abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 maart 2022 @ 15:02:46 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_204038447
Olcay Gulsen (41) scheurt niet alleen geregeld uit haar broek - de teller staat inmiddels op vier keer -, ze vertelt in 'De Zoveelste Podcast' dat ze ook andere ongelukjes heeft. Zo plast ze geregeld in haar broek.

De presentatrice onthult dat ze het ook tijdens Wie is de Mol? niet droog heeft kunnen houden. Terwijl ze bezig was met een opdracht plaste ze in haar broek. "Ik heb een heel zwakke blaas", legt ze uit. Verstoppen had geen zin: "Het hele camera- en geluidsteam zag het. Dat is toch echt heel gênant." De opnames stilleggen wilde ze niet: "Ik had het spel al drie keer stilgelegd omdat ik moest plassen, dus ik dacht: straks denken ze dat ik een of andere diva ben."

De presentatrice deed in plaats daarvan maar alsof het heel normaal was dat ze in haar broek had geplast. Haar grote liefde Ruud, met wie ze de podcast opneemt, herkent deze 'stoere' kant van Olcay wel: "Ik herken dat wel bij jou. Dat je dingen die heel gek zijn als heel normaal verkoopt."

Olcay hield ook een bijnaam aan haar ongelukje over: de crew noemde haar sinds het incident 'De Broekplasser', vertelt ze.

Olcay Gulsen en haar grote liefde Ruud de Wild deden eigenlijk bijna alles al samen. Maar een eigen podcast, die hadden ze nog niet. Tot nu. Want het powerkoppel geeft zichzelf meer dan ooit bloot achter de microfoon. In De Zoveelste Podcast delen ze hun gekste verhalen en bespreken de tortelduifjes hun grootste dilemma's en levensvragen.

https://www.msn.com/nl-nl(...)ijn-broek/ar-AAUVLHE

:{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_204038471
DIe mag wel even op mijn snoetje komen zitten #JanRoos
Ik zwaai naar dieren.
pi_204038492
Weer iets wat ik niet wilde en hoefde te weten.

Waarom lees ik dit dan ook..... :{
  vrijdag 11 maart 2022 @ 15:20:08 #4
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_204038661
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 15:02 schreef tong80 het volgende:
Olcay hield ook een bijnaam aan haar ongelukje over: de crew noemde haar sinds het incident 'De Broekplasser', vertelt ze.
Niet bijster fantasievol.
pi_204038677
quote:
81s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 15:20 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Dan beter Olcay de Wildplasser oid
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  vrijdag 11 maart 2022 @ 15:23:09 #6
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_204038709
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 15:21 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Dan beter Olcay de Wildplasser oid
Of 'Dat zeikwijf'.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 15:28:47 #7
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_204038791
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 15:04 schreef Geerd het volgende:
DIe mag wel even op mijn snoetje komen zitten #JanRoos
Niets mis met een golden shower :9~
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 maart 2022 @ 16:20:18 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_204039436
quote:
81s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 15:20 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Hoe zouden ze Patricia noemen ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 11 maart 2022 @ 18:33:48 #9
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204040692
Echt een topic met 'Gate-potentie' :{

Je slaat door, Tongue :{w
love & heet
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 maart 2022 @ 19:07:15 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_204041015
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 18:33 schreef sly-nl het volgende:
Echt een topic met 'Gate-potentie' :{

Je slaat door, Tongue :{w
Nee hoor. Ik vind het fascinerend dat zo'n doos dit met anderen wil delen.

vrijdag 11 maart 2022 @ 19:32:45 #11
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204041254
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 19:07 schreef tong80 het volgende:

[..]
Nee hoor. Ik vind het fascinerend dat zo'n doos dit met anderen wil delen.

Ja, hoor..
Gelul. De nieuwswaarde is nul. Er valt niet over te debatteren, er kan niet gesjellug over nagepraat worden en het is eigenlijk onbetekenende en sneue opvulling, komend van een domme dellen-quote of uitspraak waar alleen jij de nieuwswaarde van in lijkt te zien.

Waarom er geen slotjes meer komen op at least de helft van je topics in SHO is me niet duidelijk. Misschien zijn de mods je moe, levensmoe of wat dan ook :D . Maar het gaat wel ten nadele van dit forum, vind ik.

En natuurlijk draag je een hoop bij, maar er moet ook ruimte blijven voor kritiek. Topics als: "Victoria Beckham eet 25 jaar hetzelfde gras", "Katja schuurman, ik word lesbische agrarier", "Angela Groothuizen 3 dates per week", "Mark v der Linden water en brood", "vier mensen neergeschoten bij Justin Bieber thuis". etc. Shit is totaal niet geschikt om over te 'praten' en dus te openen om bovenstaande redenen.

Maar ga gerust door. Ik wilde dit even kwijt. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.

Denk dat je het vast wel begrijpt. Maar wat dan je drijfveer is, is me niet duidelijk.
love & heet
pi_204041796
Hoop tekst dan als er niks te zeggen valt.
-nee-
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 maart 2022 @ 20:35:29 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_204042190
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 19:32 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Ja, hoor..
Gelul. De nieuwswaarde is nul. Er valt niet over te debatteren, er kan niet gesjellug over nagepraat worden en het is eigenlijk onbetekenende en sneue opvulling, komend van een domme dellen-quote of uitspraak waar alleen jij de nieuwswaarde van in lijkt te zien.

Waarom er geen slotjes meer komen op at least de helft van je topics in SHO is me niet duidelijk. Misschien zijn de mods je moe, levensmoe of wat dan ook :D . Maar het gaat wel ten nadele van dit forum, vind ik.

En natuurlijk draag je een hoop bij, maar er moet ook ruimte blijven voor kritiek. Topics als: "Victoria Beckham eet 25 jaar hetzelfde gras", "Katja schuurman, ik word lesbische agrarier", "Angela Groothuizen 3 dates per week", "Mark v der Linden water en brood", "vier mensen neergeschoten bij Justin Bieber thuis". etc. Shit is totaal niet geschikt om over te 'praten' en dus te openen om bovenstaande redenen.

Maar ga gerust door. Ik wilde dit even kwijt. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.

Denk dat je het vast wel begrijpt. Maar wat dan je drijfveer is, is me niet duidelijk.
FF pissen.

pi_204043703
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 20:35 schreef tong80 het volgende:

[..]
FF pissen.

_O-
pi_204060157
[youtube][/youtube]
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 19:32 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Ja, hoor..

Voor de rest alles goed met je ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_204070895
Toch een gateje in dit topic
pi_204070909
Zou ze Tena Lady dragen?
pi_204071342
Na het baren van 3 kinderen heb ik ook weleens een oepsiedoepsie momentje.

Jammer voor Olcay dat ze daar schijnbaar al last van heeft zonder eerst 3 bowlingballen langs een blasbuis proberen te duwen.

Er zijn goede bekkenbodemoefeningen voor - maar tegen onverwachts niesen of slappe lach is weinig ongewassen ;-)
pi_204071361
quote:
0s.gif [b]Op zondag 13 maart 2022 23:43 schreef ikbent het volgende:

Jammer voor Olcay dat ze daar schijnbaar al last van heeft zonder eerst 3 bowlingballen langs een blasbuis proberen te duwen.

Plasbuis...snap niks van hoe ik een spelfout ingediend krijg.
pi_204076311
Ah, in de laatste alinea staat de werkelijke aanleiding van dit bericht. Even wat geks de wereld in slingeren en hoppaa, weer een hoop media-aandacht om je product in de schijnwerpers te zetten.

"BN'ers", wat een hoop doorzichtige en goedkope lui zitten daar toch tussen. |:(
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 14 maart 2022 @ 14:49:32 #21
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204076456
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 23:46 schreef ikbent het volgende:

[..]
Plasbuis...snap niks van hoe ik een spelfout ingediend krijg.
Je kan boven bij je post, naast de quoteknop, op een potloodje op een vierkantje klikken. Dan kan je je post aanpassen. Uit mijn hoofd kan dit 24 uur en daarna verdwijnt dat tekentje. Normaal zou ik even een plaatje posten van het tekentje maar zit mobiel en dus is het wat onhandig.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_204169663
quote:
17s.gif Op maandag 14 maart 2022 14:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Je kan boven bij je post, naast de quoteknop, op een potloodje op een vierkantje klikken. Dan kan je je post aanpassen. Uit mijn hoofd kan dit 24 uur en daarna verdwijnt dat tekentje. Normaal zou ik even een plaatje posten van het tekentje maar zit mobiel en dus is het wat onhandig.
Bedankt! Dat had ik gevonden inderdaad, kon het ook corrigeren alleen zag nergens een knop om het daarna ook daadwerkelijk door te kunnen voeren. Ligt er vast aan dat ik via mobiel op de site zit.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 21 maart 2022 @ 17:10:29 #23
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204170597
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 16:02 schreef ikbent het volgende:

[..]
Bedankt! Dat had ik gevonden inderdaad, kon het ook corrigeren alleen zag nergens een knop om het daarna ook daadwerkelijk door te kunnen voeren. Ligt er vast aan dat ik via mobiel op de site zit.
Nog niet gevonden?

Edit: rechts onderin op mobiel staat een v-tje ‘opslaan’ als je hebt geklikt op wijzigen/potloodje.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 22 maart 2022 @ 08:41:46 #24
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204176641
quote:
17s.gif Op maandag 21 maart 2022 17:10 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nog niet gevonden?

Edit: rechts onderin op mobiel staat een v-tje ‘opslaan’ als je hebt geklikt op wijzigen/potloodje.
Kan dit niet in feed back? ;)

Zo blijft dit idiote topic aanwezig :P
love & heet
  dinsdag 22 maart 2022 @ 09:10:26 #25
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_204176868
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2022 22:53 schreef potjecreme het volgende:
Zou ze Tena Lady dragen?
Één?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo