Niet bijster fantasievol.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:02 schreef tong80 het volgende:
Olcay hield ook een bijnaam aan haar ongelukje over: de crew noemde haar sinds het incident 'De Broekplasser', vertelt ze.
Dan beter Olcay de Wildplasser oidquote:
Of 'Dat zeikwijf'.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:21 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Dan beter Olcay de Wildplasser oid
Niets mis met een golden showerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:04 schreef Geerd het volgende:
DIe mag wel even op mijn snoetje komen zitten #JanRoos
Hoe zouden ze Patricia noemen ?quote:
Nee hoor. Ik vind het fascinerend dat zo'n doos dit met anderen wil delen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:33 schreef sly-nl het volgende:
Echt een topic met 'Gate-potentie'![]()
Je slaat door, Tongue
Ja, hoor..quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het fascinerend dat zo'n doos dit met anderen wil delen.
FF pissen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, hoor..
Gelul. De nieuwswaarde is nul. Er valt niet over te debatteren, er kan niet gesjellug over nagepraat worden en het is eigenlijk onbetekenende en sneue opvulling, komend van een domme dellen-quote of uitspraak waar alleen jij de nieuwswaarde van in lijkt te zien.
Waarom er geen slotjes meer komen op at least de helft van je topics in SHO is me niet duidelijk. Misschien zijn de mods je moe, levensmoe of wat dan ook. Maar het gaat wel ten nadele van dit forum, vind ik.
En natuurlijk draag je een hoop bij, maar er moet ook ruimte blijven voor kritiek. Topics als: "Victoria Beckham eet 25 jaar hetzelfde gras", "Katja schuurman, ik word lesbische agrarier", "Angela Groothuizen 3 dates per week", "Mark v der Linden water en brood", "vier mensen neergeschoten bij Justin Bieber thuis". etc. Shit is totaal niet geschikt om over te 'praten' en dus te openen om bovenstaande redenen.
Maar ga gerust door. Ik wilde dit even kwijt. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Denk dat je het vast wel begrijpt. Maar wat dan je drijfveer is, is me niet duidelijk.
Voor de rest alles goed met je ?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, hoor..
Gelul. De nieuwswaarde is nul. Er valt niet over te debatteren, er kan niet gesjellug over nagepraat worden en het is eigenlijk onbetekenende en sneue opvulling, komend van een domme dellen-quote of uitspraak waar alleen jij de nieuwswaarde van in lijkt te zien.
Waarom er geen slotjes meer komen op at least de helft van je topics in SHO is me niet duidelijk. Misschien zijn de mods je moe, levensmoe of wat dan ook. Maar het gaat wel ten nadele van dit forum, vind ik.
En natuurlijk draag je een hoop bij, maar er moet ook ruimte blijven voor kritiek. Topics als: "Victoria Beckham eet 25 jaar hetzelfde gras", "Katja schuurman, ik word lesbische agrarier", "Angela Groothuizen 3 dates per week", "Mark v der Linden water en brood", "vier mensen neergeschoten bij Justin Bieber thuis". etc. Shit is totaal niet geschikt om over te 'praten' en dus te openen om bovenstaande redenen.
Maar ga gerust door. Ik wilde dit even kwijt. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Denk dat je het vast wel begrijpt. Maar wat dan je drijfveer is, is me niet duidelijk.
Plasbuis...snap niks van hoe ik een spelfout ingediend krijg.quote:[b]Op zondag 13 maart 2022 23:43 schreef ikbent het volgende:
Jammer voor Olcay dat ze daar schijnbaar al last van heeft zonder eerst 3 bowlingballen langs een blasbuis proberen te duwen.
Je kan boven bij je post, naast de quoteknop, op een potloodje op een vierkantje klikken. Dan kan je je post aanpassen. Uit mijn hoofd kan dit 24 uur en daarna verdwijnt dat tekentje. Normaal zou ik even een plaatje posten van het tekentje maar zit mobiel en dus is het wat onhandig.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:46 schreef ikbent het volgende:
[..]
Plasbuis...snap niks van hoe ik een spelfout ingediend krijg.
Bedankt! Dat had ik gevonden inderdaad, kon het ook corrigeren alleen zag nergens een knop om het daarna ook daadwerkelijk door te kunnen voeren. Ligt er vast aan dat ik via mobiel op de site zit.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je kan boven bij je post, naast de quoteknop, op een potloodje op een vierkantje klikken. Dan kan je je post aanpassen. Uit mijn hoofd kan dit 24 uur en daarna verdwijnt dat tekentje. Normaal zou ik even een plaatje posten van het tekentje maar zit mobiel en dus is het wat onhandig.
Nog niet gevonden?quote:Op maandag 21 maart 2022 16:02 schreef ikbent het volgende:
[..]
Bedankt! Dat had ik gevonden inderdaad, kon het ook corrigeren alleen zag nergens een knop om het daarna ook daadwerkelijk door te kunnen voeren. Ligt er vast aan dat ik via mobiel op de site zit.
Kan dit niet in feed back?quote:Op maandag 21 maart 2022 17:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nog niet gevonden?
Edit: rechts onderin op mobiel staat een v-tje ‘opslaan’ als je hebt geklikt op wijzigen/potloodje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |