quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Lekker bezig.quote:
Ze zal branden in de helquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:03 schreef Nine. het volgende:
Van god mag je trouwens helemaal niet scheiden
Die zitten 60 u p/w in prot.christ kinderopvang 'de Ark'.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:02 schreef Perrin het volgende:
Die arme vent krijgt er straks een half dagverblijf bij kado.
"The girlfriend of Chucky"quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
Deze lijkt echt zo'n grietje in een horrorfilm met die ogen en huid.
Die geloofsgekkies doen soberso niet aan birthcontrol toch, want dat mag niet van den Heerequote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:06 schreef 3rr0r het volgende:
Beter vertel je dat pas nadat hij van je poes heeft gesnoept.
Geen mensen uit het oostenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Geen Limburgers, Brabanders of Amsterdammers? Wat is dit?
Omdat de vrouw geen libido meer heeft.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik ben altijd zo benieuwd waarom zo'n man dan niet meer verder wil. Na al die jaren. Maakt het ons ook makkelijker deze date te beoordelen
Met homo's vind ik het altijd lastig. Gebeurt maar zelden dat het echt klikt in deze show.quote:
Achteraf had ze het niet willen missenquote:
What doesn’t kill you, makes you strongerquote:Op maandag 14 maart 2022 19:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Achteraf had ze het niet willen missen
Doe eens even lief tegen Esther zegquote:Op maandag 14 maart 2022 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Esther heeft wel een grote bril, maar past wel goed bij haar voortanden.
Ik mis 'broer'quote:Op maandag 14 maart 2022 19:48 schreef Poefbank het volgende:
Ja tog je weet tog conjo wtf ja tog lekker blowen
In Zoetermeer hebben ze van dat model een skipiste gebouwd.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
Op die nepwimpers kan zo een chinook landen.
Zeg het maar niet tegen de Russen.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
Dat krijg je met 'rolmodellen' als Famke Louise, Jaimie Vaes en Nikky Tutorialsquote:Op maandag 14 maart 2022 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
Hij zei aan het begin dat hij panseksueel is. Dus flexibel!quote:Op maandag 14 maart 2022 19:50 schreef Fosive het volgende:
Ik snap er geen klote van
Linker gay wil een man
Maar rechter wil een vrouw worden
Ahh dat verklaart een hoopquote:Op maandag 14 maart 2022 19:51 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Hij zei aan het begin dat hij panseksueel is. Dus flexibel!
Ja die vind ik ook lastig, maar die linker gay kijkt naar het innerlijk, niet naar geslacht?quote:Op maandag 14 maart 2022 19:50 schreef Fosive het volgende:
Ik snap er geen klote van
Linker gay wil een man
Maar rechter wil een vrouw worden
Rieraahraaizuhquote:Op maandag 14 maart 2022 19:52 schreef Joop_W het volgende:
“Ik houd van van op vakantie gaan.”
“Ja, iedereen denk ik”
Hans!
Lekker met alle winden meewaaien, scheelt weer tegengas gevenquote:Op maandag 14 maart 2022 19:51 schreef Joop_W het volgende:
Hij zei aan het begin dat hij panseksueel is. Dus flexibel!
Vooruit, ik vond haar zeker wel de leukste van het stel!quote:
Ja, dat is ook niet zo moeilijkquote:Op maandag 14 maart 2022 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vooruit, ik vond haar zeker wel de leukste van het stel!
Kloptquote:Op maandag 14 maart 2022 19:56 schreef Fosive het volgende:
Is dit de laatste, of komt er nog een 20:00-koppel introductie?
Talentloos.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:57 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Sociale media influencer. Ofwel werkloos.
Kip en pasta, dus ook nog erg uniek.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:58 schreef Saekerhett het volgende:
Haar droom is posten op Instagram wat voor vreten ze maakt
En hij kan helpen met afvallen!quote:Op maandag 14 maart 2022 20:07 schreef 3rr0r het volgende:
Dit vindt ze fijn, want dan hoeft ze zelf niet zo met haar gewicht te zitten.
Nu snap ik de match.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:07 schreef 3rr0r het volgende:
Dit vindt ze fijn, want dan hoeft ze zelf niet zo met haar gewicht te zitten.
Dat mocro-kapsel helpt i.i.g. niet echtquote:Op maandag 14 maart 2022 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
Dinesh is Hindoestaans toch, of Paki wellicht.
Ja dit. En dan zegt hij "jij mag het zeggen" dan denk je toch al dat hij ja gaat zeggen.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:14 schreef GGMM het volgende:
Als je antwoord nee is waarom laat je het haar dan eerst zeggen
lul
quote:Op maandag 14 maart 2022 20:17 schreef AgnesGru het volgende:
Die nieuwe maître is het echt niet he, Sergio moet terug.
Al die cijfer- en lettercombinaties zijn echt wel rocket-science hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:37 schreef NoCigar het volgende:
De kentekenadministratie. Is nauwelijks techniek te noemen lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |