heftigquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:05 schreef kaatje5149 het volgende:
[..]
Mijn dochter ziek en rolstoelafhankelijk maken
er zijn 4 of presentatorenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:45 schreef danilel het volgende:
[..]
ohoh, ik heb begrepen dat het erger dan t jeugdjournaal is
dat missen we al 9 wekenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:49 schreef GayGuy het volgende:
Je zou toch meer actie verwachten, aan het einde van de enalaatste week
zal niet gaan want die is inmiddels al gone en komt nooit meer terug RIPquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:57 schreef GayGuy het volgende:
Het niveau van deze editie kan samengevat worden tot Kristoff die over zijn balzak praat😅😅 kunnen de makers van deze editie niet even terug in de tijd reizen naar 1999, en dan Hummie Van Der Tonnenkreek meenemen om 2022 te redden? Nouja, editie 2022 dan, het jaar zelf kan zo de prullebak in😁😁
Vandaar dat ik ook zeg "terug in de tijd reizen" he😉 mooi mens was datquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:59 schreef C.A.I het volgende:
[..]
zal niet gaan want die is inmiddels al gone en komt nooit meer terug RIP
idd op het roken na danquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook zeg "terug in de tijd reizen" he😉 mooi mens was dat
nee hoorquote:
BB is gewoon te saaiquote:
De ene is met fotoshop, en de ander zonderquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:19 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Oordeel zelf maar.
[ afbeelding ]
Valt wel op dat ze altijd de hoek van de winnaars opzoekt.quote:
jawel hoor dat doet ze heel goed, op beide paarden blijven weddenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:22 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Valt wel op dat ze altijd de hoek van de winnaars opzoekt.
Bij haar voormalige 'bestie' Nawel heeft ze niets meer te zoeken.
Ik snap wel dat een oproep voor Kristof tot argwaan bij medebewoners leidt. Hoe die gozer er door de spelleiding doorheen getrokken is, niet normaal meer. Die moet overduidelijk deze editie als winnaar afsluiten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:46 schreef danilel het volgende:
BB; Kristoff de voorraadkamer is nu open
Nawel meteen weer ; "uh waarom Kristoff"
Hij blijkt een nieuwe zender te krijgen vandaar dus
Wat je ook ban Nawee vind, Je mag Nawee niet met een paard vergelijken, bahquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:23 schreef danilel het volgende:
[..]
jawel hoor dat doet ze heel goed, op beide paarden blijven wedden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gedacht heb ik ook al even. Meeloper.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:22 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Valt wel op dat ze altijd de hoek van de winnaars opzoekt.
Bij haar voormalige 'bestie' Nawel heeft ze niets meer te zoeken.
er zijn genoeg zaken die de wenkbrauwen doen fronsen en die hebben echt niet allemaal betrekking op kristofquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:25 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Ik snap wel dat een oproep voor Kristof tot argwaan bij medebewoners leidt. Hoe die gozer er door de spelleiding doorheen getrokken is, niet normaal meer. Die moet overduidelijk deze editie als winnaar afsluiten.
De figuur "Big Brother" bestaat niet, daar zit een heel productieteam achter. De "stem" is alleen maar een presentator naar de bewoners en naar buiten toen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:39 schreef Sestra666 het volgende:
nawel: we hebben trouwens een stem gekregen van een vrouw..
bb: NAWEL
vrouwelijke bb?
No shit, Sherlockquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:28 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
De figuur "Big Brother" bestaat niet, daar zit een heel productieteam achter. De "stem" is alleen maar een presentator naar de bewoners en naar buiten toen.
Ik bedoel natuurlijk hoe meer muggelarven die vissen opvreten mijn park voor de deur hoe minder muggen mijn slaapkamer vindenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar zijn perfecte alternatieven voor te vinden
Niets is wat het lijkt, ze spelen allemaal een rol. Sommigen weten van te voren al wanneer ze weggaan, zoveel werd wel duidelijk toen Hanne zich verlulde bij No Biggie.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was inderdaad heel vreemd
Ze was zo emotioneel toen ze de stemmen van haar familieleden horen.
Dan vergeet je toch te tellen lijkt mij.
fakenewsquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:31 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt, ze spelen allemaal een rol. Sommigen weten van te voren al wanneer ze weggaan, zoveel werd wel duidelijk toen Hanne zich verlulde bij No Biggie.
Dat is niet helemaal waar, eerder had Hanne al gezegd maar 3 weken vakantie te hebben. Of bedoel je iets anders ?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:31 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt, ze spelen allemaal een rol. Sommigen weten van te voren al wanneer ze weggaan, zoveel werd wel duidelijk toen Hanne zich verlulde bij No Biggie.
daar doelt hij/zij opquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:33 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, eerder had Hanne al gezegd maar 3 weken vakantie te hebben. Of bedoel je iets anders ?
Dat zou in elk geval iets van spanning aan dit gezapige gebeuren geven.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:26 schreef freaky40 het volgende:
Nawel de geheime kamer in, en komt in de laatste week terug om mee te strijden...topscript!
dan is dat ook weer opgelostquote:
Poepen, klappen, schreeuwen...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:33 schreef GayGuy het volgende:
Ik blijf "mijn poep" toch heel vreemd vinden klinken. Ben benieuwd welke nederlandse woordcombinaties, en betekenissen bij de belgen een andere betekenis hebben.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:25 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Ik snap wel dat een oproep voor Kristof tot argwaan bij medebewoners leidt. Hoe die gozer er door de spelleiding doorheen getrokken is, niet normaal meer. Die moet overduidelijk deze editie als winnaar afsluiten.
wellicht doet hij een Gracequote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
tegen wie is tobi aan het praten zonder geluid??
hij liet grace schrikkenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:36 schreef just me het volgende:
[..]
wellicht doet hij een Grace [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |