En nog maar eens...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:19 schreef humpty het volgende:
Zo Nawel met je lepel iets proeven en terug in de pan
lekker met die lelijke neptanden
Soms zetten ze 's ochtends de stream op zonsopkomst en zie je ook vogels vliegenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
meen jij?!
ik zei dat vanmorgen nog, geen vogel gezien op de streams al die tijd
Morgen zien we ook Nawel 's avonds vliegen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Soms zetten ze 's ochtends de stream op zonsopkomst en zie je ook vogels vliegen
dan ben ik wel wakker, maar zit ik oa in tuinhuisje hequote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Soms zetten ze 's ochtends de stream op zonsopkomst en zie je ook vogels vliegen
Tussen de live vogeltjesquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan ben ik wel wakker, maar zit ik oa in tuinhuisje he
Salar - Kris dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:41 schreef suzi1 het volgende:
stel je voor, een week salar met kriss
of een week tobie met grace
Kan de tv ook weer van mute.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:42 schreef suzi1 het volgende:
o mss kan zij dan morgen naar huis. is probleem wat dat betreft ook opgelost
Daar zitten geen hersens in, maar tiktok-lucht.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:43 schreef humpty het volgende:
Nawel heeft zich verrekend met de snitzels ze heeft 1 teveel gebakken
maar de challenge met het tellen had ze wel goed![]()
![]()
Geloof er niks van
Wat ik steeds zie is dat ze nog niet tot tien kan tellenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daar zitten geen hersens in, maar tiktok-lucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |