wanneer je ouders hebt die dat - weliswaar voorzichtig misschien - willen verkennen en daar open voor staan.
Jawel, het zijn wel waanideeën. En ik heb het verder niet gehad over 'heel hard ontkennen'. Ik zei slechts dat ik dergelijke ideeën als ouder in elk geval niet zou gaan bevestigen. En tevens dat het een rol zou spelen hoe zoiets zich zou manifesteren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 13 maart 2022 @ 15:13:10 #114
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204064153
quote:
14s.gif Op zondag 13 maart 2022 15:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik weet heel goed wat dat woord betekent, maak je daar maar geen zorgen over.
Kennelijk niet, want je gooit het al in de ether als iemand niet één op één jouw manier van verwoorden overneemt.

quote:
En ja hoor, ik wil best nog even op jouw post reageren:p
^O^

quote:
Jawel, het zijn wel waanideeën. En ik heb het verder niet gehad over 'heel hard ontkennen'. Ik zei slechts dat ik dergelijke ideeën als ouder in elk geval niet zou gaan bevestigen. En tevens dat het een rol zou spelen hoe zoiets zich zou manifesteren.
Dan is nog steeds de vraag: hoe dienen ouders precies om te gaan met kinderen die aangeven zich bijvoorbeeld een meisje te voelen terwijl ze als jongen geboren zijn? Net doen alsof het niet bestaat? Wegwuiven? Het er gewoon niet over hebben?
  zondag 13 maart 2022 @ 15:39:16 #115
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204064412
quote:
7s.gif Op zondag 13 maart 2022 15:13 schreef Poem_ het volgende:
Dan is nog steeds de vraag: hoe dienen ouders precies om te gaan met kinderen die aangeven zich bijvoorbeeld een meisje te voelen terwijl ze als jongen geboren zijn? Net doen alsof het niet bestaat? Wegwuiven? Het er gewoon niet over hebben?
Het niet al te serieus nemen en op een voorzichtige manier het kind stimuleren het daadwerkelijk geslacht te aanvaarden en daar vrede mee te krijgen. Als een 6-jarig meisje roept dat ze een jongen is kun je daar op eenzelfde manier mee omgaan als dat ze zou roepen dat ze een zeemeermin of een prinses is. Het zijn namelijk claims die allen gebaseerd zijn op fantasie. Wat niet wil zeggen dat een kind niet met bepaalde dingen mag experimenteren. Als zo'n meisje bijvoorbeeld eens meer jongensachtige kleren wilt dragen moet dat geen punt zijn. Dat moet natuurlijk kunnen. Maar je gaat niet als ouder direct het gevoel bevestigen dat zo'n kind ook inderdaad ook echt een jongetje zou zijn. Net zo min dat je dat zou doen met claims over het zijn van een prinses of een zeemeermin.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 13 maart 2022 @ 15:46:58 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204064525
quote:
7s.gif Op zondag 13 maart 2022 15:13 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Kennelijk niet, want je gooit het al in de ether als iemand niet één op één jouw manier van verwoorden overneemt.
[..]
^O^
[..]
Dan is nog steeds de vraag: hoe dienen ouders precies om te gaan met kinderen die aangeven zich bijvoorbeeld een meisje te voelen terwijl ze als jongen geboren zijn? Net doen alsof het niet bestaat? Wegwuiven? Het er gewoon niet over hebben?
Ouders dienen daar liefdevol, begripvol en verantwoord mee om te gaan.

Dat is heel wat anders dan dat een stelletje vage activisten, of nog erger, leraren, zich er achter de rug van de ouders mee gaan bemoeien en zelfs pleiten voor het ontnemen van rechten van ouders op dat gebied. En er moet al helemaal niet achter de rug van ouders om met hormoontherapie gestart worden omdat een meisje een keer een Brandweerauto heeft gekozen bij speeluurtje :').

En dat laatste is helaas wat er nu trending is in de VS, kinderen van 5-9 worden opeens geconfronteerd met allerlei sekuele zaken terwijl ze moeten leren lezen en schrijven, niet hoe je sex worker kan worden of hoe je seks kan hebben onder invloed van drugs, en dat zijn allemaal onderwerpen op dat sex camp :').

Enge perverselingen die veels te jonge kinderen willen betrekken bij zaken waar ze nog helemaal niet aan toe zijn, hoe hard die freaks ook roepen dat een seksuele relatie tussen een volwassene en kind prima kan en zelfs goed is voor zo'n kind, en ja, dat is ook een standpunt van die sex camp groomers.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 13 maart 2022 @ 15:50:04 #117
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204064567
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 15:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ouders dienen daar liefdevol, begripvol en verantwoord mee om te gaan.

Dat is heel wat anders dan dat een stelletje vage activisten, of nog erger, leraren, zich er achter de rug van de ouders mee gaan bemoeien en zelfs pleiten voor het ontnemen van rechten van ouders op dat gebied. En er moet al helemaal niet achter de rug van ouders om met hormoontherapie gestart worden omdat een meisje een keer een Brandweerauto heeft gekozen bij speeluurtje :').

En dat laatste is helaas was er nu trending is in de VS, kinderen van 5-9 worden opeens geconfronteerd met allerlei sekuele zaken terwijl ze moeten leren lezen en schrijven, niet hoe je sex worker kan worden of hoe je seks kan hebben onder invloed van drugs, en dat zijn allemaal onderwerpen op dat sex camp :').

Enge perverselingen die veels te jonge kinderen willen betrekken bij zaken waar ze nog helemaal niet aan toe zijn, hoe hard die freaks ook roepen dat een seksuele relatie tussen een volwassene en kind prima kan en zelfs goed is voor zo'n kind, en ja, dat is ook een standpunt van die sex camp groomers.
Kijk, dit zijn nou stropoppen.
Huilen dan.
  zondag 13 maart 2022 @ 15:55:25 #118
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204064647
quote:
14s.gif Op zondag 13 maart 2022 15:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het niet al te serieus nemen en op een voorzichtige manier het kind stimuleren het daadwerkelijk geslacht te aanvaarden en daar vrede mee te krijgen. Als een 6-jarig meisje roept dat ze een jongen is kun je daar op eenzelfde manier mee omgaan als dat ze zou roepen dat ze een zeemeermin of een prinses is. Het zijn namelijk claims die allen gebaseerd zijn op fantasie. Wat niet wil zeggen dat een kind niet met bepaalde dingen mag experimenteren. Als zo'n meisje bijvoorbeeld eens meer jongensachtige kleren wilt dragen moet dat geen punt zijn. Dat moet natuurlijk kunnen. Maar je gaat niet als ouder direct het gevoel bevestigen dat zo'n kind ook inderdaad ook echt een jongetje zou zijn. Net zo min dat je dat zou doen met claims over het zijn van een prinses of een zeemeermin.
En als je kind worstelt met die gevoelens dan moet je als ouder zorgen dat je je kind stimuleert om het daadwerkelijke geslacht te aanvaarden? Hoe doe je dat precies? In de kern is het een vorm van mishandeling; je vertelt je kind immers dat wat het voelt en waarneemt niet klopt. Dat gaat op den duur nogal schuren.

Zijn er ook voorbeelden waarbij dat succesvol is gebleken, trouwens, dat 'ompraten'?

quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 15:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ouders dienen daar liefdevol, begripvol en verantwoord mee om te gaan.
Door te zeggen dat het onzinnige wanen zijn? Mooi verhaal.
  zondag 13 maart 2022 @ 15:58:08 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204064681
quote:
7s.gif Op zondag 13 maart 2022 15:55 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Door te zeggen dat het onzinnige wanen zijn? Mooi verhaal.
Dat zeg ik nergens, ik geef mijn visie. En ja, een kind van 6 dat op een gegeven moment van school komt en wijs is gemaakt dat het trans is door een activist die zich leraar noemt heeft idd waanbeelden. En ja, dat is op dit moment een groot probleem in de VS, vandaar de wet in Florida die daar een einde aan wil maken.

Kinderen horen kind te zijn, geen speeltje in je activitische kruistocht.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 13 maart 2022 @ 16:00:33 #120
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204064707
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 15:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat zeg ik nergens, ik geef mijn visie. En ja, een kind van 6 dat op een gegeven moment van school komt en wijs is gemaakt dat het trans is door een activist die zich leraar noemt heeft idd waanbeelden. En ja, dat is op dit moment een groot probleem in de VS, vandaar de wet in Florida die daar een einde aan wil maken.

Kinderen horen kind te zijn, geen speeltje in je activitische kruistocht.
En jij denkt dat kinderen die transgender zijn daar pas op hun 18e achter komen? Of daartoe worden aangezet buitenshuis?
  zondag 13 maart 2022 @ 16:03:27 #121
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204064741
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2022 16:00 schreef Poem_ het volgende:

[..]
En jij denkt dat kinderen die transgender zijn daar pas op hun 18e achter komen? Of daartoe worden aangezet buitenshuis?
Niet per definitie, maar iig niet als ze 6 zijn. En ja, daar worden ze weldegelijk toe aangezet, daar is onderzoek naar gedaan en op basis daarvan is die wet in Florida er.

Wereldwijd ligt het gemiddeld percentage LGBTQ+ mensen ergens tussen de 6 en 10%, onder Amerikaanse kinderen onder 18 volgens peilingen "opeens" rond de 35%, en dat zal niet komen door indoctrinatie? Er zit in de VS iets in het water? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 13 maart 2022 @ 16:04:49 #122
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204064753
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 16:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Niet per definitie, maar iig niet als ze 6 zijn. En ja, daar worden ze weldegelijk toe aangezet, daar is onderzoek naar gedaan en op basis daarvan is die wet in Florida er.

Wereldwijd ligt het gemiddeld percentage LGBTQ+ mensen ergens tussen de 6 en 10%, onder Amerikaanse kinderen onder 18 volgens peilingen "opeens" rond de 35%, en dat zal niet komen door indoctrinatie? Er zit in de VS iets in het water? :').
Waar haal je deze cijfers vandaan?
  zondag 13 maart 2022 @ 16:05:12 #123
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204064758
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 15:46 schreef HeatWave het volgende:

En er moet al helemaal niet achter de rug van ouders om met hormoontherapie gestart worden omdat een meisje een keer een Brandweerauto heeft gekozen bij speeluurtje :').

En dat laatste is helaas wat er nu trending is in de VS,
Deze wint vandaag de prijs in de categorie van dingen die het meest niet gebeurd zijn.

quote:
kinderen van 5-9 worden opeens geconfronteerd met allerlei sekuele zaken terwijl ze moeten leren lezen en schrijven, niet hoe je sex worker kan worden of hoe je seks kan hebben onder invloed van drugs, en dat zijn allemaal onderwerpen op dat sex camp :').
Hoe kom je erbij dat dat kamp gericht zou zijn op kinderen van die leeftijden of dat kinderen aan de lopende band met de onderwerpen die je noemt worden lastiggevallen?
Huilen dan.
  zondag 13 maart 2022 @ 16:06:22 #124
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204064769
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 16:04 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Waar haal je deze cijfers vandaan?
Waarom heb jij die cijfers niet?

Ga eens in op mijn argumenten waarom ik het slechte ontwikkelingen vind, niet weer je toevlucht zoeken tot allerlei randzaken waarna het wellicht 34% is en ik daarom dus volkomen mis zit.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 13 maart 2022 @ 16:09:38 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204064804
quote:
7s.gif Op zondag 13 maart 2022 16:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Deze wint vandaag de prijs in de categorie van dingen die het meest niet gebeurd zijn.
[..]
Hoe kom je erbij dat dat kamp gericht zou zijn op kinderen van die leeftijden of dat kinderen aan de lopende band met de onderwerpen die je noemt worden lastiggevallen?
https://thefederalist.com(...)heir-kids-are-trans/
https://genspect.org/brea(...)rans-identification/

Gebeurt dus wel, meerdere bronnen zelf te vinden.

En dat geven die mensen zelf aan op de site, in hun biografieen op de site en op video : op het moment dat mijn neefjes konden praten hebben we het over masturbatie gehad en gedaan etc. etc.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')